Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70190/2019/58<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Київське музикознавство
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Марков Е. Джазовый стандарт: особенности структуры. - C. 3-19.
  4. Омельченко-Агай Кухі Г. Сольна кантата барокової доби: проблема визначення жанрового інваріанту. - C. 20-30.
  5. Шаріна А. "Розширені" способи фортепіанного звуковидобування: досвід класифікації (на прикладі творів для фортепіано соло сучасних українських композиторів). - C. 31-42.
  6. Калініна А. Співвідношення музичного та поетичного ритму в ранніх вокальних циклах Валентина Бібіка. - C. 42-53.
  7. Лис О. Роль фактурної динаміки та її компонентів у Струнному квартеті Алли Загайкевич. - C. 53-66.
  8. Вердіян М. Одночастинні симфонії Авета Тертеряна: композиційно-драматургічні аспекти (на прикладі П’ятої та Шостої симфоній). - C. 66-78.
  9. Тишко С. Шляхи культурологічних досліджень творчих біографій музикантів. - C. 79-90.
  10. Петрова О. Творча діяльність Х’юберта Перрі в контексті англійської музичної культури кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 91-102.
  11. Кашуба Д. Перший фортепіанний концерт Й. Брамса та Скрипковий концерт Р. Шумана: присвята чи ремінісценція?. - C. 102-113.
  12. Решетілов Б. Пауль Гіндеміт. Тема з варіаціями "Чотири темпераменти" для фортепіано та струнного оркестру: особливості жанру, концепція Людини. - C. 113-127.
  13. Марценківська О. Неофольклоризм як романтична тенденція в музиці Бориса Лятошинського. - C. 127-148.
  14. Марченко М. Осмислення звукового образу партесного твору через зв’язок музичного та риторичного мистецтв у XVII столітті. - C. 149-161.
  15. Круліковська Т. Портрет Владислава Заремби крізь призму вокальної творчості. - C. 162-174.
  16. Kalisch V. How seriously is it with the today’s "serious music"?. - C. 175-196.
  17. Шпиг Ю. Формування структурних особливостей музичних фестивалів у Західній Європі: історичний аспект. - C. 196-207.
  18. Рукомойников А. Джазовый саксофонист в современном музыкальном пространстве: три творческих портрета. - C. 207-227.
  19. Чуріков Є. Амбушур – складова частина виконавського апарату валторніста. - C. 228-239.
  20. Небога О. Втілення творчих принципів київської вокальної школи у виконавському мистецтві співаків світового рівня. - C. 239-250.
  21. Серко О. Збирацька спадщина Степана Турика. - C. 250-261.
2019
Вип. 58
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського