Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70158/2017/40<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Автомобільний транспорт : зб. наук. пр..- Харків Avtomobil’nyi transport- Титул.
- Содержание.
- Nefiodov N. Modification of clark and wright vehicle routing problem algorythm. - C. 7-11.
- Нагорний Є. В., Шраменко Н. Ю., Орда О. О. Математична модель вибору раціональних стратегій поведінки транспортно-експедиторських підприємств при взаємодії із суб’єктами транспортного ринку на умовах кооперації. - C. 12-19.
- Северин О. О., Шуліка О. О. Оптимізація критерію оцінки ефективності технології доставки тарно-штучних вантажів. - C. 20-23.
- Мироненко С. В., Волобуєва Т. В. Дослідження якості рівня транспортного обслуговування м. Одеса. - C. 24-29.
- Kopytkov D. A stochastic approach to evaluate the reliability of urban passenger transportation services. - C. 30-36.
- Костікова М. В., Скрипіна І. В. Математична модель вибору рухомого складу для пасажирських автобусних перевезень. - C. 37-41.
- Samchuk G. The regularity of influence of traffic parameters on the probability of realisation of planned passenger transfer at transfer nodes. - C. 42-47.
- Горбачов П. Ф., Кочина А. А. Оцінка впливу населених пунктів на інтенсивність руху транспортних потоків у приміському сполученні. - C. 48-55.
- Крайник Л. В., Грубель М. Г. Основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів. - C. 56-64.
- Смирнов О. П., Борисенко А. О. Вибір потужності тягових електричних двигунів для електричних транспортних засобів. - C. 65-68.
- Захарчук О. В., Захарчук М. І. Поліпшення показників колісного трактора під час роботи двигуна на стиснутому природному газі. - C. 69-74.
- Batyhin Yu., Sabokar O., Strelnikova V. Induction heating in history and development. Application in modern transport repairing technologies. - C. 75-79.
- Батыгин Ю. В., Чаплыгин Е. А., Барбашова М. В., Гаврилова О. Е. Инструмент рихтовки "индукторная система с притягивающим экраном" и протяженным соленоидом. - C. 80-87.
- Башинский А. Л. Метод оцінки поперечної стійкості автомобіля під час наїзду на перешкоду за умови зчеплення коліс. - C. 88-93.
- Волосніков С. О. Вирішення математичної моделі руху гусеничної платформи за різних керуючих впливів. - C. 94-100.
- Корогодский В. А., Воропаев Е. П. Оценка показателей газообмена при 3D-моделировании рабочего процесса двухтактного бензинового двигателя. - C. 101-113.
- Bulgakov M. Diagnostics of gasoline fuel systems with direct injection. - C. 114-119.
- Григоров О. В., Окунь А. О. Удосконалення математичної моделі руху для задачі керування підйомно-транспортними машинами. - C. 120-124.
- Григоров О. В., Стрижак В. В., Зюбанова Д. М., Цебренко М. В., Стрижак М. Г. Обоснование снижения мощности электродвигателя гидропривода методом эквивалентной мощности. - C. 125-133.
- Єфименко О. В., Плугіна Т. В., Мусаєв З. Р. Аналіз кінематики робочого обладнання малогабаритного навантажувача ПМТС 1200 на основі комп’ютерного моделювання. - C. 134-138.
- Іванов Є. М., Порхун О. О., Тіщенко А. С. Параметричний підхід до побудови 3D-моделі та кресленика зубчастого колеса в пакеті Autodesk Inventor. - C. 139-146.
- Кhristoforova T., Kuzmenko O. Increase of durability of tools made of steel R6M5 used for parts production in the automotive industry. - C. 147-152.
- Лябук С. І. Механізм структурної релаксації напружень у метастабільній нержавіючій сталі. - C. 153-158.
- Novikova Ye. How to motivate HTEI students for extracurricular research activities in foreign languages. - C. 159-162.
- Chevychelova O. Communicative foreign language teaching of future engineers. - C. 163-166.
- Гнатов А. В., Аргун Щ. В. Енергогенеруюча плитка як альтернативне малопотужне джерело електричної енергії. - C. 167-172.
| 2017 | | Вип. 40
|
|
|
|