Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151:Пед.н./2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
: наук. журн..- Житомир. Педагогічні науки
Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo universytetu imeni Ivana Franka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Janicka-Panek T. Jednostka jako podmiot badan pedagogicznych i spolecznych. - C. 5-10.
  4. Tymoschuk N. M., Dovhan L. I. Formation of Professional Skills of Future Lawyers in the Process of Learning Foreign Languages. - C. 11-14.
  5. Voinarovska N. V., Tkachuk I. V. Benefits and Drawbacks of Applying Innovative Teaching Techniques of Ed TPA for Training Tourism Specialists in English. - C. 15-18.
  6. Voznyuk O. V. Defining and Diagnosing the Gifted Students. - C. 19-24.
  7. Агіляр Туклер В. В. Виховання базових якостей особистості з дошкільного віку: аналіз програмового забезпечення. - C. 25-31.
  8. Антонюк Д. С. Підходи до формування економічної компетентності особистості у науковій літератур. - C. 32-37.
  9. Бодрова Т. О Організаційно-управлінські засади методичної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 38-42.
  10. Величко В. Є. Організаційно-педагогічні умови використання вільного та відкритого програмного забезпечення в підготовці вчителів математики, фізики та інформатики. - C. 43-48.
  11. Вoйцицький А. П., Нeздвeцькa I. В. Впровадження iннoвaцiйних мeтoдик дiaгнocтики знaнь пpи пiдгoтoвцi фaхiвцiв iнжeнepнoгo пpoфiлю. - C. 49-53.
  12. Вознюк О. В. Освітньо-виховне питання регіонів України на сторінках протестантської періодики (кін. ХІХ – І пол. ХХ ст.). - C. 54-59.
  13. Зузяк Т. П. Естетичні засади професійної підготовки майбутніх учителів у жіночих духовних училищах Поділля (друга половина XIX – початок XX ст.). - C. 60-63.
  14. Козаченко Г. В. Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. - C. 64-70.
  15. Копил Г. О. Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. - C. 71-77.
  16. Косенко В. М. Реалізація компетентнісного підходу на практичному занятті з навчальної дисципліни "Профілактика стоматологічних захворювань". - C. 78-83.
  17. Кузько М. С. Рівні, критерії та показники якості професійної підготовки майбутніх геологів у вищому навчальному закладі. - C. 84-87.
  18. Кульчицький В. Й. Військово-патріотичне виховання молоді в українській радянській школі у 50-90 роках ХХ століття. - C. 88-93.
  19. Купрієнко Ю. В. Шляхи презентації предметної інформації при навчанні галузевого перекладу. - C. 94-99.
  20. Литньова Т. В. Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років). - C. 100-105.
  21. Лихошвед Н. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж. - C. 106-111.
  22. Майковська В. І. Сутність і структура підприємницької компетентності майбутніх фахівців в Україні. - C. 112-117.
  23. Максимова О. О. Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників. - C. 118-122.
  24. Подолянчук С. В. Методика визначення уточненого коефіцієнта компетентності експертів з оцінювання наукової діяльності. - C. 123-128.
  25. Рева Т. Д. Програма елективного курсу "Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті" як об'єкт педагогічного проектування. - C. 129-135.
  26. Рибінська Ю. А. Особливості формування навичок креативного перекладу в майбутніх перекладачів. - C. 136-141.
  27. Савельчук І. Б. Парадигмальний підхід до підготовки фахівців соціальної сфери. - C. 142-146.
  28. Сайко М. М., Мороз М. В., Свисюк О. В. Застосування іншомовних подкастів для розвитку іншомовної професійної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей. - C. 147-152.
  29. Cлоньовська О. Б. Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. - C. 153-157.
  30. Тимченко С. В., Зеленська Л. М. Активне навчання у формуванні професійного спілкування майбутніх авіафахівців у процесі вивчення професійної англійської мови. - C. 158-162.
  31. Чернишова А. М. Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. - C. 163-167.
  32. Юрченко О. В. Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів. - C. 168-172.
  33. Яо Я. Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. - C. 173-177.
  34. Ящук С. П. Застосування інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-правової компетентності студентів у вишах України, Європейського Союзу та Великобританії:порівняльний аспект. - C. 178-182.
2017
Вип. 1 (87)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського