Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Пінчук Є. А. Специфіка, завдання та функції сучасного університету. - C. 3-8.
  5. Шевель А. О. Філософські аспекти поглиблення протиріччя між людиною і природою. - C. 9-14.
  6. Башманівська Я. В. Віртуальна реальність як чинник зростаючого усамітнення людини. - C. 15-19.
  7. Яценко К. А. Мультикультуралізм як соціокультурний феномен: основні підходи та трактування. - C. 20-24.
  8. Педагогічні науки

  9. Артюшина М. В. Методи і прийоми мотивування і стимулювання навчальної діяльності студентів. - C. 25-32.
  10. Ковалевський С. В., Кошева Л. В. Нейросітьова психо-фізіологічна модель студента. - C. 33-40.
  11. Романова Г. М. Перспективні напрями розробки проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій. - C. 41-46.
  12. Федій О. А. Естетотерапевтичний вимір філософського знання про людину та Всесвіт. - C. 47-52.
  13. Благова Т. О. Особливості хореографічного виховання школярів у системі освіти в Україні: історико-педагогічний аспект. - C. 53-57.
  14. Бобрицька В. І., Процька С. М. Організаційно-педагогічні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 58-61.
  15. Бовсунівська Н. М. Музична естетика Київської Русі. - C. 62-65.
  16. Будник О. Б. Філософсько-культурологічні засади етнічної соціалізації як теоретичне підґрунтя її педагогічного розуміння. - C. 66-69.
  17. Васьківська Г. О. Метапредметний підхід у процесі формування системи знань про людину в старшокласників. - C. 70-74.
  18. Войнаровська Н. В. Педагогічні умови підвищення успішності навчання майбутніх спеціалістів туристичної сфери в процесі вивчення іноземних мов. - C. 75-78.
  19. Єршова Л. М. Мовний патріотизм у змісті українського виховного ідеалу. - C. 79-83.
  20. Жиров О. А. Особливості мистецько-педагогічної діяльності К. Василенка в самодіяльних танцювальних коллективах. - C. 84-88.
  21. Калушка В. П. Теоретико-педагогічні аспекти ролі викладача-наставника в процесі підготовки бакалаврів технічного напрямку у вищих навчальних закладах типу ''коледж''. - C. 89-92.
  22. Ковальова С. М. Проблеми використання кейсів у професійній підготовці вчителя в Україні. - C. 93-96.
  23. Коновалова Е. Ю. Стратегія читання: кореляція первинних і вторинних навчальних текстів. - C. 97-101.
  24. Коновальчук І. І. Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 102-107.
  25. Королюк О. М. Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю. - C. 108-112.
  26. Красовська О. О. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у галузі мистецької освіти. - C. 113-116.
  27. Луценко В. В. Інформаційні технології у системі підготовки вчителя художньо-естетичного циклу. - C. 117-120.
  28. Олійник І. В., Черненко О. В. Модель професійної адаптації молодих менеджерів до першого робочого місця. - C. 121-130.
  29. Петриченко Л. О. Cутнicть i cтpуктуpa пoняття "якicть ocвiти" у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi у фiлocoфcькiй тa пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнiй лiтepaтуpi. - C. 131-135.
  30. Піддубна О. М. Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 136-139.
  31. Ренькас Б. М. Моделювання структури управління профільним загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 140-144.
  32. Рожнова Т. Є. Модель управління вищим навчальним закладом на засадах інноваційних технологій. - C. 145-150.
  33. Самаріна С. І. Система естетичного виховання учнів Ніжинської класичної чоловічої гімназії при історико-філологічному інституті (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 151-155.
  34. Харківська А. А. Компаративістський аналіз розвитку ВНЗ через його рейтингове оцінювання. - C. 156-160.
  35. Шквир О. Л. Дослідницька педагогічна діяльність: сутність та шляхи підготовки до неї. - C. 161-166.
  36. Шмельова Т. В. Специфіка класифікації мистецтв у сучасній науці. - C. 167-170.
  37. Іванова С. М. Модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності наукових працівників у галузі педагогічних наук. - C. 171-179.
  38. Тригуб С. С. Спортивно-технічні гуртки як вид позаурочної роботи з фізичної культури в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою. - C. 180-183.
  39. Тітченко Н. В. Андрагогічний підхід до організації професійного навчання безробітних. - C. 184-188.
  40. Матвійчук Л. А. Методика використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 189-193.
  41. Федорцова О. Г. Культурологічна компонента у творах сучасних письменників Великої Британії і США в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у технічному ВНЗ. - C. 194-197.
  42. Хом’як О. А. Формування вмінь естетичної діяльності у студентів ВНЗ як чинник підвищення рівня їх вихованості. - C. 198-201.
  43. Бондарчук О. А. Національна політика розвитку освіти корінного населення Австралії. - C. 202-206.
  44. Глазунова Л. О. Педагогічні умови формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. - C. 207-211.
  45. Комурджі Р. З. Зміст та аналіз результатів констатувального експерименту з формування комунікативної компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування. - C. 212-215.
  46. Кришко А. Ю. Вплив ідей В. Гумбольдта на мовну освіту в країнах Європи у XIX – на початку XX ст.. - C. 216-223.
  47. Мачача Ю. М. Роздільне навчання у загальноосвітній і професійній школах (на матеріалах з’їздів російських діячів з технічної і професійної освіти 1889 – 1904 рр.). - C. 224-228.
  48. Герасимчук О. Л. До проблеми формування екологічної компетентності гірничих інженерів. - C. 229-235.
  49. Мороз М. О., Томанчук А. О. Формування духовності майбутніх учителів шляхом залучення до традицій українського народу через систему зимової обрядовості. - C. 236-241.
  50. Світельська-Дірко С. В. Використання казок у формуванні світоглядних орієнтацій молодших школярів у сучасній науковій літературі. - C. 242-246.
  51. Чернова О. В. Художньо-естетична компетентність як компонент професійної компетентності культуролога. - C. 247-250.
  52. Шарненкова Т. О. Погляди М. Корфа на самоосвіту вчителя. - C. 251-254.
  53. Філологічні науки

  54. Слободинська Т. С. Дещо про теоретичні засади становлення функціональної лінгвістики. - C. 255-259.
  55. Гаращук К. В. Просодичні особливості англомовного дискурсу реклами автомобілів. - C. 260-264.
  56. Дуркалевич В. В. Модель світу в оповіданні Івана Франка "Sсhönschreiben". - C. 265-268.
  57. Дзюбишина Н. Б. Іноземні мови у системі освіти Чехії. - C. 269-272.
  58. Миронюк В. М. Експресіоністичні мотиви в поезіях Бертольта Брехта. - C. 273-276.
  59. Нестерук С. М. Cтереометрична структура драматургії Бертольда Брехта. - C. 277-281.
  60. Плахова О. А. Антропонімічна система англійської народної казки. - C. 282-286.
  61. Сліпецька В. Д. Негатив у комунікації, чи маніпулятивні стратегії і тактики конфліктного спілкування: дослідницькі постулати і перспективи. - C. 287-290.
  62. Соколовська С. Ф. Способи концептуалізації художньої картини світу Б. Брехта. - C. 291-295.
  63. Сухомлинов О. М. Імагологічні презентації міста у творах Р. Верника. - C. 296-299.
  64. Лисюченко М. К. Концептуальна метафора у сучасному французькому політичному дискурсі. - C. 300-303.
  65. Рязанцева Д. В. Субстантивні вихідні одиниці як дериваційна база компаративних та суперлативних форм прикметника української мови. - C. 304-307.
  66. Сердійчук Л. П. Стратегія позитивної самопрезентації в автобіографіях лауреатів Нобелівської премії. - C. 308-311.
  67. Наукове життя

  68. Єршов В. О., Білявська В. С. У вінець шани Ю. І. Крашевського. - C. 312-316.
2013
3 (69)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського