Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70151/2012/66<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософські науки

  4. Булига І. І. Релігія і політика: практика взаємодії у сучасній Україні. - C. 3-6.
  5. Найчук А. В. Трансформація суспільних відносин в епоху модерну. - C. 7-10.
  6. Препотенська М. П. Мегаполіс як особливий тип буття міста. Екзистенціальний аспект. - C. 11-15.
  7. Стовпець О. В. Соціально-філософські аспекти розвитку інформаційних технологій в контексті проблем інформаційної цензури та захисту інтелектуальної власності. - C. 16-20.
  8. Шадюк Т. А. Екзистенційно-онтологічні підстави ідеї людської стражденності у творчості С. Франка і М. Бердяєва. - C. 21-26.
  9. Дупак В. Г. Метафізика віртуальної реальності: аналіз філософських концепцій. - C. 27-31.
  10. Кохан Ю. В. Гендер у сучасному українському суспільстві: світоглядні аспекти державницького підходу. - C. 32-36.
  11. Сабадуха О. В. Діалектика розбудови громадянського суспільства і формування почуття відповідальності в суб'єктів соціального простору в епохи Просвітництва та Нового часу. - C. 37-40.
  12. Педагогічні науки

  13. Лобода С. М. Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя. - C. 41-47.
  14. Семенець С. П. Концепція розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: результати досліджень. - C. 48-51.
  15. Смагін І. І. Нормативний та педагогічний зміст поняття "науково-методична робота" в системі загальної середньої освіти. - C. 52-55.
  16. Бузінська Я. М. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі. - C. 56-62.
  17. Войналович Л. П. Зміст професійної підготовки вчителів у педтехнікумах для національних меншин в Україні у 20-х роках ХХ століття. - C. 63-66.
  18. Журба О. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського на уроках етики. - C. 67-70.
  19. Захарчук Н. В. Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів. - C. 71-74.
  20. Карплюк С. О., Франовський А. Ц. Розробка електронних засобів навчання як спосіб інтенсифікації процесу підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 75-77.
  21. Коваль П. М. Специфіка різних видів мистецтв та їх використання у професійній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 78-81.
  22. Купчик Р. М., Прусак Ю. В. Інформаційні технології у підготовці майбутніх дизайнерів у контексті сучасних освітніх тенденцій. - C. 82-85.
  23. Левченко О. О. Психолого-педагогічна практика відпрацювання методик діагностування фасилітативного стилю у педагогічній взаємодії молодих викладачів дисциплін соціально-психологічного циклу. - C. 86-92.
  24. Литньова Т. В., Разінкіна О. В. Трансформація цілей навчання іноземної мови в Україні в контексті європейських освітніх тенденцій. - C. 93-96.
  25. Малинівська Л. І. Оволодіння студентами системою наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. - C. 97-99.
  26. Олійник Ю. І. ІКТ-компетентність як засіб розвитку творчої особистості. - C. 100-103.
  27. Папіжук В. О. Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні на початку ХХІ століття. - C. 104-109.
  28. Піддубна О. М. Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. - C. 110-113.
  29. Прусак В. Ф. Підготовка викладача до здійснення наскрізної екологічної освіти майбутніх дизайнерів. - C. 114-117.
  30. Самаріна С. І. Проблема методів формування дисципліни учнів у шкільній освіті: історико-педагогічний контекст. - C. 118-122.
  31. Сидорчук Н. Г. Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії. - C. 123-126.
  32. Сторожук А. І., Мороз М. О. Автентична лірика Східного Поділля як засіб формування національного самоусвідомлення майбутніх учителів. - C. 127-131.
  33. Байда М. В. Експериментальна перевірка методики підготовки майбутніх учителів-філологів до реалізації кооперативного навчання. - C. 132-136.
  34. Гаращук К. В. Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. - C. 137-141.
  35. Дєнічєва О. І. Можливості запровадження австрійського досвіду реформування гуманітарної освіти в Україні. - C. 142-145.
  36. Зимовець О. А. Інтегровані спецкурси з використанням інформаційно-комунікаційних технологій як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 146-151.
  37. Лук’янчук С. Ф. Полікультурне виховання учнів в українській школі: сучасний стан. - C. 152-156.
  38. Гончарук Т. В. Виховання екологічної культури старшокласників через активізацію їх творчого потенціалу в процесі практичної діяльності в довкіллі. - C. 157-159.
  39. Дітківська С. І. Розвиток іншомовної освіти у жіночих середніх навчальних закладах у Російській імперії другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 160-163.
  40. Жуковський Є. І. Фізичне виховання у Стародавньому Сході та в Античності. - C. 164-168.
  41. Коваленко В. О. Комплексний підхід до організації позааудиторної діяльності. - C. 169-172.
  42. Коник О. Г. Проблема організації методичної роботи в психологічній та педагогічній науці. - C. 173-176.
  43. Курило Т. В. Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти. - C. 177-180.
  44. Мосіюк О. О. Модель інноваційного процесу педагога. - C. 181-184.
  45. Москалюк А. М. Вплив предметів художньо-естетичного циклу на емоційно-естетичний розвиток молодших школярів. - C. 185-188.
  46. Сорочинська О. А. Організація позакласної еколого-натуралістичної роботи учнів основної школи. - C. 189-193.
  47. Гончарук В. В. Історико-філософські погляди народів на проблему розвитку освіти. - C. 194-197.
  48. Щеглов А. Ю. Науково-дослідна робота курсантів в освітньому просторі вищого військового навчального закладу. - C. 198-202.
  49. Філологічні науки

  50. Анісімова А. О. Виявлення проявів інтерференції при навчанні професійно орієнтованого перекладу (на матеріалі німецької, англійської та української мов). - C. 203-205.
  51. Дягілєва Ж. А. Лінгвокультурологічний аспект дослідження словотвірного потенціалу лексем із значенням Freundschaft в німецькій мові. - C. 206-209.
  52. Кантур К. О. Аналіз мовних механізмів антропосемічної евфемізації. - C. 210-214.
  53. Кратасюк Л. М. Функціонально-змістові типи мовлення як виразник текстової категорії інформативності. - C. 215-218.
  54. Глущук-Олея Г. І. Семантичні групи відіменникових каузативних дієслів (на матеріалі іспанської мови). - C. 219-221.
  55. Надточій Ю. М. Англо-американізми в політичних текстах сучасної німецької мови. - C. 222-225.
  56. Скібіцька О. В. Прагматичні ідіоми в англомовних електронних туристичних текстах та передача їх засобами української мови. - C. 226-230.
  57. Тихоновська Г. С. Визначення поняття "гендер" та гендерні дослідження у сучасній лінгвістиці. - C. 231-234.
  58. Стахмич Ю. С. Адекватність та еквівалентність перекладу в контексті комп’ютерної лінгвістики. - C. 235-238.
2012
66
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського