Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Філол./2021/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Філологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Fìlologìčna- Титул.
- Зміст.
Лінгводидактика та соціолінгвістика
- Галицька О. Б. Лінгвальні та методичні особливості навчання індивідуального читання студентів. - C. 3-6.
Когнітивна лінгвістика та прагматика
- Дудок А. Р. Синонімічно-антонімічна парадигма префіксальних дієслів сучасної англійської мови. - C. 7-9.
- Storchak O. Strategies of conveying English anthroponyms in Ukrainian. - C. 10-14.
- Бєлих О. М., Зубач О. А. Лінгвостилістичні характеристики інтернет-коментарів німецькомовних науково-популярних блогів. - C. 15-19.
- Денисевич О. В. Стереотипність реакцій в асоціативних полях слів-стимулів рекламної лексики. - C. 20-25.
- Звонко Г. О. Зооморфна та вегетативна моделі реалізації образних ознак концепту перетворення в українській мові. - C. 26-29.
- Марченко В. В., Лоп’янецька Р. О. Прагматичний потенціал англомовних TED-лекцій на екологічну тематику та особливості його відтворення українською мовою. - C. 30-33.
- Одарчук Н. А., Мірончук Т. А. Невербальна комунікація у православній церкві в нових реаліях. - C. 34-38.
- Стасів М. В. Прагматика з’ясувального висловлення-експресиву з опоровим предикатом розумової діяльності людини в англійській мові. - C. 39-42.
Проблеми лінгвістики тексту та дискурсу
- Дудок Х. Р. Структурно-семантичні характеристики англійських термінів мобільного зв’язку. - C. 43-46.
- Ісаєва Н. С., Ситник І. В. До проблеми виділення базової лексики китайськомовного педагогічного дискурсу: аналітичний огляд наукових праць. - C. 47-51.
- Kozlovska G. The place of the category of informativeness in the system of text categories. - C. 52-54.
- Макарук Л. Л. Візуальні засоби репрезентації проксемічних обмежень в англомовних інфографічних текстах присвячених COVID-19. - C. 55-58.
- Підкуймуха Л. М. Habemus papam: рецепція приїзду в Україну Папи Римського Івана Павла ІІ у засобах масової інформації. - C. 59-62.
- Тараненко Л. І., Лазарєва М. О. Феномен пандемічної лексики: особливості творення короналогізмів та їх перекладу на українську мову. - C. 63-66.
- Фелоненко М. С. Лінгвальні та соціолінгвальні аспекти появи нових слів, пов’язаних із світовою пандемією COVID-19. - C. 67-69.
- Щепка О. А. Об’єктивація концепту "патріотизм" в українських поетичних творах початку XXI століття. - C. 70-73.
Фонетична, лексична та граматична системи мови та методи їх досліджень
- Амічба Д. П., Клименко Т. А., Шкурко О. В. Класифікуюча категорія роду в українській та інших різносистемних мовах: до проблеми навчання мовам студентів-іноземців. - C. 74-79.
- Гумовська І. М. Особливості семантики та переклад юридичних термінів в економічній літературі різних жанрів. - C. 80-83.
- Гурбанська С. О. Лінгвокультурологічний аспект досліджень семантичної структури стійких висловлювань з антропонімічними компонентами. - C. 84-87.
- Гуцуляк Т. Є. Словотвірне значення "подібності”: принципи встановлення і фіксування в словникових дефініціях. - C. 88-92.
- Круглій О. Р., Черняк О. П. Основні особливості перекладу термінів із англійської мови на українську (на прикладі галузі атомної енергетики). - C. 93-95.
Стилістика та інтерпретація тексту
- Кочерга С. О. Леся Українка і Михайло Кривинюк: острозький контекст. - C. 96-101.
- Лозицька М. П., Семенюк Т. П. Специфіка літератури та культури памʼяті в романі Уве Тімма "На прикладі мого брата". - C. 102-105.
- Мисик О. А. Тропи осі псевдототожності в поетиці І. Калинця в аспекті об’єктивації обрядово-міфологічного етнокультурного коду. - C. 106-108.
- Моторний А. В. Чеський письменник Алексей Плудек у листах до українського богеміста Володимира Моторного. - C. 109-112.
- Моторний О. А. Метафізичні та релігійні мотиви творчості Павла Петра. - C. 113-116.
- Приймак Д. В., Глінка Н. В. Проблема передачі мовного коду автора та особливості його перекладу. - C. 117-119.
- Семенюк Л. С. Історіософія козацької України у драматичних жанрових формах XVIII ст.. - C. 120-125.
Мова в діалозі культур
- Бондарчук О. Ю., Лисецька Н. Г., Пасик Л. А. Переклад як трансфер культури (художній, науково-технічний та медіа-дискурс). - C. 126-130.
- Ботвінко-Ботюк О. М., Коляда Е. К. Відмінності в мовленнєвій поведінці американців й українців. - C. 131-134.
- Гурбанська С. О. Національно-мовна картина світу: тріада мова – культура – людина. - C. 135-138.
Сучасні підходи та інноваційні технології формування іншомовної комунікативної компетентності
- Бевзо Г. А. Теоретико-практичні аспекти міжкультурної комунікації у викладанні української мови як іноземної. - C. 139-142.
- Козак А. В., Близнюк Л. М. Міжкультурна комунікація у вивченні німецької мови. - C. 143-146.
- Крічкер О. Ю., Єремеєва Н. Ф. Сучасні підходи та інноваційні технології формування англомовної комунікативної компетентності в процесі дистанційного навчання студентів технічних ЗВО. - C. 147-149.
- Лобачова І. М. Комунікативна спрямованість слів іншомовного походження в мовленні сучасної молоді. - C. 150-153.
- Stepanechko O. Significant aspects of constructive intercultural communication. - C. 154-157.
Професійна іншомовна підготовка в процесі міжкультурної інтеграції
- Afanasieva L., Smyrnova M. Gute fremdsprachenkenntnisse als mittel zur allgemeinen und beruflichen bildung. - C. 158-162.
- Volkova L. Communicative aspect of foreign language learning process. - C. 163-165.
- Волощук І. П., Белошицька А. Є. Лінгво-риторичні засоби комунікативної особистості: прагматичний та перекладацький аспекти. - C. 166-169.
- Rybina N., Koshil N., Hyryla O. Elements of teaching intercultural communication at the English classes for future interpreters. - C. 170-172.
- Юдіна О. В., Вязова Р. В., Компанієць Л. Г. Іншомовна підготовка здобувачів вищої освіти до професійно орієнтованої міжкультурної комунікації. - C. 173-176.
| 2021 | | Вип. 12 (80)
|
|
|
|