Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пасічник І. Д., Довгалюк Т. А. Зворотний зв’язок як чинник оптимізації метапам’яті в умовах проактивної інтерференції. - C. 5-18.
  4. Каламаж Р. В., Августюк М. М. Ілюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. - C. 19-29.
  5. Каламаж Р. В., Волошина В. О. Вплив ретроактивної та проактивної інтерференції на метапам’яттєві судження студентів. - C. 30-45.
  6. Агаєв Н. А. Характерні ознаки основних негативних психічних станів військовослужбовців під час ведення бойових дій. - C. 46-53.
  7. Антонець М. О. Впровадження програми розвитку духовності здобувачів вищої освіти. - C. 54-64.
  8. Антонець С. С., Тітов І. Г. Духовні цінності сучасного студентства. - C. 65-71.
  9. Гандзілевська Г. Б., Шермер Я. Л. Роль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію. - C. 72-81.
  10. Джеджера К. В., Черніговець Т. І. Комунікативна підготовка студентів у вищих навчальних закладах: психолого-педагогічний аспект. - C. 82-92.
  11. Довгань Н. О. Технологія діалогізації міжпоколінних відносин. - C. 93-103.
  12. Каламаж В. О. Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. - C. 104-116.
  13. Калмикова Л. В. Емоційно-психічні стани особистості з особливостями звуковимови. - C. 117-125.
  14. Красильников І. О. Зв’язок емоційно-тензіонних станів з ціннісною конфліктністю особистості. - C. 126-136.
  15. Кушнірова Т. В., Панасюк О. А. Особливості індивідуальної безпорадності співробітників кримінально-виконавчої системи, що мають порушення службової дисципліни. - C. 137-147.
  16. Лящ О. П. Особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та міжособистісної взаємодії юнаків. - C. 148-161.
  17. Матласевич О. В. Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей. - C. 162-176.
  18. Співак Д. В. Динаміка розвитку професійної ідентичності майбутніх соціальних працівників. - C. 177-186.
  19. Харжевська О. М. Розвиток пізнавальних можливостей студентів під час диференційованого навчання з іноземної мови. - C. 187-195.
  20. Шпак М. М. Становлення емоційного інтелекту в дошкільному віці як передумова його розвитку в молодшого школяра. - C. 196-205.
  21. Shuldyk A. Social and psychological factors of professionalism of headmasters of comprehensive educational institutions. - C. 206-218.
  22. Adrjan B. Teachers’ ways of perception of parents at school. - C. 219-232.
  23. Dolan L. Hryhorii Skovoroda’s contribution to the role of spirituality in human life. - C. 233-250.
2016
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського