Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2014/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методика викладання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах

  4. Голуб Н. Б. Діалогізація процесу навчання української мови учнів основної школи. - C. 3-8.
  5. Загороднова В. Ф. Стереотипи свідомості сучасного світу в контексті шкільного навчання української мови. - C. 9-14.
  6. Кучерук О. А. Когнітивна теорія навчання української мови як пріоритетний напрям шкільної лінгводидактики. - C. 15-20.
  7. Мамчур Л. І. Комунікативні вправи – пріоритетний метод розвитку комунікативної компетентності учнів. - C. 21-25.
  8. Хом’як І. М. Характер орфографічних утруднень, викликаних мовленнєвим середовищем. - C. 26-29.
  9. Груба Т. Л. Особливості формування культури мовлення учнів профільної школи. - C. 30-33.
  10. Демидчик Г. С., Собко В. О. Організація лінгвістичних спостережень як шлях до удосконалення граматичного ладу мовлення. - C. 34-36.
  11. Дідук-Ступ’як Г. І. Психологічний вимір інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови як рідної і як державної. - C. 37-40.
  12. Ковальчук Н. П. Пунктуаційна грамотність як складова формування мовної особистості. - C. 41-43.
  13. Кулик О. Д. Місце словотвірних норм у системі культури мовлення та особливості їх засвоєння учнями основної школи. - C. 44-49.
  14. Кучеренко І. А. Педагогічне проектування уроку рідної мови. - C. 50-53.
  15. Лещенко Г. П. Змістові і структурні особливості уроків розвитку мовлення у середніх класах загальноосвітньої школи за компетентнісним підходом. - C. 54-58.
  16. Нищета В. А. Потенціал емоційно-вольової сфери особистості в контексті шкільної риторики. - C. 59-63.
  17. Олексієвець Л. С. Єдність словниково-семантичного й словниково-орфографічного напрямів у роботі з вивчення рідної мови. - C. 64-67.
  18. Терп’як О. П. Аналіз програм для поглибленого вивчення української мови як частина дослідження процесу формування креативного писемного мовлення в ліцеїстів гуманітарних класів. - C. 68-72.
  19. Лінгводидактика вищої школи

  20. Богуш А. М. Комунікативно-мовленнєвий супровід професійно спрямованого мовлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 73-76.
  21. Дроздова І. П. Актуальні проблеми методики аудиторних і позааудиторних занять із розвитку українського професійного мовлення студентів-нефілологів. - C. 77-81.
  22. Костриця Н. М. Формування комунікативної компетентності студентів-аграрників під час вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 82-85.
  23. Пентилюк М. І. Рідномовний аспект підготовки майбутніх учителів-словесників. - C. 86-89.
  24. Сидоренко В. В. Професійно значущі складові педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури як відгук на цивілізаційно-історичні та освітні імперативи ХХІ століття. - C. 90-96.
  25. Трифонова О. С. До проблеми формування мовленнєвої особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 97-101.
  26. Антончук О. М. Питання культури мови в посібниках із дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 102-104.
  27. Греб М. М. Психолого-педагогічні орієнтири оптимізації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення лексикології і фразеології української мови. - C. 105-110.
  28. Залюбівська О. Б. Формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів в умовах магістерської підготовки: результати педагогічного експерименту. - C. 111-115.
  29. Златів Л. М. Комп’ютерна лінгводидактика у викладанні мовознавчих дисциплін для студентів-філологів. - C. 116-120.
  30. Іванишин Г. Я. Специфіка формування діалогічного мовлення іноземних студентів медичних ВНЗ України. - C. 121-124.
  31. Івахненко Т. П. Місце і роль культури мови у фаховій підготовці студентів-нефілологів. - C. 125-129.
  32. Криськів М. Й. Взаємозв’язок у вивченні української мови між середньою і вищою ланками освіти. - C. 130-134.
  33. Ленюк Н. М. Формування німецькомовної компетенції в діалогічному мовленні студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 135-137.
  34. Мушировська Н. В. Роль когнітивно-комунікативного підходу в оптимізації процесу викладання української мови за професійним спрямуванням. - C. 138-143.
  35. Овсієнко Л. М. Перспективи та проблеми застосування технічних засобів у процесі навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей. - C. 144-148.
  36. Столяр З. В. Лінгвометодичні основи навчання синтаксису студентів-філологів за компетентнісного підходу. - C. 149-153.
  37. Тепла О. М. Реалізація інтерактивних форм навчання на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна". - C. 154-155.
  38. Туровська І. О. Теоретичні засади формування мовленнєвої компетентності у студентів медичних навчальних закладів. - C. 156-158.
  39. Федорич Х. М. Робота зі словником як чинник формування орфографічної компетентності студента. - C. 159-161.
  40. Шульжук Н. В. Вплив тенденцій розвитку мовознавчої науки на сучасні підходи до професійної мовної освіти. - C. 162-165.
  41. Вивчаємо досвід

  42. Мельничайко В. Я., Криськів М. Й. Порушення мовних норм та способи усунення їх. - C. 166-171.
2014
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського