Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2014/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Національного університету "Острозька академія" : наук. журн..- Острог. Серія, Психологія Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
- Артерчук Т. О. Німецький досвід виховання християнських цінностей в загальноосвітній школі. - C. 3-5.
- Барило О. А. Сучасні особливості морально-духовного виховання учнівської та студентської молоді у полікультурному просторі України. - C. 6-10.
- Білик Л. І., Чемерис І. А. Духовно-моральне виховання студентської молоді – запорука розвитку нації. - C. 11-13.
- Боровець Т. Є. Деструктивний вплив на молодь християнських неорелігійних рухів (на прикладі руху "Діти Бога"). - C. 14-17.
- Годунок Н. В. Структурно-функціональні характеристики релігійності вчителів християнської етики. - C. 18-21.
- Горбенко С. С. Гуманістичне виховання засобами музики як процес духовно-катарсичного перетворення особистості. - C. 22-25.
- Гусар Г. Й. Морально-етичні основи медичного працівника з погляду християнської психології. - C. 26-29.
- Данилюк О. В. Консервативний та прогресивний погляди на медіатизацію протестантизму. - C. 30-35.
- Дмишко О. С. Роль суспільства та сім’ї у духовно-моральному вихованні молодого покоління. - C. 36-38.
- Дубасенюк О. А. Формувальний зміст духовно-моральних цінностей майбутніх учителів. - C. 39-44.
- Душна А. В. Проблеми духовно-морального виховання молоді в сучасному українському суспільстві. - C. 45-47.
- Євтух М. Б., Стефанюк С. К. Духовно-моральне виховання – надійний заслін соціально-психічним девіаціям. - C. 48-55.
- Жигайло Н. І. Важливість релігійності як невід’ємної складової духовності у формуванні фахівця європейського рівня. - C. 56-60.
- Завальнюк А. Р. Навчання і виховання у християнських конфесійних народних та середніх школах Німеччини (70-і рр. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 61-65.
- Карповець М. В. Етичний плюралізм у постмодерній культурі: антропологічно-виховна перспектива. - C. 66-69.
- Кучина К. О. Шляхи виховання моральної особистості в контексті сучасних освітніх перетворень. - C. 70-72.
- Лещинський О. П., Старовойтенко Н. В., Зражевський С. Ф. Спрямованість особистості студентів та формування духовних цінностей. - C. 73-75.
- Лозинська Т. Л. Методико-практичні аспекти процесу ресоціалізації нарко- та алкозалежних у християнських реабілітаційних центрах. - C. 76-79.
- Малинівська Л. І. Виховання духовно-моральних цінностей у студентів ВНЗ під час виникнення надзвичайної ситуації диверсійного характеру. - C. 80-83.
- Мицько В. М. Ціннісно-смислова сфера особистості студентів: теоретичний аспект. - C. 84-87.
- Моран І. В. Проблема формування толерантності молоді. - C. 88-90.
- Огірко О. В. Сім’я як основне середовище духовно-морального виховання молодого покоління. - C. 91-96.
- Олійник В. В. Вплив виховних заходів на пізнавальний розвиток особистості школяра: у практиці 1-ї Київської гімназії ім. Т. Шевченка в період УНДР (1917 – 1920 рр.). - C. 97-100.
- Повалій Л. В. Підвищення педагогічної культури батьків як одна із умов формування гуманних батьківсько-дитячих взаємин. - C. 101-103.
- Пода В. М. Василь Зеньковський про роль сім’ї в духовно-моральному вихованні дитини. - C. 104-106.
- Ревуцька С. А. Розвиток ідей духовно-морального виховання в працях німецьких вчених: Ф. Е. Бенеке, М. Шелера, Ф. Шлейермахера, А. Шопенгауера. - C. 107-111.
- Савчин М. В. Духовна ідентичність як визначальна характеристика досконалої особистості. - C. 112-118.
- Саннікова Т. В. Вплив курсу з основ християнської етики на духовний світ молодших підлітків. - C. 119-124.
- Сіданіч І. Л. Педагогічні технології духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогіки і школи. - C. 125-132.
- Сіліванова І. М. Роль релігії в університетській освіті Франції. - C. 133-136.
- Соловей М. В. Вірність Богові – духовна основа виховання особистості в українській скаутській організації "Пласт". - C. 137-141.
- Старовойтенко Н. В., Лещинський О. П., Рига Т. М. До проблеми педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами в умовах навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. - C. 141-144.
- Халанський В. В. Проблеми діалогізації спілкування як духовно-психологічний вимір особистості. - C. 145-149.
- Хахалін О. О. Сучасний соціокультурний дискурс паломництва. - C. 150-154.
- Чворсюк О. П. Дослідження духовності дошкільника в контексті богословсько-антропологічного підходу. - C. 155-157.
- Чемерис І. А., Білик Л. І. З досвіду формування духовно-моральних якостей студентів Черкаського державного технологічного університету. - C. 158-161.
- Шибрук О. В. Психологічні особливості соціальної адаптації курсантів-першокурсників. - C. 162-165.
- Шишкіна К. М. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на духовно-моральне виховання учнів. - C. 166-168.
| 2014 | | Вип. 27
|
|
|
|