Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992:Психол.пед./2010/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Національного університету "Острозька академія"
: наук. журн..- Острог. Серія, Психологія
Naukovì zapiski Nacìonalʹnogo unìversitetu "Ostrozʹka akademìâ". Serìâ Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д., Пасічник І. Д. Роль когнітивно-стильових особливостей особистості в процесі навчальної діяльності. - C. 3-10.
  4. Чепелєва Н. В. Культурні чинники розуміння та інтерпретації особистого досвіду. - C. 11-26.
  5. Jönsson F. Ефект емоційної насиченості аромату щодо впевненості у його правильній ідентифікації. - C. 27-42.
  6. Смульсон М. Л. Теоретико-методологічні засади дослідження ментальних моделей світу. - C. 43-54.
  7. Говорун Т. В., Кікінежді О. М. Конструювання гендеру в когнітивній парадигмі. - C. 55-65.
  8. Засєкіна Л. В. Профілі значення слова як функція когніції і культури. - C. 66-75.
  9. Борисюк А. С. Ставлення до себе як до професіонала (модифікація опитувальника). - C. 76-88.
  10. Власюк Д. П. Особливості впливу глибини переробки інформації на запам’ятовування в учнів різного віку. - C. 89-96.
  11. Гандзілевська Г. Б. Самопізнання особистості студента засобами мистецтва театру. - C. 97-107.
  12. Грицай Н. Б. Дослідження рівнів сформованості пізнавальних дій учнів у позакласній роботі з біології. - C. 108-119.
  13. Гуменюк У. І. Ірраціональні вірування людини як когнітивні утворення. - C. 120-131.
  14. Демчук О. О. Вікові особливості становлення життєвої компетентності особистості. - C. 132-138.
  15. Дідковський С. В., Красновська Т. М. Досвід застосування організаційно-діяльнісної гри для розвитку молоді. - C. 139-146.
  16. Зубенко І. Р. Психологічні фактори впливу на споживачів системи електронної комерції: теоретичний підхід. - C. 147-157.
  17. Квашук О. В. Сприймання дітьми молодшого шкільного віку телевізійної інформації агресивно-насильницького змісту. - C. 158-166 .
  18. Ковальчук І. В. Проблема комунікативної компетентності у вітчизняній та зарубіжній психології. - C. 167-176.
  19. Коробко О. М. Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання. - C. 177-185.
  20. Кравець В. А. Теоретичні аспекти адаптації студентів 1 курсу навчання у вищих навчальних закладах. - C. 186-192.
  21. Лушпай Л. І. Гендерні особливості когнітивного стилю у дослідженнях британських вчених. - C. 193-198.
  22. Матласевич О. В. Проблема дослідження моральності в когнітивній парадигмі. - C. 199-206.
  23. Оксентюк Н. В. Здібність до рефлексії як фактор когнітивної інтеграції суб’єкта. - C. 207-213.
  24. Павелків К. М. Рефлексивна культура вчителя як суб’єкта педагогічної діяльності. - C. 214-222.
  25. Пасніченко В. В. Відображення структури картини світу на рівні когнітивної організації та регуляції поведінки. - C. 223-230.
  26. Плиска Ю. С. Теоретичні рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. - C. 231-247.
  27. Романюк В. Л. Сигнальні системи та проблеми мислення особистості у нормі і патології. - C. 248-259.
  28. Савелюк Н. М. Психосемантичні аспекти дослідження свідомості особистості. - C. 260-268.
  29. Соловей О. А. Порівняльний аналіз мовленнєвої діяльності дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги і дітей групи норми. - C. 269-281.
  30. Сіткар В. І. Дитяча субкультура через призму соціально-когнітивної теорії на прикладі телевізійного насилля. - C. 282-290.
  31. Тарчинська Ю. Г. Раціональні підходи до формування навичок гри на фортепіано. - C. 291-299.
  32. Фролова Є. В. Роль стильових особливостей сприйняття у забезпеченні успішності навчальної діяльності студентів. - C. 300-308.
  33. Цимбал С. В. Інтеграційна модель мови і її зв’язок із навчанням. - C. 309-319.
  34. Шугай М. А. Застосування гештальт-підходу до вивчення когнітивних процесів, важливих для професійного становлення майбутніх психологів. - C. 320-326.
  35. Юрченко В. М. Історичний аналіз вивчення фізіологічних та психофізіологічних характеристик мисленнєвих психічних станів. - C. 327-334.
2010
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського