Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2012/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Щепакін В. Харківський період (1901–1918 рр.) Федеріко Алессан-дро Бугамеллі. - C. 6-20.
  4. Пупина О. Практика освоения нотного текста (из опыта обученияв классе специального фортепиано Т. Б. Веркиной). - C. 20-34.
  5. Сирятская Т. Виктор Сирятский – пианист, педагог, композитор,ученый. - C. 34-48.
  6. Сухленко И. В творческой мастерской В. А. Сирятского. - C. 48-57.
  7. Полтавцева Г. Теоретические дисциплины в современной подготовке музыканта. - C. 57-76.
  8. Прокопов С. Дирижерская школа наивысших достижений. - C. 77-90.
  9. Савельєва Г. Творчі принципи професійного спілкування в класі хорового диригування В. С. Палкіна. - C. 90-100.
  10. Юрченко О. Роль класса цимбал ХНУИ им. И. П. Котляревского в раз-витии инструментального исполнительства. - C. 101-111.
  11. Бабий О. Опера "Ифигения в Авлиде" К. В. Глюка в интеллекту-ально-творческой рефлексии Р. Вагнер. - C. 112-120.
  12. Можаев Ф. Ария Летучего Голландца в контексте вагнеровскойконцепци durchkomponieren в опере как драме. - C. 121-131.
  13. Сидоров М. Духовное и светское в кантате С. И. Танеева "Иоанн Дамаскин": особенности музыкального синтеза. - C. 132-142.
  14. Леонтьева Н. Импрессионистская стилистика этюдного опусаК. Дебюсси (на материале этюдов № 1 "Для пяти пальцев по г-ну Чер-ни" и № 4 "Для секст"). - C. 142-154.
  15. Гарная Н. Об исполнительской интерпретации фортепианнойфактуры К. Дебюсси (на примере медленных прелюдий из первой тетра-ди "Прелюдий" для фортепиано). - C. 154-165.
  16. Жарких Т. Проблемы периодизации музыкального наследия О. Мессиана. - C. 166-176.
  17. Богатырева А. Интонационная семантика фортепианной сонатыЛ. Бернстайна. - C. 176-190.
  18. Ганзбург Г. К типологии композиторских поколений. - C. 190-201.
  19. Приходько И. "Исполнительский подход" и теоретическое музыкознание. - C. 201-212.
  20. Удовиченко Н. Особенности организации музыкальноговремени и еговыразительные возможности. - C. 212-223.
  21. Серебрянская А. Проблема тембрового переинтонирования: харьковский музыковедческий дискурс. - C. 223-232.
  22. Головін Ю. Складові багатоплановости існування актора на сцені. - C. 233-246.
  23. Кохан Т. "Читець": від Бернхарда Шлінка до Стівена Делдрі. - C. 246-257.
  24. Рубинский А. К "определению" театра кукол. - C. 257-272.
  25. Кобзар І. Проблеми виховання творчої особистості в ХНУМ (ХІМ)ім. І. П. Котляревського. - C. 273-286.
  26. Михайлова Н. Режиссерские новации в музыкальных спектаклях (за-метки хормейстера). - C. 286-296.
  27. Бєлік-Золотарьова Н. Жанрові риси новели в часопросторі хоровихсцен опери Г. Майбороди "Тарас Шевченко". - C. 297-308.
  28. Григорьева О. Логика балладного смысло-, формо- и жанрообразова-ния в вокальном цикле Д. Клебанова "Шесть баллад на стихи А. Пушкина" (на примере баллады "Янко Марнавич"). - C. 308-317.
  29. Киценко Т. Особенности гармонического языка и формообразованияво флейтовом концерте В. С. Губаренко. - C. 317-326.
  30. Шубина О. Структура и функция "верочкиного аккорда" в опернойтрилогии Юрия Ищенко. - C. 327-338.
  31. Cухомлінова Т. Проблеми періодизації хорової творчості Ганни Гаврилець. - C. 338-348.
  32. Цуранова О. Некоторые черты стиля духовно-музыкального твор-чества А. Щетинского (на примере хоровой симфонии "Узнай себя"). - C. 348-356.
  33. Дяченко Ю. Естрадно-джазова стилістика в творчості харківськихкомпозиторів-баяністів. - C. 368-380.
  34. Утина А. Становление и развитие струнного квартета в украин-ской музыке. - C. 356-368.
  35. Дяченко Ю. Естрадно-джазова стилістика в творчості харківських композиторів-баяністів. - C. 368-380.
  36. Відомості про авторів. - C. 381-383.
2012
Вип. 36

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського