Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2011/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Творчість Л. Брауера: жанри, стилістика, інтерпретація

  4. Доценко В. И. Мой Брауэр (заметки исполнителя). - C. 3-11.
  5. Иванников Т. П. Эволюция творчества Лео Брауэра в контексте динамики обновления гитарного искусства ХХ века. - C. 11-26.
  6. Студинов E. В. Гитаризм и Лео Брауэр. - C. 26-39.
  7. Кочнева Т. Н. Стилевые особенности гитарного творчества Лео Брауэра (на примере диптиха "Rito de los Orishas"). - C. 39-50.
  8. Брагин А. "Кубинские пейзажи" Лео Брауэра как воплощение концептуального жанра в гитарной музыке ХХ века. - C. 51-61.
  9. Иванников В. П. Некоторые аспекты исполнительской интерпретации "Hika" Лео Брауэра. - C. 62-73.
  10. Чубаренко А. Стиль гитарного письма Лео Брауэра (на примере Сонаты для гитары соло). - C. 74-85.
  11. Трянов М. Новая космогония в музыке на примере "Вечной спирали" Лео Брауэра. - C. 85-99.
  12. Ткаченко В. Н. "Хвала танцу" Лео Брауэра: к вопросу композиторского и исполнительского мышления. - C. 99-106.
  13. Розділ 2. Сучасне гітарне мистецтво: новації у композиції та виконавстві

  14. Ходаковський О. В. Традиції та авангард у сучасних композиціях для гітари. Презентації творів Йо Спорка (Jо Sporck) та Андрія Крижанівського на сценах Житомира. - C. 107-118.
  15. Жерздев А. В. Специфика гитарной версии фактуры фортепианного цикла И. Альбениса – М. Барруэко "Испанская сюита". - C. 119-129.
  16. Мошак Є. Г. Феномен імпровізації та стилістичні аспекти джазового виконавства. - C. 129-141.
  17. Кригін О. І. Виконавська інтонація в творчості А. Сеговії. - C. 142-155.
  18. Матохин C. H. Исполнительские приёмы и тембральное оформление партии гитары в Произведении Пьера Булеза "Молоток без мастера". - C. 155-162.
  19. Кулик А. Г. Музыка для гитары рубежа XVIII-XIX веков и современное исполнительство. - C. 163-171.
  20. Приходько И. М. Что нового "сочинил" Бах?. - C. 171-187.
  21. Розділ 3. Гітарна педагогіка: вектори розвитку

  22. Сидоренко В. Л. Тенденції сучасної української наукової думки про гітару (музикознавство, педагогіка, методика, дидактика). - C. 188-197.
  23. Алешников Е. А., Алешникова Л. П. Преемственность музыкальных конкурсов и исполнительских поколений. - C. 197-205.
  24. Бельский Б. Правая рука гитариста. Краткий путь к достижению двигательной свободы. - C. 205-224.
  25. Николаевская Ю. В. О коммуникативных принципах современного исполнительства. - C. 224-231.
  26. Відомості про авторів. - C. 232-233.
2011
Вип. 31

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського