Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2017/55<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.- Харків. Психологія- Титул.
- Зміст.
- Абсалямова Л. М. Психологічний аналіз проблем харчової поведінки особистості. - C. 5-12.
- Гордієнко-Митрофанова І. В., Бондар Ю. С. Універсальні та специфічні риси вербальної поведінки осіб пізньої зрілості (на матеріалі стимулу "грайливість"). - C. 13-25.
- Зарицька В. В., Бекіньова Л. Б. Особливості емоційної саморегуляції у молодих жінок. - C. 26-36.
- Коваленко М. В. Особливості психосоматичної компетентності з різними типами ставлення до тіла. - C. 37-47.
- Крамченкова В. О. Взаємозв’язок сімейного функціонування та особистісного розвитку курців. - C. 48-57.
- Кузнецов А. И. Религия у семантическом пространстве личности. - C. 58-67.
- Кузнецов М. А., Галата О. С. Особливості страхів у навчальній діяльності підлітків. - C. 68-81.
- Кузнецова М. М. Особенности эмоционально-волевой регуляции учебной деятельности у студентов с оптимистическим атрибутивным стилем. - C. 82-102.
- Леженіна Л. М. Чинники та прояви професійної деформації особистості слідчого. - C. 103-111.
- Лисенко Л. М. Особливості розвитку емоційного досвіду у старшокласників. - C. 112-123.
- Лисенко Я. О. Психологічне забезпечення модернізації процесів управління металургійним виробництвом. - C. 124-133.
- Лісойван О. В. Теоретична модель дослідження вербальної реконструкції символів особистості. - C. 134-142.
- Меднікова Г. І. Концептуальні основи системної детермінації становлення особистісної зрілості в студентському віці. - C. 143-152.
- Мельник В.В. Екзистенціально-антропологічний і психологічний підходи до визначення сутності страху. - C. 153-162.
- Назимко О. В. Розвиток мовної компетентності студентів на основі реальних дій, спрямованих на сприйняття та породження мовного висловлювання. - C. 163-170.
- Омельченко С. О., Ябурова О. В. Психологічне обґрунтування соціально-педагогічних принципів забезпечення міжкультурної комунікації українських й іноземних студентів. - C. 171-179.
- Панченко В. О. Підвищення рівня життєстiйкoстi та прoфесiйнoї адаптацiї менеджерiв комерційних організацій пiд впливoм фoрмувальнoгo експерименту. - C. 180-191.
- Панченко О. А., Кабанцева А. В., Сімоненко О. Б. Нові організаційні підходи до медико-психологічної допомоги дітям в умовах антитерористичної операції. - C. 192-202.
- Поденко А. В. Організаторські здібності як ресурс копінг-поведінки майбутніх вчителів. - C. 203-210.
- Полілуєва І. В. Емоційно-вольова регуляція діяльності у підлітковому віці. - C. 211-219.
- Саврасов М. В. Психологічні особливості становлення креативності майбутнього педагога в процесі професійної підготовки. - C. 220-227.
- Солодухова О. Г., Солодухов В. Л. Значення "я-концепції" в роботі молодого вчителя. - C. 228-236.
- Сосніхіна С.Є. Особливості ціннісно-смислової сфери студентів з різним сімейним статусом. - C. 237-249.
- Стаднік А. В., Ващенко І. В., Васищев В. С. Теоретико-методологічні засади формування психологічної готовності майбутніх офіцерів національної гвардії України до службово-бойової діяльності. - C. 250-258.
- Тімченко О. В., Похілько Д. С. Аналіз сучасних методів діагностики емоцій у дітей. - C. 259-268.
- Фельдман Ю. І. Невротичні риси та нахили особистості в залежності від типу валеоустановки. - C. 269-279.
- Фоменко К. І. Психодіагностика мотиваційної сфери особистості молодшого школяра. - C. 280-295.
- Хомуленко Т. Б., Бурейко Н. О. Особливості метапам’яті у студентів-білінгвів. - C. 296-306.
- Shyrobokov M. Y. Pows’ worries in the psychological choice environment. - C. 307-314.
- Shcherbina I. Ye. Individual psychological characteristics of specialists of primary tactical fire and rescue units SES of Ukraine. - C. 315-327.
- Вдовиченко О. В. Психодіагностика готовності до ризику у різних сферах життєдіяльності. - C. 328-337.
- Жданюк Л. О. Теоретичні аспекти ставлення до навчання у студентів. - C. 338-344.
- Разумна А. Г. Психолого-педагогічні умови врахування особливостей професійної ідентичності студентів, що набувають другу вищу освіту. - C. 345-355.
| 2017 | | Вип. 55
|
|
|
|