Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2017/55<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абсалямова Л. М. Психологічний аналіз проблем харчової поведінки особистості. - C. 5-12.
  4. Гордієнко-Митрофанова І. В., Бондар Ю. С. Універсальні та специфічні риси вербальної поведінки осіб пізньої зрілості (на матеріалі стимулу "грайливість"). - C. 13-25.
  5. Зарицька В. В., Бекіньова Л. Б. Особливості емоційної саморегуляції у молодих жінок. - C. 26-36.
  6. Коваленко М. В. Особливості психосоматичної компетентності з різними типами ставлення до тіла. - C. 37-47.
  7. Крамченкова В. О. Взаємозв’язок сімейного функціонування та особистісного розвитку курців. - C. 48-57.
  8. Кузнецов А. И. Религия у семантическом пространстве личности. - C. 58-67.
  9. Кузнецов М. А., Галата О. С. Особливості страхів у навчальній діяльності підлітків. - C. 68-81.
  10. Кузнецова М. М. Особенности эмоционально-волевой регуляции учебной деятельности у студентов с оптимистическим атрибутивным стилем. - C. 82-102.
  11. Леженіна Л. М. Чинники та прояви професійної деформації особистості слідчого. - C. 103-111.
  12. Лисенко Л. М. Особливості розвитку емоційного досвіду у старшокласників. - C. 112-123.
  13. Лисенко Я. О. Психологічне забезпечення модернізації процесів управління металургійним виробництвом. - C. 124-133.
  14. Лісойван О. В. Теоретична модель дослідження вербальної реконструкції символів особистості. - C. 134-142.
  15. Меднікова Г. І. Концептуальні основи системної детермінації становлення особистісної зрілості в студентському віці. - C. 143-152.
  16. Мельник В.В. Екзистенціально-антропологічний і психологічний підходи до визначення сутності страху. - C. 153-162.
  17. Назимко О. В. Розвиток мовної компетентності студентів на основі реальних дій, спрямованих на сприйняття та породження мовного висловлювання. - C. 163-170.
  18. Омельченко С. О., Ябурова О. В. Психологічне обґрунтування соціально-педагогічних принципів забезпечення міжкультурної комунікації українських й іноземних студентів. - C. 171-179.
  19. Панченко В. О. Підвищення рівня життєстiйкoстi та прoфесiйнoї адаптацiї менеджерiв комерційних організацій пiд впливoм фoрмувальнoгo експерименту. - C. 180-191.
  20. Панченко О. А., Кабанцева А. В., Сімоненко О. Б. Нові організаційні підходи до медико-психологічної допомоги дітям в умовах антитерористичної операції. - C. 192-202.
  21. Поденко А. В. Організаторські здібності як ресурс копінг-поведінки майбутніх вчителів. - C. 203-210.
  22. Полілуєва І. В. Емоційно-вольова регуляція діяльності у підлітковому віці. - C. 211-219.
  23. Саврасов М. В. Психологічні особливості становлення креативності майбутнього педагога в процесі професійної підготовки. - C. 220-227.
  24. Солодухова О. Г., Солодухов В. Л. Значення "я-концепції" в роботі молодого вчителя. - C. 228-236.
  25. Сосніхіна С.Є. Особливості ціннісно-смислової сфери студентів з різним сімейним статусом. - C. 237-249.
  26. Стаднік А. В., Ващенко І. В., Васищев В. С. Теоретико-методологічні засади формування психологічної готовності майбутніх офіцерів національної гвардії України до службово-бойової діяльності. - C. 250-258.
  27. Тімченко О. В., Похілько Д. С. Аналіз сучасних методів діагностики емоцій у дітей. - C. 259-268.
  28. Фельдман Ю. І. Невротичні риси та нахили особистості в залежності від типу валеоустановки. - C. 269-279.
  29. Фоменко К. І. Психодіагностика мотиваційної сфери особистості молодшого школяра. - C. 280-295.
  30. Хомуленко Т. Б., Бурейко Н. О. Особливості метапам’яті у студентів-білінгвів. - C. 296-306.
  31. Shyrobokov M. Y. Pows’ worries in the psychological choice environment. - C. 307-314.
  32. Shcherbina I. Ye. Individual psychological characteristics of specialists of primary tactical fire and rescue units SES of Ukraine. - C. 315-327.
  33. Вдовиченко О. В. Психодіагностика готовності до ризику у різних сферах життєдіяльності. - C. 328-337.
  34. Жданюк Л. О. Теоретичні аспекти ставлення до навчання у студентів. - C. 338-344.
  35. Разумна А. Г. Психолого-педагогічні умови врахування особливостей професійної ідентичності студентів, що набувають другу вищу освіту. - C. 345-355.
2017
Вип. 55
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського