Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2014/48<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.- Харків. Психологія- Титул.
- Зміст.
- Бадюл Л. М., Цибух Л. М. Мовленнєві компетенції як професійна складова майбутніх економістів. - C. 5-12.
- Бочелюк В. В. Особливості готовності майбутніх психологів до роботи з попередження віктимної поведінки підлітків. - C. 12-22.
- Бурейко Н. О. Методологічні засади психологічного дослідження білінгвів у наукових підходах до психолінгвістичної типології білінгвізму. - C. 22-29.
- Василюк О. П. Теоретико-методологічний аналіз поняття "травматична пам'ять" з позиції когнітивного підходу. - C. 29-36.
- Галкіна О. О. Ціннісно-смислові відмінності у сприйнятті сучасної картини світу студентською молоддю України та Євросоюзу. - C. 37-43.
- Горбунова С. В., Саврасов В. П. Психологічні проблеми суб’єктності дитини 6-7 років та її діагностика. - C. 44-51.
- Gordienko-Mytrofanova I. V. Play-based developing complex for the application of manipulative games in actual teaching (primary school). - C. 51-61.
- Гохман І. О. Психологічний аналіз компонентів візуально-мисленнєвих стратегій розв’язання задач з фізики. - C. 62-70.
- Гресь Л. О. Юнгіанський підхід до кризи середини життя. - C. 71-78.
- Доцевич Т. І. Метакогнітивна компетентність майбутніх викладачів вищої школи. - C. 78-94.
- Дяків І. В. Соціально-психологічні передумови ресоціалізації неповнолітніх правопорушників. - C. 94-102.
- Калюжна Є. М. Я-концепція як ресурс досягнення цілісності та зрілості особистості. - C. 102-112.
- Каліщук С. М. Методика Фреда Е. Фідлера та вірогідність зміни установки особистості щодо інших. - C. 112-122.
- Кочарян О. С., Фролова Є. В., Поспєлова С. В. Психосемантичні особливості організації статеворольової сфери дівчат у період ранньої дорослості. - C. 123-132.
- Кузнєцов О. І. Методологічні засади дослідження психічних станів у студентів. - C. 132-141.
- Логвінова Д. В. Особливості прояву феномену упевненості в собі у молоді з позицій гендерного підходу. - C. 141-153.
- Мальнева Н. А. Роль творчества в развитии психологического здоровья дошкольника. - C. 154-160.
- Мельничук М. Г. Проблеми психосоціальної адаптації іноземних студентів в освітянському просторі: огляд літератури. - C. 161-169.
- Метельська Н. Й. Проблема впливу соціометричного статусу на розвиток самосвідомості у ранньому юнацькому віці. - C. 169-178.
- Орап М. О. Мовленнєва компетенція та мовленнєва діяльність у структурі мовленнєвого досвіду особистості. - C. 178-191.
- Саврасов М. В., Гунько Л. В., Чернякова О. В. Структурно-функціональні особливості креативності школярів природничого та гуманітарного профілів навчання. - C. 191-199.
- Сегеда О. О., Осипенко А. А. Особливості адаптації іноземних студентів до освітнього середовища України. - C. 199-208.
- Седашева С. Л. Характеристика дефініції "взаємодія". - C. 208-217.
- Скворчевська Є. Л. Особливості взаємозв’язку мотивації досягнення успіху, учбової мотивації та професійної спрямованості студентів. - C. 217-225.
- Старагіна І. П. Когнітивна, виконавча та афективно-оціночна частини дії висловлювання в контексті культурно-історичної психології. - C. 225-233.
- Старинська Н. В. Особливості професійної ідентичності майбутнього психолога в аспекті його професіоналізації. - C. 233-242.
- Табачник І. Г. Ставлення до здоров’я студентів з адиктивною поведінкою як психологічна проблема. - C. 243-250.
- Третяк О. М. Професійна культура особистості в психологічній освіті. - C. 250-255.
- Філатова О. А., Ломакін Г. І. Вікові та життєві кризи у колишніх учасників бойових дій та стратегії їх подолання. - C. 255-266.
- Філенко І. О. Спонтанність та доцільність: парадокси преадаптивної активності особистості в біфуркаційному середовщі. - C. 266-278.
- Хоменко Є. Г., Калюжна Ю. І. Взаємодія учителя з учнями як необхідний компонент професійної діяльності педагога. - C. 278-285.
- Вихідні дані.
| 2014 | | Вип. 48
|
|
|
|