Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2012/43(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабатіна С. І. Організація часу життя студента як складова оптимізації процесу навчання. - C. 5-13.
  4. Бакаленко О. А., Дашенкова Н. М. Когнітивні дослідження емоційно-афективної сфери: досягнення та проблеми. - C. 13-17.
  5. Балабанова Л. М., Ковальчишина С. В. Психологічні особливості формування професійної ідентичності у курсантів в період навчання у ВНЗ МВС України. - C. 18-27.
  6. Бік К. В. Поняття авторитарності і його трактування в структурі політичної свідомості й діяльності. - C. 27-34.
  7. Бородавко О. О. Дослідження психометричних характеристик методики діагностики відносин лікаря та пацієнта в процесі лікування (з позиції медичних спеціалістів). - C. 35-40.
  8. Білецький О. М. Підходи до визначення поняття самосвідомості в психологічній науці. - C. 40-45.
  9. Войтенко О. В. Психологічна характеристика власного авторського досвіду школярів при розв'язанні літературно-художніх завдань. - C. 45-53.
  10. Глібова Н. В. Взаємозв`язок розвитку емоційної сфери та моральної саморегуляції. - C. 54-61.
  11. Головньова І. В., Твердохвалова Ю. Л. Особливості спрямованості особистості, що впливають на ефективність управлінської діяльності: гендерні відмінності. - C. 61-68.
  12. Грицук О. В. Психологічний тренінг як засіб розвитку емоційної сфери та профілактики емоційного вигорання вчителів. - C. 68-72.
  13. Дорожко І. І. Концептуальні основи індивідуального підходу до професіоналізації студента в процесі навчання у вищому навчальному закладі. - C. 73-80.
  14. Дусавицький О. К., Заїка Є.В., Зуєв І. О. Дослідження проблеми розвитку особистості в системі розвивальної освіти (досвід харківської психологічної школи). - C. 80-90.
  15. Жумаєв У. С. Глобалізація і культура народів. - C. 90-97.
  16. Ковтун Р. А. Особливості розвитку процесів спілкування в дітей 6-11 років з синдромом дауна. - C. 97-103.
  17. Крамченкова В. О. Гендерні особливості рольової поведінки у подружніх стосунках. - C. 103-109.
  18. Кузнєцов М. А. Вольова регуляції діяльності: основні закономірності, етапи і механізми. - C. 110-128.
  19. Мельник Ю. Б. Реалізація навчальної дисципліни ”Основи психотехнологій” у ВНЗ як засіб формування психологічної культури студентів. - C. 128-135.
  20. Мірошник З. М. Феноменологія рольової структури особистості вчителя початкових класів. - C. 135-141.
  21. Саврасов В. П. Динаміка професійної самосвідомості студентів педагогічних спеціальностей під впливом розвивальних програм. - C. 141-148.
  22. Саврасов М. В. Емоційно-мотиваційні складові креативності студентів педагогічних та економічних спеціальностей. - C. 148-156.
  23. Сегеда О. О. Психосоматичні захворювання як предмет психологічної експертизи. - C. 156-163.
  24. Сергієнко Н. П., Щербак М. Г. Особливості професійної спрямованості особистості при виборі професіїї. - C. 163-170.
  25. Філенко І. О. Зміст ціннісних орієнтацій та адаптаційні ресурси особистості. - C. 170-179.
  26. Стеценко Н. Д. Вербальні і числові показники короткотривалої пам’яті серед спортивного контингенту. - C. 179-184.
  27. Турубарова А. В. Психодіагностичний інструментарій дослідження міжособистісного спілкування підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату в системі "вчитель – учень”. - C. 184-191.
  28. Фальова О. Є. Проблема самореалізації особистості жінки в закордонній психології. - C. 192-199.
  29. Хайїтов О. Е., Файзуллаєва Н. С. Формування оптимального стилю управлінської діяльності керівників. - C. 199-204.
  30. Хомуленко Б. В. Модель ментальних карт реальності в контексті верифікації брехні. - C. 204-208.
  31. Шевченко Н. Ф. Характеристики життєвих стратегій у представників незахищених верств населення. - C. 209-217.
  32. Яковицька Л. С. Досвід вивчення способів самореалізації фахівців у науково-технічній діяльності. - C. 217-224.
  33. Вихідні дані. - C. .
2012
Вип. 43(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського