Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2020/93<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Методологія та історія педагогіки

  4. Ткаченко Л. І. Обдарована особистість у полікультурному середовищі: проблеми адаптації. - C. 7-13.
  5. Секція 2. Теорія і практика навчання

  6. Горобець С. І. Текстоцентричний підхід як методичний орієнтир у формуванні риторичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 14-21.
  7. Ісакова Є. П. Мовна політика в дошкільному секторі освітньої системи Сінгапуру. - C. 22-31.
  8. Секція 3. Теорія і практика виховання

  9. Григоренко Г. В., Григоренко Д. П. Фізкультурно-оздоровча робота з учнями в структурі діяльності загальноосвітнього закладу. - C. 32-37.
  10. Левицький О. І., Ковальчук В. В. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах навчального закладу. - C. 38-43.
  11. Малашевська І. В., Лазука М. М. Вплив музики на формування особистості молодого покоління. - C. 44-49.
  12. Секція 4. Теорія і методика професійної освіти

  13. Бобир О. І. Реалізація педагогічних умов формування художньо-естетичного світобачення майбутніх художників у процесі фахової підготовки. - C. 50-55.
  14. Боровик М. О. Комплексне поєднання напрямів фахової підготовки з метою формування фізичної витривалості в майбутніх офіцерів поліції. - C. 56-63.
  15. Ведь Т. М. Теоретичні засади формування трансверсальних компетентностей на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 64-69.
  16. Гагіна Н. В., Лось О. В. Навчання іноземної мови в контексті реалізації концепції неперервної освіти в Україні. - C. 70-75.
  17. Горобець Т. В., Шкоба В. А. Підготовка студентів факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва до практики у закладах дошкільної освіти в умовах карантину. - C. 76-81.
  18. Калашнік М. М. Формування акмеологічної компетенції майбутніх судноводіїв: сучасний стан розробки проблеми. - C. 82-93.
  19. Луцик Г. О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. - C. 94-99.
  20. Мороз О. Л. Особливості професійно-мовленнєвої діяльності морських спеціалістів. - C. 100-104.
  21. Пермінова Л. А. Формування універсальних навчальних дій студентів у системі "педагогічний коледж – заклад вищої освіти". - C. 105-110.
  22. Подолянчук С. В. Змістовне наповнення та особливості вивчення матеріалознавства під час підготовки бакалаврів декоративного мистецтва. - C. 111-116.
  23. Попова О. В., Цапко А. М. Обґрунтування змісту етапів технології підготовки майбутніх учителів до педагогічної фасилітації у професійній діяльності. - C. 117-122.
  24. Чистякова Л. О. Сталий розвиток і екологічна освіта: проблеми впровадження в процесі підготовки вчителя трудового навчання та технологій. - C. 123-127.
  25. Секція 5. Соціальна педагогіка

  26. Крикуненко Ю. О. Теоретичний аналіз дослідження мовленнєвих особливостей у разі аутистичних порушень у дітей дошкільного віку. - C. 128-132.
  27. Секція 6. Сучасні педагогічні технології

  28. Havrylenko K. M. New challenges for distance education. - C. 133-137.
2020
Вип. 93
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського