Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/81(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богомолова М. Ю. Соціальний захист дітей у дитиноцентричній концепції В. О. Сухомлинського. - C. 9-13.
  4. Залуцька Г. І. Освітня діяльність Згромадження Сестер Служебниць Непорочної Діви Марії в Канаді у 1903 – 1967 рр.. - C. 13-17.
  5. Кулиев Д. К., Асланлы Г. М. Развитие массовой физической культуры и спорта в Азербайджане в 1993 – 2003 гг.. - C. 17-21.
  6. Морська Н. О., Олексів Г. Д., Шийка О. І. Досвід запровадження болонських реформ у систему освіти Австрії та можливості використання їх в Україні. - C. 22-26 .
  7. Остапенко А. В. Методичні рекомендації доцента І. Львова щодо викладання логіки у середній школі. - C. 27-30.
  8. Сай І. В. "Institutio oratoria” ("Повчання оратору") як відображення педагогічних поглядів Марка Фабія Квінтіліана та одна з найважливіших пам’яток для вивчення педагогіки Давнього Риму. - C. 31-34.
  9. Троцко А. В., Друганова О. М. В. О. Сухомлинський про організацію роботи з дітьми, які мають проблеми в розумовому й фізичному розвитку. - C. 35-40.
  10. Шихалиева И. В. Тенденции и перспективы развития науки и образования в условиях глобализации. - C. 41-43.
  11. Власенко О. М. Аксіологічна спрямованість предметів гуманітарного циклу в контексті формування системи громадянських цінностей учнів освітнього закладу. - C. 44-47.
  12. Клибанівська Т. М. Психолого-педагогічні аспекти пізнавальної активності студентів. - C. 48-51.
  13. Літвінова М. Б. Ігрова методика проведення модульного контролю знань із фізики в технічних університетах. - C. 52-57.
  14. Нестерова І. В. Особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у контексті інтеграції формування їхніх ключових компетентностей та розвитку суб'єктності. - C. 57-60.
  15. Силюга Л. П., Іваник С. В. Сюжетні задачі як засіб формування логіко-математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 61-64 .
  16. Тарасенко М. І. Способи підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мови. - C. 65-67 .
  17. Чимшир В. І. Механізм розвитку внутрішньої організаційної системи студента. - C. 68-72.
  18. Гордєєва К. С., Іванченко Л. П., Іванченко С. Г. Формування відповідального ставлення до здоров’я в студентів факультету фізичного виховання. - C. 73-78.
  19. Кузьміч Т. О. Аспекти психолого-педагогічного управління закладом загальної середньої освіти як умова успішної соціалізації учнів. - C. 79-83.
  20. Podcherniaieva N. D. Euroclub in general educational establishment as a center of forming of a tolerant person due to application of a civil education in the establishment (from the experience of the euroclub of Kharkiv specialized school № 73). - C. 84-88.
  21. Яковлева С. Д. Інклюзивне навчання – нові можливості для дітей із порушеннями психофізичного розвитку. - C. 89-93.
  22. Алєксєєва С. В. Сучасний погляд на підготовку майбутніх фахівців до розвитку професійної кар’єри в системі дизайн-освіти. - C. 94-98.
  23. Безсонова О. К. Типологічний портрет особистості молодого педагога дошкільного навчального закладу. - C. 98-102.
  24. Бондаренко Д. В. Творча самореалізація майбутніх учителів музики. - C. 103-106.
  25. Бузенко І. Л. Сутність еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 106-110.
  26. Войтовська О. М. Закордонний досвід професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 110-114 .
  27. Децюк Т. М., Лєскова Л. Ф. Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект. - C. 115-118.
  28. Децюк Т. М., Максьом К. В. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи. - C. 119-122.
  29. Дубовой О. В. Методика викладання теоретичної складової частини фізичного виховання у студентів спеціальної медичної групи. - C. 123-127.
  30. Іваній І. В. Теоретичні основи взаємодії фізичної й професійно-педагогічної культури особистості фахівця фізичного виховання. - C. 128-133.
  31. Іонова І. М., Кирилюк А. В. Навчальна проектна діяльність як засіб професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 134-138.
  32. Ковальчук І. С. Використання технологій критичного мислення у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих військових навчальних закладах. - C. 139-142.
  33. Коренева І. М. Сучасні функції освіти для сталого розвитку. - C. 143-149.
  34. Лазаренко Л. М. Теоретико-методологічні засади створення сприятливого освітнього середовища для опанування англійською мовою студентами технічних спеціальностей. - C. 149-153.
  35. Магрламова К. Г. Основні підходи до реформування вищої медичної освіти як визначального чинника системи охорони здоров’я. - C. 154-158.
  36. Манюк Л. В., Кучумова Н. В. Досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького з метою підготовки до фахової комунікації. - C. 159-163.
  37. Маятіна Н. В. Акмеологічний підхід у формуванні готовності майбутніх техніків-технологів з технології харчування до професійної самореалізації. - C. 164-168.
  38. Невзоров Р. В. "Я-образ" пілота як системотвірний і мотиваційний фактор набуття льотних компетентностей курсантами ВВНЗ. - C. 168-173.
  39. Олексієнко Л. А. Основні методи навчання майбутніх перекладачів в університетах Австрії. - C. 174-178.
  40. Павлюк Т. Г. Педагогічні умови формування професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 179-183.
  41. Семенець Л. М., Васильєва Р. Ю., Малинівська Л. І. Організація і контроль самостійної роботи студентів ВНЗ з основ охорони праці та безпеки життєдіяльності. - C. 184-188.
  42. Стойчик Т. І. Сучасні напрями наукових досліджень з управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців. - C. 188-192.
  43. Федорова Н. В. Діагностика сформованості когнітивного компонента гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів. - C. 192-198.
  44. Фоменко Л. М. Розвиток пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики як актуальна педагогічна проблема. - C. 198-202.
  45. Шайнер Г. І. Соціогуманітарний аспект іншомовної підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 203-206.
  46. Букач М. М. Ритмічність як засіб запобігання девіантності. - C. 207-213.
  47. Сергієнко Т. М., Медвідь М. М., Черкашин О. Д. Теоретичні основи соціально-педагогічної профілактики дезадаптації курсантів молодших курсів вищих військових навчальних закладів. - C. 214-219.
  48. Шевченко Т. Ю. Гендерна компетентність як складова гендерної культури батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. - C. 220-223.
  49. Власенко С. О., Пеньковець В. І. Технологія моделювання термінових і кумулятивних адаптивних ефектів підготовленості лижників-гонщиків і біатлоністів. - C. 224-229.
  50. Проць М. З. Нові технології у навчальному процесі: інтерактивна дошка. - C. 230-233 .
  51. Фефілова Т. В., Саєнко Ю. О. Використання прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках математики у початковій школі. - C. 234-239 .
  52. Яковишина Т. В., Сарнавська О. В. Педагогічні умови застосування креативної технології "тайм-менеджмент" в умовах вищого закладу освіти. - C. 240-244.
2018
Вип. 81(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського