Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2018/81(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Березівська Л. Д. Журнал "Рідна школа" як джерело історії реформування загальної середньої освіти в Україні: концепції і проекти (1991–2002). - C. 9-16.
  4. Буянов П. Г. Особливості освіти мігрантів (із досвіду Російської Федерації). - C. 16-20.
  5. Довгополова Г. Г., Степанець М. Ю. Стан дослідженості проблеми організаційно-педагогічних умов підготовки магістрів педагогічної освіти в США. - C. 20-26.
  6. Красюкова М. М. Шляхи соціалізації і виховання учнівської молоді у християнських конфесіях народів Північного Приазов’я наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 27-31.
  7. Могорита В. М. Роль та місце ілюстрацій у змісті сучасного шкільного підручника історії. - C. 31-35.
  8. Носуліч Г. А. Становлення корпоративної освіти у Канаді: від учнівства до початку її інституалізації. - C. 36-40.
  9. Пентилюк М. І. Виховання мовної особистості підлітків засобами української мови і літератури у проспекції методичної системи В. О. Сухомлинського. - C. 40-44.
  10. Піхтар О. А., Клюєва С. В. Методичні аспекти підготовки до виконання фортепіанних творів другої половини XX – початку XXI століття. - C. 45-48.
  11. Ткаченко O. Б. Питання якості діяльності викладачів ВНЗ України в післявоєнні роки. - C. 49-55.
  12. Черепаня М. Т. Організаційно-педагогічні умови перебування дітей-ромів у дитячих притулках Закарпаття першої половини ХХ століття. - C. 56-60.
  13. Kardash L. V. The culture of communication as a part of a professional culture in future teachers. - C. 61-66.
  14. Мамедова Г. А. Развитие творческого мышления у учащихся при преподавании биологии в общеобразовательной школе. - C. 67-70.
  15. Мельниченко Р. К. Організація профільного навчання в старшій школі зарубіжжя та його педагогічний супровід (компаративний аналіз). - C. 71-76.
  16. Садовий М. І., Суховірська Л. П., Трифонова О. М., Вергун І. В. Методика навчання фізико-технічних дисциплін на засадах білінгвального підходу. - C. 77-84.
  17. Стеценко Н. М. Формування читацької компетентності студентів технічних вишів у процесі навчання іноземної мови. - C. 84-88.
  18. Стеценко Н. М. Розвиток методичної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в процесі організації методичної роботи в школі. - C. 89-94.
  19. Алєко О. А., Гопта Г. Г. Сучасні вимоги до особистості вихователя в час реформування національної системи освіти. - C. 95-99.
  20. Пішун С. Г. Дозвіллєва діяльність молоді: становлення і розвиток (ретроспективний аналіз). - C. 100-104.
  21. Ягупець Ю. І., Пліско Ю. В., Погорела В. О. Визначення особливостей формування професійного іміджу майбутнього вчителя технологій. - C. 105-109.
  22. Алексєєнко-Лемовська Л. В. Особливості формування когнітивного компоненту методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 110-114.
  23. Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки. - C. 115-119.
  24. Батарейна І. О. Формування позитивної мотивації до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічного університету. - C. 120-125.
  25. Bodnar S. V. Developing sociocultural competence of Ukrainian university students majoring in economics in the process of foreign language mastering. - C. 126-130.
  26. Бредньова В. П., Смичковська О. М., Прохорец І. М. Про підвищення ефективності професійної графічної підготовки студентів архітектурних і художніх спеціальностей. - C. 131-134.
  27. Гириловська І. В. Принципи та функції моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 135-138.
  28. Демченко М. О. До проблеми розробки професіограми вихователя закладів дошкільної освіти. - C. 138-142.
  29. Зорій Я. Б., Хомчак Р. Б. Особливості військово-професійної підготовки майбутніх офіцерів запасу у вищих навчальних закладах України. - C. 143-149.
  30. Iozis I. V. Theoretical aspects of the professional culture in the modern science. - C. 150-154.
  31. Кисленко Д. П. Безперервна практика як важливий компонент удосконалення системи професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності до використання інформаційних технологій. - C. 154-159.
  32. Kopytkova T. H., Kopytkov D. M. The use of innovative technologies in the transportation industry managers’ training. - C. 160-163.
  33. Котова О. В., Непша О. В. Структурні компоненти підготовки майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах. - C. 164-168.
  34. Крутогорська Н. Ю. Педагогічна ситуація як інструмент активізації підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності та особистого життя. - C. 169-173.
  35. Курчатова А. В. Підготовка майбутніх вихователів до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства. - C. 174-178.
  36. Лимар Ю. М., Непоп Ю. М. Експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи. - C. 179-182.
  37. Mammadova I. O. Analysis of the outcomes of the experiment on preparation of future primary school teachers to carrying out innovative pedagogical activity. - C. 183-185.
  38. Martseniuk N. A. Market conditions and their influence on the activity of a manager in the agrarian sphere. - C. 186-189.
  39. Миськова Н. М. Використання методів інтерактивного навчання у підготовці майбутніх вихователів до професійної діяльності. - C. 190-193.
  40. Олійник Н. А., Віннік Ю. В. Вплив харчування на здоров’я студентської молоді. - C. 194-197.
  41. Стамбульська Т. І. Проблема української національно-мовної особистості майбутнього вчителя сучасної початкової школи. - C. 198-200.
  42. Ткаченко Н. М. Критеріально-рівневий підхід до діагностування професійного іміджу вчителя іноземних мов. - C. 201-207.
  43. Філіппова Л. В. Сучасні вимоги до фармацевтичної освіти в Україні. - C. 208-211.
  44. Хоруженко Т. А. Шляхи активізації процесу фахової підготовки майбутніх учителів технологій під час проведення навчальних занять. - C. 211-216.
  45. Яцишина Н. В. Методика формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів (на когнітивно-збагачувальному етапі). - C. 216-219.
  46. Арнаутова Л. В., Грек К. І. Корекційна робота з подолання дислексії у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 220-224.
  47. Попов О. А. Становлення соціальної педагогіки у Великій Британії. - C. 225-229.
  48. Фаласеніді Т. М., Козак М. Я. Українсько-польський дискурс використання терміна "інвалідність" у соціальній роботі. - C. 230-235.
  49. Baranenkova N. A., Mestharm O. A. The technologies and the strategies of the students’ critical thinking development in teaching foreign language for specific purposes. - C. 236-239.
  50. Діброва М. Ю. Роль аутентичних неігрових фільмів у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх корекційних педагогів. - C. 240-243.
  51. Ткачук Г. В. Інтеграція онлайн-засобів змішаного навчання при вивченні інформатики. - C. 244-248.
  52. Черепаня Н. І., Русин Н. М. Педагогічні умови розвитку математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку за допомогою інформаційних технологій. - C. 249-252.
2018
Вип. 81(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського