Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/75(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бардус І. О. Філософські засади методів навчання при фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 8-12.
  4. Баюн К. Й. Орієнтири в професійній підготовці фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 13-16.
  5. Білявська Т. М. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи (орфоепічний рівень). - C. 16-20.
  6. Боровик М. О. Методика формування загальної фізичної витривалості у працівників Національної поліції України. - C. 21-24.
  7. Вітюк І. С. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів до застосування сучасних педагогічних технологій. - C. 25-28.
  8. Вошколуп Г. Ю. Технологія формування конфліктологічної компетентності майбутніх економістів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 29-37.
  9. Гунько С. О. Особливості та стан розвитку вольової саморегуляції майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 38-41.
  10. Дудікова Л. В., Макодай І. І. Формування комунікативної культури студентів медичних університетів на заняттях з англійської мови. - C. 42-46.
  11. Ковальчук О. М. Інноваційна діяльність в організації професійної підготовки в умовах магістратури. - C. 47-50.
  12. Конох А. А. Оптимізація освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців екологічного туризму в класичному університеті. - C. 51-54.
  13. Крикун В. Д. Експериментальна перевірка технології формування іншомовної професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. - C. 55-59.
  14. Лунгу Л. В. Професійний інтелект керівника вищого навчального закладу як чинник якісного управління ВНЗ. - C. 60-63.
  15. Маковецька Н. В. Практична підготовка майбутніх фахівців туристичної галузі у вищих навчальних закладах. - C. 64-68.
  16. Опанасенко В. П. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів під час вивчення ними інженерних дисциплін. - C. 69-73.
  17. Паршук С. М., Тарасюк А. М. Формування загальнокультурної грамотності майбутніх учителів початкової школи. - C. 74-78.
  18. Притулик Н. В. Поточне самооцінювання навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. - C. 78-81.
  19. Смолюк А. І. Організаційно-педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 82-87.
  20. Хомяковська Т. О., Калініченко А. І. Контекстне навчання як засіб інтеграції у процесі викладання англійської мови. - C. 88-92.
  21. Швець Т. А. Критерії та показники формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 93-97.
  22. Бартош О. П. Трансформаційні процеси в організації підготовки соціальних працівників у Великій Британії. - C. 98-103.
  23. Войтовська А. І. Правовове виховання студентства: гендерний аспект. - C. 104-107.
  24. Канюк О. Л. Вплив культури іншомовного спілкування на розвиток професійних якостей майбутніх соціальних працівників. - C. 108-111.
  25. Клименюк Н. В. Волонтерська діяльність в освітньому центрі "університет третього віку" як засіб геронтологічної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах компетентнісного підходу. - C. 112-115.
  26. Кобилянська Л. І. Педагогічні технології підготовки гувернерів у вищих навчальних закладах України. - C. 116-122.
  27. Ковальчук О. С., Потапюк Л. М. Соціальна роль успішної жінки очима студентів. - C. 123-128.
  28. Острянко Т. С. Стан готовності науково-педагогічних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 129-133.
  29. Попов О. А. Технологія конфронтації у роботі з делінквентною молоддю в Німеччині. - C. 134-138.
  30. Рудкевич Н. І. Роль соціальних інститутів у формуванні міжетнічних культурних відносин. - C. 138-142.
  31. Ситняківська С. М. Структура та зміст методичної системи білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 143-148.
  32. Чиж С. Г. Інтерактивні шляхи реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземної мови дітьми з особливими потребами. - C. 149-153.
  33. Шишкова Є. Г. Моральне виховання студентів-сиріт у процесі формування їхньої суб’єктної позиції. - C. 154-157.
  34. Балалаєва О. Ю. Проектування електронного посібника: етапи діагностування та визначення цілей. - C. 158-162.
  35. Барканов А. Б. Використання проектних технологій під час вивчення фізики в агротехнологічних коледжах. - C. 163-165.
  36. Дика Н. Д. Ключова компетентність "уміння вчитися" в інноваційних технологіях навчання математики в початковій школі. - C. 166-170.
  37. Желан А. В., Єфремова Ю. О. Формування в молодших школярів мотивів учіння засобами технології ТРВЗ. - C. 171-176.
  38. Журавльова Л. С. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дисграфією. - C. 176-181.
  39. Лавренко С. О. До питання про впровадження технології розвитку критичного мислення в сучасній початковій школі. - C. 182-185.
  40. Ніконенко Т. В. Наукові засади застосування технології контекстного навчання в процесі підготовки магістрів початкової освіти. - C. 186-190.
  41. Яслинська К. М. Деякі особливості перекладу фінансово-економічних текстів. - C. 191-193.
2017
Вип. 75(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського