Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/75(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Aslanli Mobil Ismayil, Dilgam Kasim Gouliyev Physical training and sport development directions in Azerbaijan in 2013–2014. - C. 8-12.
- Бєлан Г. В. Автобіографія як джерело історико-педагогічного дослідження: теоретико-прагматичний аспект. - C. 13-16.
- Бондар Т. І. Чинники розвитку інклюзивної освіти в Канаді. - C. 17-23.
- Гусак В. М. Становлення та розвиток посади "педагог-організатор": історико-ретроспективний аналіз. - C. 23-28.
- Дембровська Г. М. Фізичне виховання учнів у школах і позашкільних закладах як історико-педагогічна проблема. - C. 29-33.
- Зузяк Т. П. Допрофесійна підготовка майбутніх учителів у чоловічих гімназіях східного поділля першої половини XIX ст.. - C. 34-37.
- Іноземцев Т. В., Бойко А. М. Толерантність у здійсненні заохочень і покарань учнів у творчості прогресивних педагогів. - C. 38-43.
- Клименко Ю. А. До історії започаткування та розвитку есперанто-просвіти в Україні. - C. 44-49.
- Коміренко Ю. А. Впровадження у педагогічну практику кадетських корпусів Наддніпрянщини у 1860-х рр. концепції виховального навчання (етнопсихологічний аспект). - C. 50-53.
- Lichman L. Yu. Students’ foreign linguistic competence testing and evaluation in Ukraine of the late ХХth – the early ХХІst century. - C. 54-58.
- Павинська Н. А. Розвиток методики викладання історії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 58-63.
- Петренко Л. М. Вплив соціально-економічних чинників на формування світоглядної позиції Г. Ващенка. - C. 63-68.
- Розлуцька Г. М. Навчально-формаційна підготовка закарпатського духовенства в освітніх закладах Європи. - C. 68-73.
- Слюсаренко Н. В., Кузьменко Ю. В. Основні напрями змін у професійній освіті фахівців із трудової підготовки в українських вищих навчальних закладах (1950–2014 рр.). - C. 73-77.
- Султанова Н. В. Організаційні засади соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти (60-ті рр. ХХ ст.). - C. 78-82.
- Ткаченко O. Б. Досвід оцінювання якості професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів України (друга половина XX – початок XXI століття). - C. 83-86.
- Федяєва В. Л. Наукова спадщина Я. Коменського в історичному вимірі. - C. 87-92.
- Фізеші О. Й. Ідеологізація змісту початкової освіти у школах Закарпаття радянського періоду (1945–1950 рр.). - C. 92-98.
- Біденко Л. В., Кисельова Г. І. Науково-методична основа підготовки навчального матеріалу з української мови як іноземної для розвитку зв’язного мовлення студентів-нефілологів. - C. 99-103.
- Білецька І. О. Практика застосування імерсійних програм вивчення іноземних мов в американських школах. - C. 103-107.
- Бужинська С. М., Одарченко В. І. Психолого-педагогічний аналіз впливу освітніх технологій на розвиток образної пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. - C. 108-113.
- Gouliyev D. K., Sadigov S. K. Integration possibilities of physical training and sport education with the other sciences. - C. 114-118.
- Заволока С. І. Аспекти організації самостійної роботи студентів внз з іноземної мови (французької). - C. 118-121.
- Зикова К. М., Косогов І. Г., Шишкін Г. О. Аналіз пізнавальної активності учнів професійних коледжів під час вивчення фізики. - C. 122-125.
- Shehla Adishirin gizi Qarayeva Evaluation of teaching materials. - C. 126-129.
- Кот М. І. Професійна мотивація студентів як спосіб активізації навчання. - C. 130-132.
- Лисенкова І. П., Волошина В. О., Політікова К. О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей. - C. 133-136.
- Мілевська О. П. Методичні аспекти формування описових умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 137-140.
- Полєвікова О. Б. Аналіз методичних підходів до мовної освіти дітей у контексті словоцентризму. - C. 141-146.
- Причина Ю. В., Руденко Г. О. Робота з аутентичними економічними джерелами як метод вдосконалення комунікативних компетенцій студентів-економістів. - C. 147-150.
- Руднєва І. С., Рибакова О. В. Робота в підгрупах із метою підвищення комунікативної компетенції студентів під час вивчення іноземної мови. - C. 150-153.
- Симоненко Н. О. Медичні заклади освіти США як осередок організації самостійної роботи студентів. - C. 154-158.
- Стрілецька С. В. Сучасні педагогічні прийоми корекції дисграфічних помилок письма. - C. 159-163.
| 2017 | | Вип. 75(1)
|
|
|
|