Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/75(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Aslanli Mobil Ismayil, Dilgam Kasim Gouliyev Physical training and sport development directions in Azerbaijan in 2013–2014. - C. 8-12.
  4. Бєлан Г. В. Автобіографія як джерело історико-педагогічного дослідження: теоретико-прагматичний аспект. - C. 13-16.
  5. Бондар Т. І. Чинники розвитку інклюзивної освіти в Канаді. - C. 17-23.
  6. Гусак В. М. Становлення та розвиток посади "педагог-організатор": історико-ретроспективний аналіз. - C. 23-28.
  7. Дембровська Г. М. Фізичне виховання учнів у школах і позашкільних закладах як історико-педагогічна проблема. - C. 29-33.
  8. Зузяк Т. П. Допрофесійна підготовка майбутніх учителів у чоловічих гімназіях східного поділля першої половини XIX ст.. - C. 34-37.
  9. Іноземцев Т. В., Бойко А. М. Толерантність у здійсненні заохочень і покарань учнів у творчості прогресивних педагогів. - C. 38-43.
  10. Клименко Ю. А. До історії започаткування та розвитку есперанто-просвіти в Україні. - C. 44-49.
  11. Коміренко Ю. А. Впровадження у педагогічну практику кадетських корпусів Наддніпрянщини у 1860-х рр. концепції виховального навчання (етнопсихологічний аспект). - C. 50-53.
  12. Lichman L. Yu. Students’ foreign linguistic competence testing and evaluation in Ukraine of the late ХХth – the early ХХІst century. - C. 54-58.
  13. Павинська Н. А. Розвиток методики викладання історії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 58-63.
  14. Петренко Л. М. Вплив соціально-економічних чинників на формування світоглядної позиції Г. Ващенка. - C. 63-68.
  15. Розлуцька Г. М. Навчально-формаційна підготовка закарпатського духовенства в освітніх закладах Європи. - C. 68-73.
  16. Слюсаренко Н. В., Кузьменко Ю. В. Основні напрями змін у професійній освіті фахівців із трудової підготовки в українських вищих навчальних закладах (1950–2014 рр.). - C. 73-77.
  17. Султанова Н. В. Організаційні засади соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти (60-ті рр. ХХ ст.). - C. 78-82.
  18. Ткаченко O. Б. Досвід оцінювання якості професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів України (друга половина XX – початок XXI століття). - C. 83-86.
  19. Федяєва В. Л. Наукова спадщина Я. Коменського в історичному вимірі. - C. 87-92.
  20. Фізеші О. Й. Ідеологізація змісту початкової освіти у школах Закарпаття радянського періоду (1945–1950 рр.). - C. 92-98.
  21. Біденко Л. В., Кисельова Г. І. Науково-методична основа підготовки навчального матеріалу з української мови як іноземної для розвитку зв’язного мовлення студентів-нефілологів. - C. 99-103.
  22. Білецька І. О. Практика застосування імерсійних програм вивчення іноземних мов в американських школах. - C. 103-107.
  23. Бужинська С. М., Одарченко В. І. Психолого-педагогічний аналіз впливу освітніх технологій на розвиток образної пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. - C. 108-113.
  24. Gouliyev D. K., Sadigov S. K. Integration possibilities of physical training and sport education with the other sciences. - C. 114-118.
  25. Заволока С. І. Аспекти організації самостійної роботи студентів внз з іноземної мови (французької). - C. 118-121.
  26. Зикова К. М., Косогов І. Г., Шишкін Г. О. Аналіз пізнавальної активності учнів професійних коледжів під час вивчення фізики. - C. 122-125.
  27. Shehla Adishirin gizi Qarayeva Evaluation of teaching materials. - C. 126-129.
  28. Кот М. І. Професійна мотивація студентів як спосіб активізації навчання. - C. 130-132.
  29. Лисенкова І. П., Волошина В. О., Політікова К. О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей. - C. 133-136.
  30. Мілевська О. П. Методичні аспекти формування описових умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 137-140.
  31. Полєвікова О. Б. Аналіз методичних підходів до мовної освіти дітей у контексті словоцентризму. - C. 141-146.
  32. Причина Ю. В., Руденко Г. О. Робота з аутентичними економічними джерелами як метод вдосконалення комунікативних компетенцій студентів-економістів. - C. 147-150.
  33. Руднєва І. С., Рибакова О. В. Робота в підгрупах із метою підвищення комунікативної компетенції студентів під час вивчення іноземної мови. - C. 150-153.
  34. Симоненко Н. О. Медичні заклади освіти США як осередок організації самостійної роботи студентів. - C. 154-158.
  35. Стрілецька С. В. Сучасні педагогічні прийоми корекції дисграфічних помилок письма. - C. 159-163.
2017
Вип. 75(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського