Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/71(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Івано-Франківськ, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурлака О. В. Дидактичні аспекти формування географічних понять в учнів із порушеннями слуху. - C. 7-10.
  4. Грудинін Б. О. Дослідницька діяльність учнів у системі малої академії наук України (деякі статистичні дані проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт). - C. 11-17.
  5. Даценко І. П. Дослідження результативності курсу "математичний апарат фізики" щодо розвитку критичного мислення майбутніх учителів фізики. - C. 18-23.
  6. Зейналлы А. Ш. Дидактический потенциал игровых технологий. - C. 24-28.
  7. Кіндрась І. В. Цілі та зміст навчання студентів мовних спеціальностей усного турецького монологічного мовлення на початковому рівні. - C. 29-32.
  8. Кріт Н. В. Нетрадиційний підхід до використання підручника з географії у формуванні вмінь самостійної роботи учнів 6-8 класів Innovative approaches to the geography textbook use in the independent work skills formation of secondary school pupils. - C. 33-37.
  9. Кузло Н. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей на матеріалі автентичного ескізного робочого будівельного проекту. - C. 38-43.
  10. Кузьменко О. С., Дембіцька С. В. Формування професійного мислення студентів технічних вузів у процесі вивчення фізики. - C. 43-47.
  11. Ліскович О. В. Особливості проектування навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування компетентностей учнів. - C. 47-52.
  12. Мехтиева С. Н. Дидактический потенциал внутрипредметной интеграции при обучении биологии. - C. 53-57.
  13. Подласов С. О., Матвійчук О. В., Бригінець В. П. Організація самостійної роботи студентів у середовищі lms moodle. - C. 58-63.
  14. Садовий М. І., Трифонова О. М. Методичні проблеми створення засобів діагностики знань студентів. - C. 64-69.
  15. Сидорович М. М. Семантичний аспект проблеми фундаменталізації біологічної освіти в загальноосвітній школі. - C. 70-77.
  16. Стадник А. Д., Мороз И. А., Ткаченко Ю. А. Стратегические приоритеты изучения нанофизики и нанотехнологий как фактора экономического развития. - C. 78-82.
  17. Адамів С. Є. Структурні компоненти критерії показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів. - C. 83-87.
  18. Байбакова О. О. Практична підготовка фахівців соціальної роботи до міжкультурної взаємодії у вищих навчальних закладах США. - C. 88-92.
  19. Бородієнко О. В. Категорія "професійний розвиток керівників" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. - C. 93-98.
  20. Грицко Х. Р. Особливості структури навчальних програм для журналістів в університетах США: нові стратегії й перспективи. - C. 98-102.
  21. Івченко В. В. Особливості формування понять про наукові навчальні фізичні моделі у вишівському курсі фізики з урахуванням їх нечіткості. - C. 103-107.
  22. Козубовська І. В., Стойка О. Я. Трансформаційні процеси у вищій школі США (ХХ–ХХІ ст.). - C. 108-112.
  23. Костенко О. С., Бондаренко В. В. Культурологічна компетенція інженера-педагога: зміст, структура та функції. - C. 113-118.
  24. Коченгіна М. В. Розвивальна модель підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до створення безпечного інформаційного середовища для дітей дошкільного віку засобами дитячої іграшки та гри. - C. 118-122.
  25. Маковецька Н. В. Організація підготовки майбутніх фахівців анімаційної діяльності у вищих навчальних закладах зарубіжних країн. - C. 123-126.
  26. Манжос Е. О. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 127-130.
  27. Носова К. В. Формування культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів у вищій школі (експеримент). - C. 131-135.
  28. Петльована Л. Л. Методика навчання написання ділового листа студентів ВНЗ. - C. 136-140.
  29. Повідайчик О. С. Створення проблемної ситуації як умова активізації науково-дослідницької роботи студентів. - C. 141-145.
  30. Попович І. Є. Особливості підготовки вчителя-дослідника в системі педагогічної освіти великої Британії. - C. 146-150.
  31. Стаднійчук І. П. Проблеми формування технічної компетентності майбутніх техніків-механіків. - C. 150-155.
  32. Трофаїла Н. Д. Готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку як умова ефективної професійної діяльності. - C. 155-158.
  33. Хатунцева С. М. Розвиток професійних якостей майбутнього вчителя в процесі формування у нього готовності до самовдосконалення. - C. 159-165.
  34. Шевченко В. М. Напрями дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обліку і оподаткування в процесі професійної підготовки. - C. 166-170.
  35. Тимощук І. В. Іноземна мова як необхідний інструмент реалізації глобалізації. - C. 171-176.
  36. Хомутенко М. В. Організація педагогічного тестування з фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 177-182.
2016
Вип. 71(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського