Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/71(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Івано-Франківськ, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бурлака О. В. Дидактичні аспекти формування географічних понять в учнів із порушеннями слуху. - C. 7-10.
- Грудинін Б. О. Дослідницька діяльність учнів у системі малої академії наук України (деякі статистичні дані проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт). - C. 11-17.
- Даценко І. П. Дослідження результативності курсу "математичний апарат фізики" щодо розвитку критичного мислення майбутніх учителів фізики. - C. 18-23.
- Зейналлы А. Ш. Дидактический потенциал игровых технологий. - C. 24-28.
- Кіндрась І. В. Цілі та зміст навчання студентів мовних спеціальностей усного турецького монологічного мовлення на початковому рівні. - C. 29-32.
- Кріт Н. В. Нетрадиційний підхід до використання підручника з географії у формуванні вмінь самостійної роботи учнів 6-8 класів Innovative approaches to the geography textbook use in the independent work skills formation of secondary school pupils. - C. 33-37.
- Кузло Н. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної лінгвістичної компетенції студентів будівельних спеціальностей на матеріалі автентичного ескізного робочого будівельного проекту. - C. 38-43.
- Кузьменко О. С., Дембіцька С. В. Формування професійного мислення студентів технічних вузів у процесі вивчення фізики. - C. 43-47.
- Ліскович О. В. Особливості проектування навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування компетентностей учнів. - C. 47-52.
- Мехтиева С. Н. Дидактический потенциал внутрипредметной интеграции при обучении биологии. - C. 53-57.
- Подласов С. О., Матвійчук О. В., Бригінець В. П. Організація самостійної роботи студентів у середовищі lms moodle. - C. 58-63.
- Садовий М. І., Трифонова О. М. Методичні проблеми створення засобів діагностики знань студентів. - C. 64-69.
- Сидорович М. М. Семантичний аспект проблеми фундаменталізації біологічної освіти в загальноосвітній школі. - C. 70-77.
- Стадник А. Д., Мороз И. А., Ткаченко Ю. А. Стратегические приоритеты изучения нанофизики и нанотехнологий как фактора экономического развития. - C. 78-82.
- Адамів С. Є. Структурні компоненти критерії показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів. - C. 83-87.
- Байбакова О. О. Практична підготовка фахівців соціальної роботи до міжкультурної взаємодії у вищих навчальних закладах США. - C. 88-92.
- Бородієнко О. В. Категорія "професійний розвиток керівників" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. - C. 93-98.
- Грицко Х. Р. Особливості структури навчальних програм для журналістів в університетах США: нові стратегії й перспективи. - C. 98-102.
- Івченко В. В. Особливості формування понять про наукові навчальні фізичні моделі у вишівському курсі фізики з урахуванням їх нечіткості. - C. 103-107.
- Козубовська І. В., Стойка О. Я. Трансформаційні процеси у вищій школі США (ХХ–ХХІ ст.). - C. 108-112.
- Костенко О. С., Бондаренко В. В. Культурологічна компетенція інженера-педагога: зміст, структура та функції. - C. 113-118.
- Коченгіна М. В. Розвивальна модель підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до створення безпечного інформаційного середовища для дітей дошкільного віку засобами дитячої іграшки та гри. - C. 118-122.
- Маковецька Н. В. Організація підготовки майбутніх фахівців анімаційної діяльності у вищих навчальних закладах зарубіжних країн. - C. 123-126.
- Манжос Е. О. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 127-130.
- Носова К. В. Формування культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів у вищій школі (експеримент). - C. 131-135.
- Петльована Л. Л. Методика навчання написання ділового листа студентів ВНЗ. - C. 136-140.
- Повідайчик О. С. Створення проблемної ситуації як умова активізації науково-дослідницької роботи студентів. - C. 141-145.
- Попович І. Є. Особливості підготовки вчителя-дослідника в системі педагогічної освіти великої Британії. - C. 146-150.
- Стаднійчук І. П. Проблеми формування технічної компетентності майбутніх техніків-механіків. - C. 150-155.
- Трофаїла Н. Д. Готовність майбутніх вихователів до емоційного розвитку дітей дошкільного віку як умова ефективної професійної діяльності. - C. 155-158.
- Хатунцева С. М. Розвиток професійних якостей майбутнього вчителя в процесі формування у нього готовності до самовдосконалення. - C. 159-165.
- Шевченко В. М. Напрями дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обліку і оподаткування в процесі професійної підготовки. - C. 166-170.
- Тимощук І. В. Іноземна мова як необхідний інструмент реалізації глобалізації. - C. 171-176.
- Хомутенко М. В. Організація педагогічного тестування з фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 177-182.
| 2016 | | Вип. 71(1)
|
|
|
|