Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/70(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ануфрієва О. Ф. Використання інтерактивних технологій у вищих технічних навчальних закладах на прикладі навчальних практик студентів. - C. 7-10.
  4. Борейчук А. В., Гришко В. І. Критерії та рівні сформованості інструментальних компетентностей майбутніх юристів у навчальному процесі вищого навчального закладу. - C. 11-17.
  5. Бурмакіна Н. С. Рівні сформованості показників особистісно-рефлексивного критерію професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрної спеціальності. - C. 17-22.
  6. Вінник М. О. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців у педагогічній теорії. - C. 22-27.
  7. Волкова Н. П. Формування комунікативної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи у процесі професійної підготовки. - C. 28-32.
  8. Гращенкова Ж. В. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх тренерів із плавання у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 33-37.
  9. Денисова О. В. Поняття та сутність комунікативної компетентності студентів технічних ВНЗ. - C. 38-42.
  10. Добош О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі. - C. 42-47.
  11. Іноземцев Т. В. Конструювання військового виховного середовища для підготовки майбутніх офіцерів у вищих навчальних закладах. - C. 47-51.
  12. Кіриченко С. В. Сучасні підходи до освітньої проектної діяльності вчителів старшої школи. - C. 52-56.
  13. Коломієць О. В. Технологія формування готовності майбутніх інженерів автомобільної галузі до професійної самореалізації. - C. 57-60.
  14. Копилова С. В. Принципи професійної підготовки магістрів соціальної роботи в адаптивній соціально-педагогічній системі. - C. 60-65.
  15. Кравчинська Т. С. Етапи професіогенезу методистів районних методичних кабінетів у вимірі сучасного суспільства. - C. 66-69.
  16. Купрієвич В. О. Технологія самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 70-73.
  17. Куценко Т. В. Система методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів як засіб стимулювання професійної самореалізації вчителів. - C. 74-78.
  18. Лимар Ю. М. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до проведення наукового дослідження. - C. 79-82.
  19. Миценко Д. В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. - C. 83-88.
  20. Perminova V. A. Vocational training of bachelors of law: criteria, levels and indexes. - C. 89-91.
  21. Петренко В. О. Аналіз результатів експериментального дослідження ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії. - C. 92-95.
  22. Пономаренко Н. Г. Проблема підготовки експертів з освіти в Україні. - C. 96-100.
  23. Фамілярська Л. Л. Дослідження розвитку компонентів інформаційно-комунікаційної мобільності педагога в післядипломній освіті. - C. 100-104.
  24. Чернова С. В. Використання сучасних технологій у процесі розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників. - C. 105-109.
  25. Шовкун В. В. Обґрунтування моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в квазіпрофесійній діяльності. - C. 110-114.
  26. Шукатка О. В. Історіогенез розвитку аксіологічного підходу для формування ціннісних орієнтацій студентів у здоров’язбереженні. - C. 114-118.
  27. Шульга А. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи з батьками молодших школярів із неповних сімей. - C. 118-121.
  28. Василенко О. М. Дитина як суб’єкт соціальної відповідальності в мікросередовищі: соціально-педагогічний аспект. - C. 122-126.
  29. Замша А. В., Мороз І. В., Федоренко О. Ф. Специфіка забезпечення доступності освітнього простору вищого навчального закладу для студентів із порушеннями слуху. - C. 127-131.
  30. Зємба Б. А. Освіта суспільства як один з елементів соціальної допомоги маргінальним сім’ям. - C. 131-136.
  31. Коляда Н. М. Соціокінетика дитинства як наука про дитячий рух: особливості становлення та розвитку. - C. 136-140.
2016
Вип. 70(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського