Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2018/279<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балакірєва В. А. Аналіз державного стандарту початкової освіти і програм з трудового навчання для початкової школи. - C. 9-15.
  4. Бацуровська І. В. Сучасна концепція використання відкритого дистанційного курсу в умовах масовості освіти. - C. 15-21.
  5. Біда О. А., Орос І. І., Куніковський С. Формування у студентів культури професійного спілкування засобами інтерактивних технологій. - C. 22-27.
  6. Богуш Л. А. Зарубіжні концепції в контексті дослідження проблеми професійної кар’єри майбутніх фахівців. - C. 27-32.
  7. Бортнікова О. В. Методика діагностики вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтв. - C. 33-40.
  8. Буцик І. М. Структурна модель інтегрованого та поетапно-діяльністного освітнього середовища у дослідницькій підготовці інженерів аграрного профілю. - C. 40-49.
  9. Vakulyk I. I. Man and society: peculiarities of social work with disabled people and people with special needs. - C. 49-53.
  10. Варивода Н. А. Мистецтво як засіб виховання моральних цінностей у молодших школярів. - C. 53-59.
  11. Димова А. М., Димов К. В., Димов А. В. Формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності у різних ВНЗ України. - C. 60-67.
  12. Dyachuk V. Creation of organizational and pedagogical conditions for improving the process of the effectiveness of forming the vital competence of senior school students in extracurricular activities. - C. 68-74.
  13. Клочко О. В. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва із застосуванням засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на основі адхократичного та емпауерментного підходів. - C. 74-84.
  14. Kovalchuk T. I., Kasatkina O. A. Particularites de la prevention socio-educative de la dependance des adolescents aux jeux video. - C. 84-90.
  15. Когут А. О. Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи. - C. 90-95.
  16. Кошук О. Б. Модернізація підготовки інженерів-механіків в аграрному вищому навчальному закладі: системний підхід. - C. 95-103.
  17. Kryvych M., Zahorulko S. Conceptual framework of foreign languages diversification in Ukraine. - C. 103-111.
  18. Kybitskiy S. O. The choice of the profession "social worker": motivation aspect. - C. 111-117.
  19. Кубриш Н. Р., Олешко Л. І. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва як педагогічна проблема. - C. 118-122.
  20. Кучай О. В., Кучай Т. П. Стратегічне управління професійною кар’єрою при підготовці фахівців у закладах вищої освіти. - C. 123-126.
  21. Момот О. О. Впровадження олімпійського руху у виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. - C. 126-131.
  22. Мудра С. В. Якість освіти: стратегія підвищення в контексті трансформації суспільства. - C. 132-137.
  23. Ніколенко Н. А., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна підтримка дітей і молоді у сільській місцевості, які опинилися у складних життєвих обставинах. - C. 137-144.
  24. Плющ В. М., Терещенко О. В. Індивідуально-типологічний підхід в організації самостійної роботи студентів. - C. 145-151.
  25. Сліпчишин Л. В. Розвиток художньо-технічної творчості учнів закладів професійно-технічної освіти. - C. 151-157.
  26. Ткаченко А. В. Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 157-162.
  27. Чичук А. П. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти. - C. 162-167.
  28. Шамне А. В., Бабич А. В. Хронологічні межі підліткового та юнацького віку у західних та вітчизняних періодизаціях розвитку. - C. 167-174.
  29. Kempinska U. Atmosfera panujaca w rodzinie a fascynacja seria powiesci z cyklu "50 twarzy greya" - komunikat z badan. - C. 174-181.
  30. Brzezińska R., Кучай Т. П. Екзамен як підсумковий етап перевірки отриманих знань учнів у навчально-виховному процесі школи. - C. 181-186.
  31. Власенко К. О. Діагностика вихованості ціннісного ставлення до праці у студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 187-195.
  32. Гончарук О. М. Програма експериментальної роботи з формування здоров’язбережувального стилю поведінки студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 195-200.
  33. Грень Л. М. Створення якісного іміджу ділової людини – запорука її успіху у майбутній професійній кар’єрі. - C. 200-207.
  34. Кабанкова О. М. Дидактичні умови формування пізнавальної самостійності студентів технічного університету в процесі вивчення іноземної мови. - C. 207-214.
  35. Казачінер О. С. Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. - C. 214-219.
  36. Карманенко В. В. Оcoбливocті формування лідерських якостей у студентів економічних університетів. - C. 219-225.
  37. Кисленко Д. П. Система формування ключових компетентостей майбутніх фахівців охоронної діяльності та безпеки. - C. 226-231.
  38. Кучай Т. П. Виховання ціннісного ставлення до праці студентів закладів вищої освіти. - C. 232-236.
  39. Лесіна Т. М. Компоненти і критерії підготовленості майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у старших дошкільників. - C. 236-241.
  40. Максимчук Л. В. Підготовка до комунікативної діяльності майбутніх фахівців галузі міжнародних відносин. - C. 241-248.
  41. Нагорна К. В. Сутність і структура поняття "батьківська відповідальність" у студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 248-252.
  42. Плющ В. М. Формування екологічної культури майбутніх вчителів природничих дисциплін на засадах фасилітації. - C. 252-257.
  43. Потапчук Т. В. Феномен ціннісного ставлення особистості студента до себе й оточуючих у наукових дослідженнях. - C. 258-266.
  44. Рудницька Н. А., Марків М. І. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі на основі сучасних онлайн-платформ. - C. 267-271.
  45. Сопівник І. В. Ціннісне ставлення до здоров’я в учнівської та студентської молоді. - C. 271-277.
  46. Сопівник Р. В. Концептуальні основи формування ціннісного світогляду особистості у системі логотарапевтичних поглядів Віктора Франкла. - C. 278-283.
  47. Терентьева Н. О., Яшник С. В. Ноосферне мислення та екологічна культура студентів університетів як умова забезпечення сталого розвитку. - C. 284-290.
  48. Teslyuk V. M., Mikhailovsky D. A. Research of "lifting transport machine" discipline training method (in example of NUBIP of Ukraine). - C. 290-293.
  49. Cherednichenko H. Integrated approach to teaching english for specific purposes to future food industry engineers and technologists. - C. 294-298.
  50. Черниш Я. М., Наконечна О. В. Соціально-педагогічна реабілітація дітей і молоді в умовах спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи для інвалідів. - C. 298-303.
  51. Чичук А. П., Kunikowski S., Brzezińska R. Підвищення уваги дороботи з обдарованими дітьми дошкільного віку в країнах ЄС. - C. 303-312.
  52. Brzezińska R., Біда О. А., Орос І. І. Кроскультурна підготовка майбутніх фахівців в умовах глобалізації. - C. 312-316.
  53. Кузьмінський А. І., Біда О. А., Кучай Т. П. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики. - C. 317-322.
  54. Гуменюк О. М. Визначення ролі зубного гігієніста у клініці дитячої стоматології у процесі формування професійної компетентності. - C. 322-328.
  55. Бжузе Ґ., Кучай Т. П. Академічно-громадське навчання – вагома складова професійної підготовки студентів у США. - C. 328-331.
  56. Мірошніченко В. І. Методика проведення тренінгу активності та особистісного зростання фахівців міжнародних економічних відносин. - C. 331-336.
  57. Мішенюк Р. М. Дидактичні особливості формування проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 336-342.
  58. Тимошенко О. В. Потреба формування культури здоров’я у майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки. - C. 342-347.
2018
Вип. 279
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського