Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2016/253<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Шляхи формування програм підготовки перекладачів в університетах Східної Європи щодо вивчення сучасного інструментарію. - C. 11-18.
- Буцик І. М. Розподіл дослідницьких завдань за характером та місцем навчальної діяльності у професійній підготовці інженерів аграрного профілю. - C. 18-25.
- Васильківський І. П. Сутність та структура поняття "емоційний інтелект" в контексті виховання особистості. - C. 26-31.
- Власенко К.О. Методологічні підходи до виховання ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці у студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 32-37.
- Гончарук О.М. Поняття "здоров’язберігаючий стиль поведінки" студентської молоді у науковій літературі. - C. 37-42.
- Давидова О. П. Методика виховання лідерського стилю студентів в університетському освітньому середовищі. - C. 42-48.
- Дячук І. А., Лузан П. Г. Особливості успішної адаптації учнів при переході в середню ланку загальноосвітньої школи. - C. 48-53.
- Журавська Н. С. Сучасні тенденції у сфері трудової міграції : проблеми та завдання для вищої освіти. - C. 53-57.
- Захаріна А. Г. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері. - C. 57-62.
- Зеленська О. П. Міждисциплінарний підхід до навчання іноземної мови майбутніми магістрами-психологами. - C. 63-69.
- Каландирець Н. М. Модель формування підприємницької компетентності майбутніх економістів у вищому аграрному навчальному закладі. - C. 69-73.
- Каніболоцька Л. В. Діагностика сформованості мотиваційного компоненту риторичної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ. - C. 73-79.
- Канішевська Л. В. Дослідження проблеми формування цінностей сімейного життя у старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 79-86.
- Качмарчик С. Г. Ділове спілкування в структурі професійної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. - C. 86-91.
- Ковальчук Н. Д. "Дім"-"поле"-"храм" як екзистенціали української культури. - C. 91-96.
- Ковальчук Т. І., Середюк О. О. Профілактика негативних явищ в дитячому середовищі. - C. 96-102.
- Козубенко К. В. Комунікативна компетентність в контексті професійної підготовки фахівців туристичного обслуговування. - C. 102-107.
- Котелянець Н. В. Розвивальні можливості ручної обробки матеріалів на уроках трудового навчання в початковій школі. - C. 107-115.
- Котелянець Ю. С. Формування толерантного інклюзивного середовища в початковій школі. - C. 115-121.
- Криворот Т. Г. Система оцінювання готовності майбутніх викладачів до використання засобів математичної статистики. - C. 122-128.
- Кузько М. С. Ситуативне моделювання в професійній підготовці майбутніх геологів як педагогічна категорія. - C. 128-134.
- Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П. Технології навчання в умовах інноваційно-оієнтованого освітнього середовища: компетентснісний підхід та освітні комунікації. - C. 134-143.
- Курисько Ю. О., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна профілактика комп’ютерної залежності підлітків. - C. 144-149.
- Кучай Т. П. Управління якістю фахівців з музики у педагогічних ВНЗ. - C. 149-153.
- Кучай Т. П., Кучай О. В. Професійно-мовленнєві компетенції: результат модернізації сучасної освіти. - C. 153-157.
- Кушнір А. О. Критерії та показники вихованості краси вчинку студентів. - C. 157-161.
- Лесик Г. В. Соціально-гуманітарна підготовка у вищій школі України як основа міжкультурної комунікації: початок ХХІ століття. - C. 162-168.
- Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Мотиваційна компонента у педагогічній підготовці магістрантів непедагогічних спеціальностей. - C. 168-174.
- Мишак О. О. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів засобами інтерактивних методів навчання іноземної мови. - C. 174-181.
- Мозолев О. М. Факторний аналіз показників розвитку освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі. - C. 181-188.
- Моісєєв В. В. Зарубіжний досвід військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 188-193.
- Надтока О. О. Система оцінювання готовності майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в ДЮСШ. - C. 193-202.
- Невмержицька А. Л. Зміст і структура технічної компетентності майбутніх медсестер. - C. 202-208.
- Омельченко Л. М. Психологічні чинники стабілізації об’єктивної невизначеності. - C. 209-213.
- Павлюк А. В., Виговська С. В. Патріотичне виховання сучасної молоді. - C. 213-219.
- Пекач К. А. Методологічні підходи виховання громадянської відповідальності учнів. - C. 219-225.
- Петрів Г. В. З досвіду виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. - C. 225-232.
- Польова В. О., Лузан П. Г. Технології соціально-педагогічної роботи із юними матерями. - C. 232-237.
- Пригодій М. А. Теоретичні основи лекційно-практичної системи підготовки майбутніх викладачів. - C. 237-243.
- Русіна Н. Г., Люльчик В. О., Бусленко Г. М., Петрова О. М. Деякі аспекти формування підприємницької компетентності майбутніх землевпорядників у процесі професійної підготовки. - C. 243-249.
- Сопівник І. В., Вєт О. В., Ващишен Б. П. Форми виховання студентської молоді (на прикладі НУБІП України). - C. 250-255.
- Сопівник Р. В. Реалізація програми виховання студента "Фахівець, громадянин, патріот" в Національному університеті біоресурсів і природокористування України. - C. 255-263.
- Співакова І. Б. Інноваційна діяльність вчителя як головна умова реформування шкільної освіти. - C. 263-268.
- Співаковська Є. О. Сутність поняття віртуального полісуб’єктного навчального середовища. - C. 269-279.
- Сук А. М. Особливості санітарно-гігієнічного виховання та профілактичної роботи серед студентів агроекологічних коледжів. - C. 279-285.
- Терещенко Т. С. Теоретичні аспекти формування організаційної компетентності майбутніх фахівців. - C. 285-289.
- Тітова О. А. Структура творчого потенціалу інженера аграрного профілю. - C. 289-297.
- Фрицюк В. А. Технологія підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку. - C. 297-302.
- Царенко К. В. Впровадження денно-дистанційної форми підвищення кваліфікації на засадах кредитно-модульної системи як передумова ефективності розвитку професійно-педагогічної компетентності тренера-викладача ДЮСШ. - C. 303-309.
- Шамне А. В., Калита Х. В. Зміст і динаміка особистісних переживань в контексті психосоціального підходу. - C. 310-315.
- Шинкарук Л. В. Генеза теорій лідерства як орієнтир у підготовці управлінський кадрів для агропромислового комплексу України. - C. 316-322.
- Школьна М. С. Визначення сутності поняття "соціальна зрілість" у педагогіці. - C. 322-327.
- Шостак А. В., Рудик Я. М. Мотиваційний менеджмент: роль внутрішньо-університетських рейтингів. - C. 327-333.
- Ящук С. П. Формування професійно-правової компетентності студентів. - C. 333-338.
- Ромаскевич А. В. Сутність екологічної компетентності майбутнього технолога з виробництва продукції аквакультури. - C. 339-344.
| 2016 | | Вип. 253
|
|
|
|