Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2016/233<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
Педагогіка
- Атрощенко Т. О. Міжетнічна толерантність як складова духовного світу особистості вчителя початкової школи. - C. 11-17.
- Білан Л. Л. Удосконалення методичної роботи вищих навчальних закладів в умовах трансформації освіти. - C. 17-23.
- Блощинський І. Г. Результати констатувального експерименту сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 23-32.
- Брєжнева С. Б. Гуманістичні погляди українських педагогів-просвітителів на музичне виховання школярів у ХХ ст.: історично-педагогічний та регіональний підходи. - C. 32-38.
- Буцик І. М. Oбгрунтування сутності дослідницької компетентності інженерів аграрного профілю. - C. 38-45.
- Вакулевич О. О. Виховання екологічної відповідальноті студентів аграрних коледжів в рамках міжнародних вимог. - C. 45-50.
- Варецька О. В. Педагогічні технології комплексного пролонгованого розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 50-58.
- Vetrov O. Development of vocational education and training in the USA: a lesson for Ukraine. - C. 58-64.
- Гаманюк В. А. Готовність до міжкультурної комунікації як стратегічна мета іншомовної освіти. - C. 64-70.
- Гойман В. І. Упровадження сучасних новітніх технологій навчання при викладанні дисципліни "Культурологія". - C. 70-75.
- Григoрчук А. В., Кубіцький С. О. Особливості фoрмувaння здoрoвoгo спoсoбу життя дітей сільськoї зaгaльнooсвітньoї шкoли. - C. 75-82.
- Гуменний О. Д. Рівень партнерського спілкування як критерій оцінювання інформаційної культури керівників навчальних закладів. - C. 82-88.
- Єрастова-Михалусь І. Б. Експериментальне дослідження ефективності педагогічної технології формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки. - C. 89-94.
- Жук М. І. Готовність до інноваційної педагогічної діяльності – важлива професійна якість майбутнього вчителя початкових класів. - C. 94-101.
- Журавська Н. С. Дистанційне навчання в країнах Європейського Союзу та Україні: реалії та перспективи. - C. 101-106.
- Каленський А. А. Компоненти професійно-педагогічної етики. - C. 106-111.
- Ковальчук В. І. Прогнозування розвитку системи освіти. - C. 112-120.
- Ковальчук Т. І., Cередюк О. О. Шляхи подолання негативних явищ в молодіжному середовищі сільської місцевості. - C. 120-127.
- Кузьменко Ю. В. Забезпечення педагогічних ВНЗ України кадрами вищої кваліфікації у 1950-1990 роках. - C. 127-134.
- Кушнір А. О. Педагогічні умови виховання краси вчинку майбутніх фахівців агропромислового комплексу. - C. 135-141.
- Лук'янова С. О. Історія розвитку етнопедагогічної думки про виховання дітей греків на національних традиціях. - C. 141-151.
- Матійчук О. М. Компаративний аналіз як засіб розвитку полікультурної компетентності студентів (із досвіду роботи викладача літератури). - C. 152-158.
- Мешко К. І. Педагогічні умови реалізації моделі виховання господарської дбайливості студентів аграрних коледжів. - C. 158-165.
- Пекач К. А. Обгрунтування педагогічних умов виховання громадянської відповідальності учнів. - C. 165-172.
- Перит В. В. Традиційне та інноваційне навчання на заняттях хімії: порівняльний аналіз. - C. 172-177.
- Петрів Г. В. Виховання ціннісного ставлення особистості до земельних ресурсів у вітчизняній педагогіці: історичний аспект. - C. 177-183.
- Петрух Р. Б. Організаційно-методичні напрями формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 184-193.
- Прохорчук О. М. Експериметальна перевірка дієвості моделі формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки. - C. 193-198.
- Рощін І. Г. Змістовне дозвілля учнів як необхідна умова їх всебічного розвитку. - C. 198-208.
- Русіна Н. Г. Професійна підготовка майбутніх землевпорядників в Україні та Польщі: загальні тенденції і відмінності. - C. 208-214.
- Руснак С. Г. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни фізика. - C. 214-218.
- Савченко Т. О. Формування у майбутніх соціальних педагогів умінь і навичок професійно орієнтованого спілкування при вивченні курсу "Соціально-педагогічне консультування". - C. 219-226.
- Ситник Г. М. Бар’єри в педагогічному спілкуванні. - C. 226-230.
- Сіненко О. О. Специфіка співтворчості учасників студентського аматорського хорового колективу. - C. 230-237.
- Сільвеструк Л. Ф., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна робота з переміщеними особами, які постраждали внаслідок воєнного конфлікту. - C. 237-244.
- Смолюк С. В. Типологія розвивального освітнього середовища початкової школи. - C. 244-252.
- Соловйова О. В. Критерії та рівні сформованості творчого потенціалу майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 252-257.
- Сопівник І. В. Соціально-педагогічна профілактика шкідливих звичок підлітка засобами продуктивної праці. - C. 257-264.
- Сопівник Л. Й. Із досвіду організації самостійної роботи студентів аграрних коледжів у процесі вивчення навчальної дисципліни "Ботаніка". - C. 264-269.
- Терещенко Т. С. Соціально-педагогічна система: психолого-педагогічний аспект. - C. 269-274.
- Теслюк В. М. Експедиція як ефективна форма виховної роботи. - C. 274-279.
- Тонконог І. В. Педагогічна техніка в жіночих навчальних закладах Полтавщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.). - C. 279-288.
- Тулімова О. Г. Формування управлінської компетенції майбутніх педагогів як фактор підвищення якості освіти. - C. 288-294.
- Чайка І. О. Особливості соціалізації дітей-сиріт. - C. 294-300.
- Shandruk S. Teacher education reform in the USA. - C. 300-305.
- Шинкарук В. Д. Виховання особистості в колективі у педагогічній системі А. С. Макаренка. - C. 306-312.
- Шинкарук О. В. Окремі аспекти вдосконалення правової бази вищої освіти в Україні. - C. 313-322.
- Шостак А. В., Рудик Я. М. Інтеграція української науки у Європейський інформаційний простір засобами наукометрії. - C. 322-330.
Психологія
- Атаманчук Л. А. Психолого-педагогічні проблеми спілкування у стосунках "викладач–студент". - C. 331-335.
- Вус В. І. Специфіка соціальних інтеракцій та переживання особистісної самореалізованості в умовах постмодерних тенденцій розвитку суспільства. - C. 335-339.
- Галян О. І. Ідея суб’єктності особистості як предмет науково-педагогічного пошуку: категорійно-поняттєве поле дослідження. - C. 339-347.
- Корольова Л. М. Застосування методу моделювання як головного консиґнатора процесу формування креативних здібностей молодших школярів. - C. 347-353.
- Косюк В. Р. Розвиток творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів: сутність, зміст та особливості. - C. 353-361.
- Мартинюк І. А. Психологічне підґрунтя впровадження інтерактивної технології в освітній процес ВНЗ. - C. 361-366.
- Омельченко Л. М. Психологічна готовність до інновацій як умова успішної професійної діяльності майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 366-372.
- Сопівник Р. В. Проблема лідерства у контексті трансакційного аналізу Еріка Берна. - C. 372-378.
- Товт-Коршинська М. І., Ростока-Резнікова М. В., Товт В. А. Особливості психоемоційного реагування студентів курців тютюну. - C. 378-383.
- Філіпович В. М. Групова рефлексивність у контексті розвитку професійних здібностей студентів. - C. 383-389.
- Шмаргун В. М., Шмаргун Т. М. Освіченість та інтелігентність в освітньому середовищі. - C. 389-396.
| 2016 | | Вип. 233
|
|
|
|