Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2014/199(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамська З. М., Блозва П. І. Основні показники політичної суб’єктності студентської молоді. - C. 14-21.
  4. Амеліна С. М. Формування граматичної компетенції у професійній підготовці майбутніх перекладачів. - C. 22-27.
  5. Антіпова Н. П. Сутність поняття "компетентнісний підхід" в науково-педагогічній літературі. - C. 28-32.
  6. Бивалькевич Л. М. Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 33-38.
  7. Білан Л. Л. Компетентність науко-педагогічного працівника. - C. 39-45.
  8. Блозва А. І. Перехід до цифрової парадигми навчання – освіта 2.0. - C. 46-52.
  9. Блозва А. І., Красуля О.М. Корекція емоційної сфери дошкільника засобами гри. - C. 53-59.
  10. Васюк О. В., Виговська С.В. Методологічні підходи до професійної підготовки соціальних педагогів в системі вищої освіти україни. - C. 60-67.
  11. Виговська С. В., Виговський А.Ю. Практична складова професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 68-73.
  12. Волошина Г. Г. Шляхи підвищення мотивації у навчанні іноземним мовам студентів немовних вищих навчальних закладів. - C. 74-78.
  13. Вощевська О. В. Особливості педагогічної діяльності викладачів в системі вищої освіти США. - C. 79-85.
  14. Гаманюк В. А. Підготовка вчителів іноземних мов на тлі тенденцій до багатомовної освіти. - C. 86-91.
  15. Горчинський С. В. Місце методичної діяльністі у структурі педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. - C. 92-97.
  16. Дзoгiй Н. С. Пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнi acпeкти фoрмувaння твoрчиx умiнь cтудeнтiв у cиcтeмi вищoї ocвiти. - C. 98-102.
  17. Дібрівна Е. І. Педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх фахівців агропромислового комплексу. - C. 103-109.
  18. Зеленська О. П. Організація навчального процесу з спецкурсу "культурологічна підготовка майбутнього фахівця мвс україни” при підготовці курсантів внз мвс україни. - C. 110-116.
  19. Зінченко Л. В. Соціально-педагогічна методика правового виховання старшокласників в умовах сільського загальноосвітнього навчального закладу. - C. 117-122.
  20. Зуєнко Н. О. Умови формування професійної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. - C. 123-127.
  21. Каленський А. А. Професійно-педагогічна етика майбутніх викладачів в зарубіжних дослідженнях. - C. 128-134.
  22. Кліх Л. В., Зазимко О.В. Формування готовності студентів магістратури до професійної діяльності. - C. 135-139.
  23. Ковальчук В. І. Зміст поняття "педагогіча майстерність майстра виробничого навчання птнз". - C. 140-146.
  24. Козяр М. М., Стрілець О.Р. Формування основ конструювання у майбутніх фахівців технічної галузі під час викладання дисципліни "деталі машин". - C. 147-154.
  25. Колісник Н. В. Основні підходи до формування комунікативної компетентності на засадах принципу наступності. - C. 155-161.
  26. Кондрашова О. В. Стандартизація професійної підготовки менеджерів. - C. 162-166.
  27. Копілевич В. А. Напрями еволюції професійної освіти. - C. 167-175.
  28. Костюк Д. А. Навчальні екскурсії як метод формування фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства. - C. 176-181.
  29. Корицький В. П. Аналіз сучасного стану підготовки фахівців деревообробної галузі до художньо-конструкторської діяльності. - C. 182-185.
  30. Кочеригін Л. Ю. Підготовка землевпорядників у коледжах: компетентнісний підхід до проблеми. - C. 186-192.
  31. Кравченко О. О., Кравченко С.Ю., Максін В.І. Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально – виховному процесі професійно- технічних навчальних закладах на прикладі квпу сервісу і дизайну м.Києва. - C. 193-198.
  32. Краєвська О. Д. Поетапне формування мотивації до комунікативної діяльності майбутніх менеджерів-аграріїв у ВНЗ. - C. 199-203.
  33. Kruger Antje Das stationenlernen als variante eines handlungsorientierten (fremdsprachen-)unterrichts. - C. 204-209.
  34. Ключник І. Г., Завгородня Т.М. Деякі особливості викладання диференціальних рівнянь. - C. 210-214.
  35. Кулько В. А. Педагогічні умови професійної підготовки студентів-екологів. - C. 215-220.
  36. Манзік В. П., Кубіцький С. О. Інноваційні педагогічні методики формування соцільної спрямованості в сучасній дошкільній освіті. - C. 221-228.
  37. Мишак О. О. Спрямованість особистості викладача вищої школи в контексті гуманізації освіти. - C. 229-234.
  38. Москаленко А. М. Теоретичні основи професійної етики управлінців навчальних закладів. - C. 235-243.
  39. Монашненко А. М. Підходи до формування лінгво-інформаційної компетенції майбутніх перекладачів. - C. 244-248.
  40. Мусійчук С. М. Навчання анотуванню іншомовних джерел у процесі формування фахової компетенції студентів немовних ВНЗ. - C. 249-254.
  41. Омельченко Л. М. Розвиток внутрішньої мотивації педагогів: теоретичний аналіз проблеми. - C. 255-260.
  42. Опанасенко О. В. Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 261-265.
  43. Павленко О. О., Пугач В. Б. Професійна підготовка фахівців у галузі митної справи та зовнішньоекономічної діяльності у контексті глобалізації і стандартизації. - C. 266-270.
  44. Пасацька І. М. Аналіз теоретичних засад професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців. - C. 271-276.
  45. Пилипенко О. П. "Ротаційний рік" як фактор підвищення якості клінічної підготовки фахівців в ветеринарних внз німеччини. - C. 277-281.
  46. Полозенко О. В. Особливості саморегуляції студентів аграрних ВНЗ. - C. 282-290.
  47. Пономаренко О. Г. Інноваційні підходи у проведені профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах України. - C. 291-297.
  48. Plavec Vladimir Еcosocial indicators of peasant community.. - C. 298-304.
  49. Резунова О. С. Формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв шляхом підвищення професійної компетентності викладача вищого аграрного навчального закладу. - C. 305-309.
  50. Dr. Michael Reichelt "Lernen durch lehren” – eine handlungsorientierte methode fur den fremdsprachenunterricht. - C. 310-315.
  51. Ритікова Л. Л. Аксіологічний потенціал змісту дисципліни "іноземна мова" для студентів аграрного ВНЗ. - C. 316-321.
  52. Романюк І. М. Загальні наукові підходи до розробки системи підготовки кадрів для виховної та соціально-психологічної роботи у Збройних Силах України. - C. 322-329.
  53. Рошак А. М., Теслюк В. М. Використання новітніх інформаційних (комп’ютерних) технологій при викладанні дисципліни "монтаж електрообладнання і систем керування". - C. 330-334.
  54. Ружило М. Я. Формування навиків самоосвіти при вивченні прикладної математики майбутніми фахівцями з аграрного менеджменту. - C. 335-339.
  55. Стемковська Я. Є. Педагогічні умови розвитку організаційної культури школи художньо-естетичного профілю. - C. 340-345.
  56. Стукало О. А. Формування професійного спілкування майбутніх ветеринарів. - C. 346-350.
  57. Тарасенко Р. О. Компетентнісний підхід до формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. - C. 351-358.
  58. Таценко О. В., Кубіцький С. О. Особливості роботи з важковиховуваними дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 359-365.
  59. Тарасюк В. А. Використання систем автоматизованого проектування при викладанні електротехнічних дисциплін. - C. 366-370.
  60. Теслюк В. М., Коваль М. М. Проблемна лекція як найоптимальніша форма навчання у вищій школі. - C. 371-375.
  61. Теличко Н. В. Професійна компетентність як базова основа педагогічної майстерності вчителя початкових класів. - C. 376-383.
  62. Тимощук А. С. Методичні підходи до оптимізації практичних занять з охорони праці при підготовці майбутніх вчителів технологій. - C. 384-390.
  63. Ткач М. М., Пригодій М. А. Роль професійної творчості в системі підготовки майбутніх фахівців. - C. 391-395.
  64. Трякіна О. О. Запровадження навчально-методичних інструментів всесвітньої митної організації у процес професійної підготовки магістрів у галузі митної справи в Україні. - C. 396-402.
  65. Халілова С. Е. Порівняльний аналіз умінь проектування, конструювання і моделювання. - C. 403-408.
  66. Чорнобай В. Г. Професійна компетентність та її складові. - C. 409-413.
  67. Чумак Л. В. Змістовий аспект конструктивного компоненту професійної майстерності вчителя. - C. 414-420.
  68. Шпак І. Використання автентичних матеріалів при навчанні читанню англійською мовою. - C. 421-425.
  69. Яшник С. В. Андрагогічний підход у підготовці керівників до управлінської діяльності. - C. 426-436.
2014
Вип. 199(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського