Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2014/199(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Адамська З. М., Блозва П. І. Основні показники політичної суб’єктності студентської молоді. - C. 14-21.
- Амеліна С. М. Формування граматичної компетенції у професійній підготовці майбутніх перекладачів. - C. 22-27.
- Антіпова Н. П. Сутність поняття "компетентнісний підхід" в науково-педагогічній літературі. - C. 28-32.
- Бивалькевич Л. М. Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 33-38.
- Білан Л. Л. Компетентність науко-педагогічного працівника. - C. 39-45.
- Блозва А. І. Перехід до цифрової парадигми навчання – освіта 2.0. - C. 46-52.
- Блозва А. І., Красуля О.М. Корекція емоційної сфери дошкільника засобами гри. - C. 53-59.
- Васюк О. В., Виговська С.В. Методологічні підходи до професійної підготовки соціальних педагогів в системі вищої освіти україни. - C. 60-67.
- Виговська С. В., Виговський А.Ю. Практична складова професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 68-73.
- Волошина Г. Г. Шляхи підвищення мотивації у навчанні іноземним мовам студентів немовних вищих навчальних закладів. - C. 74-78.
- Вощевська О. В. Особливості педагогічної діяльності викладачів в системі вищої освіти США. - C. 79-85.
- Гаманюк В. А. Підготовка вчителів іноземних мов на тлі тенденцій до багатомовної освіти. - C. 86-91.
- Горчинський С. В. Місце методичної діяльністі у структурі педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. - C. 92-97.
- Дзoгiй Н. С. Пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнi acпeкти фoрмувaння твoрчиx умiнь cтудeнтiв у cиcтeмi вищoї ocвiти. - C. 98-102.
- Дібрівна Е. І. Педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх фахівців агропромислового комплексу. - C. 103-109.
- Зеленська О. П. Організація навчального процесу з спецкурсу "культурологічна підготовка майбутнього фахівця мвс україни” при підготовці курсантів внз мвс україни. - C. 110-116.
- Зінченко Л. В. Соціально-педагогічна методика правового виховання старшокласників в умовах сільського загальноосвітнього навчального закладу. - C. 117-122.
- Зуєнко Н. О. Умови формування професійної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. - C. 123-127.
- Каленський А. А. Професійно-педагогічна етика майбутніх викладачів в зарубіжних дослідженнях. - C. 128-134.
- Кліх Л. В., Зазимко О.В. Формування готовності студентів магістратури до професійної діяльності. - C. 135-139.
- Ковальчук В. І. Зміст поняття "педагогіча майстерність майстра виробничого навчання птнз". - C. 140-146.
- Козяр М. М., Стрілець О.Р. Формування основ конструювання у майбутніх фахівців технічної галузі під час викладання дисципліни "деталі машин". - C. 147-154.
- Колісник Н. В. Основні підходи до формування комунікативної компетентності на засадах принципу наступності. - C. 155-161.
- Кондрашова О. В. Стандартизація професійної підготовки менеджерів. - C. 162-166.
- Копілевич В. А. Напрями еволюції професійної освіти. - C. 167-175.
- Костюк Д. А. Навчальні екскурсії як метод формування фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства. - C. 176-181.
- Корицький В. П. Аналіз сучасного стану підготовки фахівців деревообробної галузі до художньо-конструкторської діяльності. - C. 182-185.
- Кочеригін Л. Ю. Підготовка землевпорядників у коледжах: компетентнісний підхід до проблеми. - C. 186-192.
- Кравченко О. О., Кравченко С.Ю., Максін В.І. Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально – виховному процесі професійно- технічних навчальних закладах на прикладі квпу сервісу і дизайну м.Києва. - C. 193-198.
- Краєвська О. Д. Поетапне формування мотивації до комунікативної діяльності майбутніх менеджерів-аграріїв у ВНЗ. - C. 199-203.
- Kruger Antje Das stationenlernen als variante eines handlungsorientierten (fremdsprachen-)unterrichts. - C. 204-209.
- Ключник І. Г., Завгородня Т.М. Деякі особливості викладання диференціальних рівнянь. - C. 210-214.
- Кулько В. А. Педагогічні умови професійної підготовки студентів-екологів. - C. 215-220.
- Манзік В. П., Кубіцький С. О. Інноваційні педагогічні методики формування соцільної спрямованості в сучасній дошкільній освіті. - C. 221-228.
- Мишак О. О. Спрямованість особистості викладача вищої школи в контексті гуманізації освіти. - C. 229-234.
- Москаленко А. М. Теоретичні основи професійної етики управлінців навчальних закладів. - C. 235-243.
- Монашненко А. М. Підходи до формування лінгво-інформаційної компетенції майбутніх перекладачів. - C. 244-248.
- Мусійчук С. М. Навчання анотуванню іншомовних джерел у процесі формування фахової компетенції студентів немовних ВНЗ. - C. 249-254.
- Омельченко Л. М. Розвиток внутрішньої мотивації педагогів: теоретичний аналіз проблеми. - C. 255-260.
- Опанасенко О. В. Визначення ролі тренінгових технологій в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 261-265.
- Павленко О. О., Пугач В. Б. Професійна підготовка фахівців у галузі митної справи та зовнішньоекономічної діяльності у контексті глобалізації і стандартизації. - C. 266-270.
- Пасацька І. М. Аналіз теоретичних засад професійно-особистісного саморозвитку майбутніх фахівців. - C. 271-276.
- Пилипенко О. П. "Ротаційний рік" як фактор підвищення якості клінічної підготовки фахівців в ветеринарних внз німеччини. - C. 277-281.
- Полозенко О. В. Особливості саморегуляції студентів аграрних ВНЗ. - C. 282-290.
- Пономаренко О. Г. Інноваційні підходи у проведені профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах України. - C. 291-297.
- Plavec Vladimir Еcosocial indicators of peasant community.. - C. 298-304.
- Резунова О. С. Формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв шляхом підвищення професійної компетентності викладача вищого аграрного навчального закладу. - C. 305-309.
- Dr. Michael Reichelt "Lernen durch lehren” – eine handlungsorientierte methode fur den fremdsprachenunterricht. - C. 310-315.
- Ритікова Л. Л. Аксіологічний потенціал змісту дисципліни "іноземна мова" для студентів аграрного ВНЗ. - C. 316-321.
- Романюк І. М. Загальні наукові підходи до розробки системи підготовки кадрів для виховної та соціально-психологічної роботи у Збройних Силах України. - C. 322-329.
- Рошак А. М., Теслюк В. М. Використання новітніх інформаційних (комп’ютерних) технологій при викладанні дисципліни "монтаж електрообладнання і систем керування". - C. 330-334.
- Ружило М. Я. Формування навиків самоосвіти при вивченні прикладної математики майбутніми фахівцями з аграрного менеджменту. - C. 335-339.
- Стемковська Я. Є. Педагогічні умови розвитку організаційної культури школи художньо-естетичного профілю. - C. 340-345.
- Стукало О. А. Формування професійного спілкування майбутніх ветеринарів. - C. 346-350.
- Тарасенко Р. О. Компетентнісний підхід до формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. - C. 351-358.
- Таценко О. В., Кубіцький С. О. Особливості роботи з важковиховуваними дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 359-365.
- Тарасюк В. А. Використання систем автоматизованого проектування при викладанні електротехнічних дисциплін. - C. 366-370.
- Теслюк В. М., Коваль М. М. Проблемна лекція як найоптимальніша форма навчання у вищій школі. - C. 371-375.
- Теличко Н. В. Професійна компетентність як базова основа педагогічної майстерності вчителя початкових класів. - C. 376-383.
- Тимощук А. С. Методичні підходи до оптимізації практичних занять з охорони праці при підготовці майбутніх вчителів технологій. - C. 384-390.
- Ткач М. М., Пригодій М. А. Роль професійної творчості в системі підготовки майбутніх фахівців. - C. 391-395.
- Трякіна О. О. Запровадження навчально-методичних інструментів всесвітньої митної організації у процес професійної підготовки магістрів у галузі митної справи в Україні. - C. 396-402.
- Халілова С. Е. Порівняльний аналіз умінь проектування, конструювання і моделювання. - C. 403-408.
- Чорнобай В. Г. Професійна компетентність та її складові. - C. 409-413.
- Чумак Л. В. Змістовий аспект конструктивного компоненту професійної майстерності вчителя. - C. 414-420.
- Шпак І. Використання автентичних матеріалів при навчанні читанню англійською мовою. - C. 421-425.
- Яшник С. В. Андрагогічний підход у підготовці керівників до управлінської діяльності. - C. 426-436.
| 2014 | | Вип. 199(1)
|
|
|
|