Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2019/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр..- Одеса Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho- Титул.
- Зміст.
- Вітальне слово. - C. 5-6.
- Богуш А. М. Мовленнєво-методична спрямованість підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти. - C. 9-14.
- Кічук Н. В. Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності. - C. 15-19.
- Богданова І. М. Зміст професійно-мобілізаційної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 20-25.
- Казанцева Л. І. Питання методики формування екологічної культури дітей дошкільного віку в координатах сучасних освітніх ідей. - C. 26-32.
- Борова В. Є. Компетентнісний підхід до педагогічного коригування звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. - C. 33-41.
- Шиліна Н. Є. Проблема виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сім'ї та освітніх установ. - C. 42-49.
- Тімакова Ю. С., Кьон В. В. Проблема сценічного хвилювання у підготовці студентів педагогічних університетів до виконавської діяльності. - C. 50-54.
- Стягунова О. О., Нікітюк К. Регіональний компонент дошкільної освіти Донеччини: виклики сучасності та шляхи їх вирішення. - C. 55-64.
- Дмитрищук Н. В., Линенко А. Ф. Комунікативна самоефективність майбутніх судноводіїв. - C. 65-70.
- Княжева І. А. Алгоритм конструювання лекційних занять у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти. - C. 71-76.
- Лісовська Т. Інтерпретація та імпровізація як прояви творчого виконавського мислення майбутніх вихователів. - C. 77-83.
- Гафіяк А. М., Дяченко-Богун М. М., Міхеєнко О. І., Ткаченко А. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 84-91.
- Kisiel M. Pedagogical and artistic coordinates for professional vocational training of an early childhood education teacher. - C. 92-97.
- Трифонова О. С. Проблема національно-патріотичного виховання дошкільників у працях Алли Богуш (за період 1990 – 2018 роки). - C. 98-103.
- Літовченко О. В. Сучасні підходи до комплексної психокорекційної роботи з подолання заїкання у дошкільників. - C. 104-109.
- Степанова Л. В., Ю Янь Наративно-дискурсивний підхід в аспекті мистецької педагогіки. - C. 110-116.
- Ковтун О. В. Технологія формування іншомовної професійної компетентності студентів в освітньому просторі закладу вищої освіти. - C. 117-125.
- Граматик Н. Проблема підготовки майбутніх учителів природничих наук: аналітичний огляд. - C. 126-133.
- Білова Н. К. Синергетичний підхід як методологічний концепт музично-педагогічних досліджень. - C. 134-142.
- У Сюань Критерії, показники та рівні підготовленості майбутніх магістрів музичного мистецтва до формування вокальної культури школярів засобами технології партисипації. - C. 143-150.
- Щолокова О. П., Мозгальова Н. Г., Барановська І. Г. Інтерпретація музичних творів – методичний аспект. - C. 151-158.
- Чжу Цянь Наукові підходи до формування сольних співацьких навичок в учнів молодших класів. - C. 159-164.
- Непомняща І. М. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. - C. 165-171.
| 2019 | | № 3 (128)
|
|
|
|