Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2013/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєляк О. М. Підготовка студентів немовних спеціальностей шляхом моделювання в процесі навчання. - C. 3-7.
  4. Толкачова А. С. Комунікативна компетентність особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 7-13.
  5. Шушара Т. В. Особенности организационно-методической деятельности учебных округов Украины в 19 - начале 20 века: история и современность. - C. 13-19.
  6. Кічук Я. В. Формування у молодших школярів першооснов громадянськості: деякі аспекти проблеми. - C. 19-25.
  7. Кожухар Ж. В. Мотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналіз. - C. 25-32.
  8. Кондратьєва О. М. Компетентнісний підхід у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 32-38.
  9. Лу Лу Особливості формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики в умовах міжкультурної комунікації. - C. 38-44.
  10. Сніговська О. В. Формування професійного іміджу майбутнього спеціаліста - представника соціономічної сфери діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 44-50.
  11. Мушинська Н. С. Методологічні основи формування компетентності саморозвитку майбутніх економістів у позааудиторній навчально-виховній діяльності. - C. 50-58.
  12. Душка А. Л. Индивидуально-психологические особенности личности с психофизическими отклонениями. - C. 58-65.
  13. Гуз Н. В. Психологічні особливості особистості, схильної до перебування у деструктивних культах. - C. 65-70.
  14. Сакалюк О. Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 70-77.
  15. Яницька О. Ю., Іванюта О. В. Авторитет викладача та ефективність спілкування. - C. 77-85.
  16. Іванюта О. В., Яницька О. Ю. Генезис та взаємозв'язок різних видів мислення як психологічна проблема. - C. 85-96.
  17. Чай Пэнчэн Педагогические принципы и условия формирования художественно-стилевой компетентности будущего учителя музыки. - C. 96-103.
  18. Дичинко М. П. Особливості мовленнєвого розвитку дітей шести років. - C. 103-109.
  19. Панфілова О. Станіслав Схейбаль - ключова фігура кременецького фотографічного руху. - C. 109-116.
  20. Ямницький О. В. Ціннісні орієнтації в життєдіяльності особистості. - C. 116-121.
  21. Кара О. Д. Вдосконалення графічних навичок майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі малювання за уявленням. - C. 121-128.
  22. Богданова І. М. Сутність і структура особистісної змобілізованості майбутнього соціального педагога. - C. 128-136.
  23. Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу. - C. 136-145.
  24. Кожухар Ж. В. Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 145-153.
  25. Князян М. О. Самостійно-дослідницька діяльність як засіб підготовки майбутніх учителів до подолання педагогічних бар'єрів. - C. 153-158.
  26. Пилипюк К. М. Теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної занедбаності школярів. - C. 158-167.
  27. Білоус О. С. Формування дидактичної культури майбутнього викладача вищої школи. - C. 167-174.
  28. Жогно Ю. П. Діагностика цільової детермінації переживання критичної ситуації. - C. 174-183.
  29. Соколова А. В. Вплив музики на мозок людини. - C. 183-188.
  30. Турчак А. Л., Шевченко А. О. Формування мотивації до навчання у майбутніх учителів фізичної культурі засобами інтерактивних технологій. - C. 188-198.
  31. Черняк С. Г. Розвиток управлінської думки: ретроспективний підхід. - C. 198-209.
  32. Куценко В. Ю. Нравственное сознание учителя. - C. 209-214.
  33. Вихор В. Г. Методика підготовки майбутніх учителів до управління навчальною діяльністю учнів. - C. 214-220.
  34. Павелко І. І. Формування правосвідомості і соціально-правової активності студентів юридичних ВНЗ. - C. 220-226.
  35. Єиніцька Т. В. Корелятиви індивідуально-типологічних властивостей та стратегій "прихильності" учасників програм з профілактики адиктивної поведінки у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 226-234.
  36. Чумаева Ю. В., Огуленко А. П., Шафран Л. М. Проблема медико-психологической реабилитации пожарных-спасателей с позиций индивидуально ориентированного подхода. - C. 234-244.
  37. Наші автори. - C. 245-248.
2013
№ 7-8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського