Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/145<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Брайко Б. В. Удосконалення професійної підготовки магістрів з кібербезпеки в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 5-13.
- Бузоверя А. Г. Аналіз результатів етапного контролю оцінки рівня технічної підготовленості черлідирів-флаєрів після впровадження експериментальної методики. - C. 14-30.
- Гармата О. М., Лазебна О. М., Бондаренко Л. І. Еколого-екскусрійна діяльність: методичний аспект. - C. 30-36.
- Гільтай Л. С. Вплив цифрових освітніх технологій на сучасний стан вищої освіти. - C. 37-47.
- Дуда І. Т., Ленд’єл-Сяркевич А. А., Сербін М. І. Театралізація як інноваційна технологія виконавської інтерпретації у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 47-54.
- Думко Н. В. Врахування особистісних запитів курсантів поліції на побудови власної траєкторії навчання. - C. 54-62.
- Іванова В. В. Організація сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах європейського союзу. - C. 62-71.
- Ігнатенко С. А. Обґрунтування критеріїв та рівнів сформованості культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів молодших класів. - C. 72-82.
- Матвієнко О. В. Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти. - C. 82-90.
- Михайлишин Г. Й., Довга М. М. Стан професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями: регіональний аспект та зарубіжний досвід. - C. 91-101.
- Мішак В. М., Варга Л. І., Кравченко Т. М. Шляхи підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у ВНЗ. - C. 102-109.
- Монько Р. М. Підготовка вчителів техніки та інформатики в умовах реформування системи освіти, польський досвід. - C. 109-120.
- Назаревич В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури засобами інтерактивних технологій. - C. 121-129.
- Оршанський Л. В., Овчаренко Л. Р. Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей. - C. 129-138.
- Пасинчук К. А. Експериментальне вимірювання рівнів сформованості стратегічної компетентності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 138-148.
- Поліщук Г. В. Комплексна методика діагностики конфліктологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 148-156.
- Потапкін В. Специфіка реалізації міжпредметних зв’язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 156-163.
- Ратушняк Н. О. Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи в системі підготовки майбутніх вчителів. - C. 164-172.
- Резван О. О., Ільєнко О. Л. Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі. - C. 172-179.
- Савенкова Л. В., Торлін І. Г. Приватна бібліотека вченого як додаткове джерело відтворення його творчої біографії. - C. 179-191.
- Слабко В. М., Запольська Ю. А. Навчальні блоги як інструмент дистанційної форми навчання у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей. - C. 191-199.
- Філіппова Л. В. Професійна рефлексія викладача у вищих навчальних закладах. - C. 199-207.
- Шевчук Л. Д., Яшанов С. М. Теоретичні та методологічні аспекти педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології. - C. 208-216.
- Małachowska Ewa, Khyzhna Olga Аutyzm dziecięcy. Wczesna diagnoza i terapia całościowych zaburzeń rozwoju. - C. 217-231.
- Sikora J. Еkonomiczne i społeczne aspekty tworzenia kapitału ludzkiego a wybory edukacyjne studentów. - C. 231-241.
- Оленєв Д. Г. Вплив активного відпочинку на стан м’язового тонусу при малорухливій поставі. - C. 241-245.
- Відомості про авторів. - C. 246-249.
| 2019 | | Вип. 145
|
|
|
|