Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/145<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брайко Б. В. Удосконалення професійної підготовки магістрів з кібербезпеки в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 5-13.
  4. Бузоверя А. Г. Аналіз результатів етапного контролю оцінки рівня технічної підготовленості черлідирів-флаєрів після впровадження експериментальної методики. - C. 14-30.
  5. Гармата О. М., Лазебна О. М., Бондаренко Л. І. Еколого-екскусрійна діяльність: методичний аспект. - C. 30-36.
  6. Гільтай Л. С. Вплив цифрових освітніх технологій на сучасний стан вищої освіти. - C. 37-47.
  7. Дуда І. Т., Ленд’єл-Сяркевич А. А., Сербін М. І. Театралізація як інноваційна технологія виконавської інтерпретації у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 47-54.
  8. Думко Н. В. Врахування особистісних запитів курсантів поліції на побудови власної траєкторії навчання. - C. 54-62.
  9. Іванова В. В. Організація сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах європейського союзу. - C. 62-71.
  10. Ігнатенко С. А. Обґрунтування критеріїв та рівнів сформованості культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів молодших класів. - C. 72-82.
  11. Матвієнко О. В. Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти. - C. 82-90.
  12. Михайлишин Г. Й., Довга М. М. Стан професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями: регіональний аспект та зарубіжний досвід. - C. 91-101.
  13. Мішак В. М., Варга Л. І., Кравченко Т. М. Шляхи підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у ВНЗ. - C. 102-109.
  14. Монько Р. М. Підготовка вчителів техніки та інформатики в умовах реформування системи освіти, польський досвід. - C. 109-120.
  15. Назаревич В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури засобами інтерактивних технологій. - C. 121-129.
  16. Оршанський Л. В., Овчаренко Л. Р. Педагогічні умови активізації професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей. - C. 129-138.
  17. Пасинчук К. А. Експериментальне вимірювання рівнів сформованості стратегічної компетентності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 138-148.
  18. Поліщук Г. В. Комплексна методика діагностики конфліктологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 148-156.
  19. Потапкін В. Специфіка реалізації міжпредметних зв’язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 156-163.
  20. Ратушняк Н. О. Індивідуалізація інклюзивного навчання учнів початкової школи в системі підготовки майбутніх вчителів. - C. 164-172.
  21. Резван О. О., Ільєнко О. Л. Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі. - C. 172-179.
  22. Савенкова Л. В., Торлін І. Г. Приватна бібліотека вченого як додаткове джерело відтворення його творчої біографії. - C. 179-191.
  23. Слабко В. М., Запольська Ю. А. Навчальні блоги як інструмент дистанційної форми навчання у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей. - C. 191-199.
  24. Філіппова Л. В. Професійна рефлексія викладача у вищих навчальних закладах. - C. 199-207.
  25. Шевчук Л. Д., Яшанов С. М. Теоретичні та методологічні аспекти педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології. - C. 208-216.
  26. Małachowska Ewa, Khyzhna Olga Аutyzm dziecięcy. Wczesna diagnoza i terapia całościowych zaburzeń rozwoju. - C. 217-231.
  27. Sikora J. Еkonomiczne i społeczne aspekty tworzenia kapitału ludzkiego a wybory edukacyjne studentów. - C. 231-241.
  28. Оленєв Д. Г. Вплив активного відпочинку на стан м’язового тонусу при малорухливій поставі. - C. 241-245.
  29. Відомості про авторів. - C. 246-249.
2019
Вип. 145
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського