Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/144<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Авраменко О. Б., Усатюк Я. В. Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. - C. 5-12.
  5. Белан Т. Г. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх педагогів-інженерів. - C. 13-19.
  6. Борисов В. В., Лупінович С. М., Борисова С. В. Використання інноваційних методів у початковій школі при вивченні предмету "Я у світі”. - C. 19-30.
  7. Гайдаржи А. І. Вплив лідерства на формування та розвиток організаційної культури судноводіїв. - C. 31-37.
  8. Гафіяк А. М. Умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 38-56.
  9. Генсерук Г. Р. Цифрова компетентність майбутніх учителів: зарубіжний досвід. - C. 57-66.
  10. Гриженко В. В. Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти. - C. 66-72.
  11. Дідик А. О. Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання. - C. 73-78.
  12. Дмитрук М. Б. Алгоритм реабілітаційного втручання спрямованого на корекцію патологічної ходьби у осіб після перенесеного мозкового інсульту. - C. 79-88.
  13. Дубина Л. О. Особливості функціонування професійної системи освіти Федеративної Республіки Німеччини. - C. 89-98.
  14. Економова О. С., Бутенко Т. М., Гаркуша Л. І. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у фортепіанному класі. - C. 98-106.
  15. Іванова В. В. Структура системи дошкільної освіти у великій британії та країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини, Фінляндії, Польщі, Швейцарії). - C. 107-113.
  16. Кулага Т. О. Науково-методична рефлексія класичної та сучасної вокальних технік в контексті проблеми культуровідповіності вокальної педагогіки. - C. 114-122.
  17. Лазаренко Л. М. Особливості контролю знань, вмінь та навичок професійно орієнтованого письма англійською мовою студентів економічних спеціальностей. - C. 122-129.
  18. Малежик П. М. Формування дослідницьких умінь майбутніх ІТ-фахівців в процесі викладання технічних дисциплін. - C. 130-139.
  19. Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Українська держава в сучасному геополітичному просторі: національна безпека та проблеми єдності. - C. 140-147.
  20. Пань Ц. Методи діагностики вихідного рівня креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності. - C. 147-153.
  21. Позняк А. В. Организационно-педагогические условия педагогической профилизации образовательного процесса в учреждениях общего среднего образования. - C. 153-162.
  22. Резван О. О. Аспекти іміджевого підходу у підготовці перекладачів. - C. 162-168.
  23. Слабко В. М., Запольська Ю. А. Формування професійної іншомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей в умовах інформатизації вищої професійної освіти. - C. 169-177.
  24. Сливка Б. С. Формування християнської моралі дошкільників наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття: узагальнення можливостей використання історичного досвіду. - C. 177-186.
  25. Степаненко Л. М. Професійна спрямованість у підготовці майбутніх психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами. - C. 186-198.
  26. Сюй В. Виконавська стабільність як чинник формування вокальної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін у процесі вокального навчання. - C. 198-204.
  27. Тянь Л. Педагогічні умови формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання. - C. 204-209.
  28. Філіппова Л. В. Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін. - C. 210-218.
  29. Хміль І. Ю. Проблема формування предметної компетентності майбутніх лікарів у педагогічній теорії. - C. 218-225.
  30. Чжан Т. Л. Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні. - C. 226-231.
  31. Чень Ч., Сюй М. Адаптация иностранных экспертов в КНР. - C. 232-241.
  32. Щербина О. О., Кривцова О. Є. Розвиток професійної готовності майбутніх воєнних дипломатів до публічного виступу як предмет науково-педагогічного аналізу. - C. 241-246.
  33. Відомості про авторів. - C. 247-250.
2019
Вип. 144
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського