Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/144<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Педагогічні науки
- Авраменко О. Б., Усатюк Я. В. Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. - C. 5-12.
- Белан Т. Г. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх педагогів-інженерів. - C. 13-19.
- Борисов В. В., Лупінович С. М., Борисова С. В. Використання інноваційних методів у початковій школі при вивченні предмету "Я у світі”. - C. 19-30.
- Гайдаржи А. І. Вплив лідерства на формування та розвиток організаційної культури судноводіїв. - C. 31-37.
- Гафіяк А. М. Умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 38-56.
- Генсерук Г. Р. Цифрова компетентність майбутніх учителів: зарубіжний досвід. - C. 57-66.
- Гриженко В. В. Педагогічне проектування як педагогічна умова розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти. - C. 66-72.
- Дідик А. О. Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання. - C. 73-78.
- Дмитрук М. Б. Алгоритм реабілітаційного втручання спрямованого на корекцію патологічної ходьби у осіб після перенесеного мозкового інсульту. - C. 79-88.
- Дубина Л. О. Особливості функціонування професійної системи освіти Федеративної Республіки Німеччини. - C. 89-98.
- Економова О. С., Бутенко Т. М., Гаркуша Л. І. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у фортепіанному класі. - C. 98-106.
- Іванова В. В. Структура системи дошкільної освіти у великій британії та країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини, Фінляндії, Польщі, Швейцарії). - C. 107-113.
- Кулага Т. О. Науково-методична рефлексія класичної та сучасної вокальних технік в контексті проблеми культуровідповіності вокальної педагогіки. - C. 114-122.
- Лазаренко Л. М. Особливості контролю знань, вмінь та навичок професійно орієнтованого письма англійською мовою студентів економічних спеціальностей. - C. 122-129.
- Малежик П. М. Формування дослідницьких умінь майбутніх ІТ-фахівців в процесі викладання технічних дисциплін. - C. 130-139.
- Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Українська держава в сучасному геополітичному просторі: національна безпека та проблеми єдності. - C. 140-147.
- Пань Ц. Методи діагностики вихідного рівня креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності. - C. 147-153.
- Позняк А. В. Организационно-педагогические условия педагогической профилизации образовательного процесса в учреждениях общего среднего образования. - C. 153-162.
- Резван О. О. Аспекти іміджевого підходу у підготовці перекладачів. - C. 162-168.
- Слабко В. М., Запольська Ю. А. Формування професійної іншомовної компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей в умовах інформатизації вищої професійної освіти. - C. 169-177.
- Сливка Б. С. Формування християнської моралі дошкільників наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття: узагальнення можливостей використання історичного досвіду. - C. 177-186.
- Степаненко Л. М. Професійна спрямованість у підготовці майбутніх психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами. - C. 186-198.
- Сюй В. Виконавська стабільність як чинник формування вокальної компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін у процесі вокального навчання. - C. 198-204.
- Тянь Л. Педагогічні умови формування вокально-технічних умінь майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання. - C. 204-209.
- Філіппова Л. В. Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін. - C. 210-218.
- Хміль І. Ю. Проблема формування предметної компетентності майбутніх лікарів у педагогічній теорії. - C. 218-225.
- Чжан Т. Л. Діагностика рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва у вокально-хоровому навчанні. - C. 226-231.
- Чень Ч., Сюй М. Адаптация иностранных экспертов в КНР. - C. 232-241.
- Щербина О. О., Кривцова О. Є. Розвиток професійної готовності майбутніх воєнних дипломатів до публічного виступу як предмет науково-педагогічного аналізу. - C. 241-246.
- Відомості про авторів. - C. 247-250.
| 2019 | | Вип. 144
|
|
|
|