Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/143<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адобовська М. В. Організаційно-педагогічні умови та їх реалізація із застосуванням інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів географії. - C. 5-13.
  4. Александрова Л. Г., Гвоздецька К. О. Рольова гра як ефективний засіб формування комунікативної компетентності у діалогічному мовленні студентів І курсу мовного ЗВО. - C. 13-22.
  5. Бернацька О. В., Комогорова М. І. Сутність іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи та стратегії її формування. - C. 22-29.
  6. Биковський Я. Т. До питання теоретичних положень STEM в освіті. - C. 29-35.
  7. Бігун О. М., Розсоха А. П. Модель педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл у національних коледжах. - C. 35-44.
  8. Бреславець Н. О. Методичні дії в здійсненні процесу навчання іноземних мов з акцентом на самостійну роботу студентів. - C. 44-54.
  9. Вітченко А. Ю. Використання кейс-технології на практичних заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти. - C. 55-65.
  10. Гладка І. А. Впровадження інтерактивних технологій у процесі підготовки викладача англійської мови. - C. 65-71.
  11. Гребенюк Л. В. Стан сформованості іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів зсу в процесі підготовки у вищому військовому закладі освіти. - C. 72-80.
  12. Дідик А. О. Реалізація міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання електротехніки та електроніки. - C. 80-87.
  13. Казаннікова О. В. Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. - C. 87-97.
  14. Качанов В. І., Деревянко М. М. Сучасні методичні підходи щодо розвитку навичок читання англійською мовою. - C. 98-106.
  15. Кокарєва А. М. Інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх інженерів. - C. 106-116.
  16. Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Українство як слов’янський феномен і частина світової цивілізації: історичні традиції та культурна спадщина. - C. 116-123.
  17. Мацейків Т. І. Експериментальне дослідження проблеми формування громадянської компетентності. - C. 124-131.
  18. Мхітарян Л. С., Манжуловський В. М., Плотніков Є. О., Петрюк С. Є. Підвищення рівня професійної компетентності середніх медичних працівників в закладах освіти. - C. 132-140.
  19. Нагрибельний Я. А. Тенденції у формуванні змісту навчальної дисципліни "Історія педагогіки" в системі вищої педагогічної освіти. - C. 140-148.
  20. Одайський С. І. Аналіз розвитку вищої освіти під впливом глобалізації й інтернаціоналізації освітньої сфери. - C. 148-159.
  21. Павелків К. М. Ретроспективний аналіз підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в Україні. - C. 160-168.
  22. Плющ В. М. Cамостійна робота як одна із форм самоосвіти студентів. - C. 168-173.
  23. Подопригора Н. В. Формування готовності майбутніх учителів природничих наук до реалізації циклу наукового пізнання засобами навчального фізичного експерименту. - C. 174-183.
  24. Садовий М. І., Проценко Є. А., Донець Н. В. Окремі аспекти використання науково-педагогічної спадщини І. Є. Тамма у сучасному освітньому просторі України. - C. 183-189.
  25. Трифонова О. М. Методологічні аспекти розв’язання суперечностей в ході розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 190-197.
  26. Хижун Я. В., Дишлева С. М. Розвиток діалогічного мовлення у студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання. - C. 197-202.
  27. Черняк В. О. Використання наочності у процесі вивчення англійської мови у молодшій школі за підручником "Fly high". - C. 202-209.
  28. Шевель Б. О., Марченко С. С. Шляхи використання ікт під час вивчення економічних дисциплін майбутніми вчителями технологій. - C. 210-217.
  29. Berezhnyi Y. M. Modernization of preparation of future professionals of law enforcement bodies to professional self-improvement. - C. 218-224.
  30. Kobylianska I. Using songs in the english language teaching to students. - C. 224-229.
  31. Kravets M. Pecularities of the future physical education teachers’ training to the local activities. - C. 230-236.
  32. Panov S. Educational and translators activities of wilhelm kiesewetter on the results of the expedition in the Crimea. - C. 237-242.
  33. Наші автори. - C. 243-246.
2019
Вип. 143
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського