Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/143<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Адобовська М. В. Організаційно-педагогічні умови та їх реалізація із застосуванням інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів географії. - C. 5-13.
- Александрова Л. Г., Гвоздецька К. О. Рольова гра як ефективний засіб формування комунікативної компетентності у діалогічному мовленні студентів І курсу мовного ЗВО. - C. 13-22.
- Бернацька О. В., Комогорова М. І. Сутність іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи та стратегії її формування. - C. 22-29.
- Биковський Я. Т. До питання теоретичних положень STEM в освіті. - C. 29-35.
- Бігун О. М., Розсоха А. П. Модель педагогічної підготовки майбутніх учителів середніх шкіл у національних коледжах. - C. 35-44.
- Бреславець Н. О. Методичні дії в здійсненні процесу навчання іноземних мов з акцентом на самостійну роботу студентів. - C. 44-54.
- Вітченко А. Ю. Використання кейс-технології на практичних заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти. - C. 55-65.
- Гладка І. А. Впровадження інтерактивних технологій у процесі підготовки викладача англійської мови. - C. 65-71.
- Гребенюк Л. В. Стан сформованості іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів зсу в процесі підготовки у вищому військовому закладі освіти. - C. 72-80.
- Дідик А. О. Реалізація міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання електротехніки та електроніки. - C. 80-87.
- Казаннікова О. В. Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. - C. 87-97.
- Качанов В. І., Деревянко М. М. Сучасні методичні підходи щодо розвитку навичок читання англійською мовою. - C. 98-106.
- Кокарєва А. М. Інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх інженерів. - C. 106-116.
- Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Українство як слов’янський феномен і частина світової цивілізації: історичні традиції та культурна спадщина. - C. 116-123.
- Мацейків Т. І. Експериментальне дослідження проблеми формування громадянської компетентності. - C. 124-131.
- Мхітарян Л. С., Манжуловський В. М., Плотніков Є. О., Петрюк С. Є. Підвищення рівня професійної компетентності середніх медичних працівників в закладах освіти. - C. 132-140.
- Нагрибельний Я. А. Тенденції у формуванні змісту навчальної дисципліни "Історія педагогіки" в системі вищої педагогічної освіти. - C. 140-148.
- Одайський С. І. Аналіз розвитку вищої освіти під впливом глобалізації й інтернаціоналізації освітньої сфери. - C. 148-159.
- Павелків К. М. Ретроспективний аналіз підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в Україні. - C. 160-168.
- Плющ В. М. Cамостійна робота як одна із форм самоосвіти студентів. - C. 168-173.
- Подопригора Н. В. Формування готовності майбутніх учителів природничих наук до реалізації циклу наукового пізнання засобами навчального фізичного експерименту. - C. 174-183.
- Садовий М. І., Проценко Є. А., Донець Н. В. Окремі аспекти використання науково-педагогічної спадщини І. Є. Тамма у сучасному освітньому просторі України. - C. 183-189.
- Трифонова О. М. Методологічні аспекти розв’язання суперечностей в ході розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 190-197.
- Хижун Я. В., Дишлева С. М. Розвиток діалогічного мовлення у студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання. - C. 197-202.
- Черняк В. О. Використання наочності у процесі вивчення англійської мови у молодшій школі за підручником "Fly high". - C. 202-209.
- Шевель Б. О., Марченко С. С. Шляхи використання ікт під час вивчення економічних дисциплін майбутніми вчителями технологій. - C. 210-217.
- Berezhnyi Y. M. Modernization of preparation of future professionals of law enforcement bodies to professional self-improvement. - C. 218-224.
- Kobylianska I. Using songs in the english language teaching to students. - C. 224-229.
- Kravets M. Pecularities of the future physical education teachers’ training to the local activities. - C. 230-236.
- Panov S. Educational and translators activities of wilhelm kiesewetter on the results of the expedition in the Crimea. - C. 237-242.
- Наші автори. - C. 243-246.
| 2019 | | Вип. 143
|
|
|
|