Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/142<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І., Яценко Т. С. Критичне мислення у соціальному, науковому та освітньому пізнанні. - C. 5-16.
  4. Білан А. М. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів професійного навчання в процесі інформатичної підготовки. - C. 16-24.
  5. Бінецька Д. І. Психолого-педагогічний аналіз діяльності викладача і студента в ході розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови. - C. 25-32.
  6. Биковський Я. Т. Порівняльний аналіз сучасного стану освітніх результатів учнів з фізики і математики: 2008–2018 роки. - C. 32-43.
  7. Буханєвич В. В. Забезпечення гедоністичного компонента як умова інтенсивного навчання скрипаля-початківця. - C. 43-51.
  8. Гевко І. В. Застосування комп’ютерних технологій в освітній процес підготовки в закладах вищої освіти. - C. 51-59.
  9. Груба Т. Л. Проблема формування мовної особистості як міждисциплінарне поняття. - C. 60-69.
  10. Дарманська І. М. Методи та прийоми формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 69-79.
  11. Долбишева Н. Г., Михайліченко А. Г. Методика вдосконалення технічної підготовки черлідирів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 79-92.
  12. Економова О. С., Гаркуша Л. І. Естетичне сприйняття фортепіанних творів у підготовці студентів до практичної діяльності. - C. 92-97.
  13. Качанов В. І., Кодалашвілі О. Б. Сучасні методичні підходи до викладання англійської мови. - C. 98-106.
  14. Клос Л. М. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі: зарубіжний досвід. - C. 106-116.
  15. Коваленко О. А. Екзистенційний зміст основних ідей в інтимно-медитативній ліриці Т. Г. Шевченка. - C. 116-124.
  16. Ладний А. С., Кедіс О. Ю. Комунікативні аспекти діяльності хорового диригента. - C. 124-130.
  17. Лобачук І. М. Психолого-педагогічні умови ефективного професійно орієнтованого навчання іноземної мови студентів магістратури. - C. 130-138.
  18. Макарова Е. В., Яковенко В. Г. Формування творчої особистості співака-виконавця в умовах сучасного освітнього процесу. - C. 138-145.
  19. Малежик П. М. Педагогічні аспекти розвитку інтелектуальних умінь майбутніх фахівців з комп’ютерних наук під час вивчення технічних дисциплін. - C. 145-154.
  20. Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Історіографія розвитку вищої освіти України в 1920-х – 2007-х рр. : вітчизняний історико-педагогічний аспект. - C. 155-164.
  21. Московчук Н. М. Стан україномовної підготовки майбутніх іноземних фахівців технічних спецальностей. - C. 164-173.
  22. Одайський С. І. Сучасні виміри та пріоритети розвитку вищої освіти: порівняльний аспект. - C. 174-188.
  23. Пань Цяньї Ситуації вибору як засіб розвитку креативності учнів підліткового віку у навчально-музичній діяльності. - C. 188-194.
  24. Рідковець Т. Г., Кутас О. Г. Йоготерапія і акупресура як альтернативні методики в відновному лікуванні хворих на коксартроз. - C. 194-206.
  25. Стрельник О. О. Іноземна мова як засіб формування проектної компетентності філологів в системі неперервної освіти. - C. 206-219.
  26. Стрельченко К. М. Методика виконання творів на баяні та акордеоні в естрадно-джазових стилях. - C. 220-226.
  27. Ткачук В. В. Методичні засади використання мистецько-педагогічного доробку М. Колесси у фаховій підготовці майбутніх учителів музики. - C. 226-233.
  28. Трифонова О. М. Концептуальні засади розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 233-241.
  29. Феднова І. М. Особливості просвітницької діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 241-246.
  30. Kobylianska I. Тhe potential feasibility of students development speaking in the efl classroom at high levels. - C. 247-253.
  31. Наші автори. - C. 254-256.
2019
Вип. 142
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського