Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2019/142<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бондар В. І., Яценко Т. С. Критичне мислення у соціальному, науковому та освітньому пізнанні. - C. 5-16.
- Білан А. М. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів професійного навчання в процесі інформатичної підготовки. - C. 16-24.
- Бінецька Д. І. Психолого-педагогічний аналіз діяльності викладача і студента в ході розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови. - C. 25-32.
- Биковський Я. Т. Порівняльний аналіз сучасного стану освітніх результатів учнів з фізики і математики: 2008–2018 роки. - C. 32-43.
- Буханєвич В. В. Забезпечення гедоністичного компонента як умова інтенсивного навчання скрипаля-початківця. - C. 43-51.
- Гевко І. В. Застосування комп’ютерних технологій в освітній процес підготовки в закладах вищої освіти. - C. 51-59.
- Груба Т. Л. Проблема формування мовної особистості як міждисциплінарне поняття. - C. 60-69.
- Дарманська І. М. Методи та прийоми формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 69-79.
- Долбишева Н. Г., Михайліченко А. Г. Методика вдосконалення технічної підготовки черлідирів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 79-92.
- Економова О. С., Гаркуша Л. І. Естетичне сприйняття фортепіанних творів у підготовці студентів до практичної діяльності. - C. 92-97.
- Качанов В. І., Кодалашвілі О. Б. Сучасні методичні підходи до викладання англійської мови. - C. 98-106.
- Клос Л. М. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі: зарубіжний досвід. - C. 106-116.
- Коваленко О. А. Екзистенційний зміст основних ідей в інтимно-медитативній ліриці Т. Г. Шевченка. - C. 116-124.
- Ладний А. С., Кедіс О. Ю. Комунікативні аспекти діяльності хорового диригента. - C. 124-130.
- Лобачук І. М. Психолого-педагогічні умови ефективного професійно орієнтованого навчання іноземної мови студентів магістратури. - C. 130-138.
- Макарова Е. В., Яковенко В. Г. Формування творчої особистості співака-виконавця в умовах сучасного освітнього процесу. - C. 138-145.
- Малежик П. М. Педагогічні аспекти розвитку інтелектуальних умінь майбутніх фахівців з комп’ютерних наук під час вивчення технічних дисциплін. - C. 145-154.
- Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Історіографія розвитку вищої освіти України в 1920-х – 2007-х рр. : вітчизняний історико-педагогічний аспект. - C. 155-164.
- Московчук Н. М. Стан україномовної підготовки майбутніх іноземних фахівців технічних спецальностей. - C. 164-173.
- Одайський С. І. Сучасні виміри та пріоритети розвитку вищої освіти: порівняльний аспект. - C. 174-188.
- Пань Цяньї Ситуації вибору як засіб розвитку креативності учнів підліткового віку у навчально-музичній діяльності. - C. 188-194.
- Рідковець Т. Г., Кутас О. Г. Йоготерапія і акупресура як альтернативні методики в відновному лікуванні хворих на коксартроз. - C. 194-206.
- Стрельник О. О. Іноземна мова як засіб формування проектної компетентності філологів в системі неперервної освіти. - C. 206-219.
- Стрельченко К. М. Методика виконання творів на баяні та акордеоні в естрадно-джазових стилях. - C. 220-226.
- Ткачук В. В. Методичні засади використання мистецько-педагогічного доробку М. Колесси у фаховій підготовці майбутніх учителів музики. - C. 226-233.
- Трифонова О. М. Концептуальні засади розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 233-241.
- Феднова І. М. Особливості просвітницької діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 241-246.
- Kobylianska I. Тhe potential feasibility of students development speaking in the efl classroom at high levels. - C. 247-253.
- Наші автори. - C. 254-256.
| 2019 | | Вип. 142
|
|
|
|