Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/141<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко О. Б. Теоретичні та методичні проблеми навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів технологій. - C. 5-13.
  4. Аврамчук О. Є., Козир Н. М. Виконання лабораторних робіт з теми "електричне поле" курсантами вищих військових навчальних закладів. - C. 13-20.
  5. Баштовий В. І. Особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до проведення позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 20-29.
  6. Білан А. М. Комунікаційні технології в інформаційно-освітньому просторі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 29-38.
  7. Волинець Т. В. Ґенеза принципу наступності у навчанні природознавства і фізики нової української школи в навчальних програмах. - C. 38-54.
  8. Гевко І. В., Писарчук О. Т. Формування графічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій. - C. 54-63.
  9. Гладун Т. С. Основні цілі та завдання екологічної освіти. - C. 63-70.
  10. Дяченко Н. О. Індивідуальний план професійного розвитку молодого викладача. - C. 70-75.
  11. Закалюжний В. М. Кейс-метод та його застосування в процесі навчання фізики. - C. 75-83.
  12. Касянова Г. В. Особливості методики проведення факультативних занять з фізики. - C. 83-95.
  13. Коновал О. А., Слюсаренко М. А., Соломенко А. О., Туркот Т. І. Принцип науковості при висвітленні спеціальної теорії відносності в шкільних підручниках з фізики: критично-конструктивний аналіз. - C. 95-103.
  14. Лебединець Г. М. Тенденції ретроспективи проблеми впровадження наукової роботи в навчальний процес системи професійної підготовки. - C. 103-112.
  15. Ленчук І. Г., Працьовитий М. В. Психолого-педагогічні передумови застосування геометричних знань до розв’язування задач. - C. 113-121.
  16. Лисенко І. М. Популяризація наукових математичних знань серед студентів-першокурсників математичних спеціальностей в процесі вивчення курсу "Вступ до спеціальності математика". - C. 121-130.
  17. Мальченко С. Л. Олімпіадні задачі з шкільного курсу астрономії. - C. 131-136.
  18. Мирошніченко Ю. Б., Цоколенко О. А. Практична робота з астрономії на тему: "Дослідження магнітного поля Землі через мережу інтернет". - C. 137-154.
  19. Новікова А. О., Чінчой О. О. Використання науково-технічного потенціалу агропромислових виставок для реалізації методів математичного моделювання в курсах алгеби і фізики загальноосвітньої школи. - C. 154-161.
  20. Плющ В. М. Аналіз підходів до визначення якості вищої освіти в педагогічній теорії та практиці. - C. 161-167.
  21. Пологовська Ю. Ю. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії. - C. 167-181.
  22. Савош В. О. Аналіз феномену "система неперервної освіти" в контексті варіативності наукових поглядів на сутність та структурну організацію. - C. 181-188.
  23. Сиротюк В. Д. Сучасний урок фізики, його особливості і методика проведення. - C. 189-203.
  24. Сиротюк Т. А. Основні показники співацького голосоутворення. - C. 203-208.
  25. Скиба Ю. А. Структура та зміст професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Сполучених Штатів Америки. - C. 208-219.
  26. Стецик С. П., Шкуренко О. В. Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи. - C. 219-228.
  27. Сусь Б. А., Грохольский Я. М., Сусь Б. Б. Механізм руху зарядів у замкнутому електричному колі. - C. 228-235.
  28. Чумак М. Є Ретроспективний аналіз педагогічної майстерності представників давньоруського духовенства. - C. 235-244.
  29. Шаповалова Н. В., Панченко Л. Л., Бащук О. Ю. Вивчення та створення паркетів, мозаїк і замощень площини для формування професійних компетентностей студентів закладів вищої освіти. - C. 244-253.
  30. Шмагун М. А., Кириленко О. І. Керований термоядерний синтез, як альтернативне джерело отримання енергії. - C. 253-258.
  31. Яшанов С. М., Яшанов М. С. Реалізація компетентнісного підходу в інженерно-педагогічній освіті. - C. 258-266.
  32. Наші автори. - C. 267-270.
2018
Вип. 141
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського