Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабенко В. В. Дидактичний матеріал до вивчення теми "Фоностилістика" на заняттях у закладах вищої освіти. - C. 5-11.
  4. Білан А. М. Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін. - C. 11-20.
  5. Ван Їсін Педагогічне стимулювання вмотивованості майбутнього вчителя музики до набуття знань у галузі вокальної педагогіки та виконавства. - C. 20-26.
  6. Веселкіна С. О., Соронович І. М. Специфічні особливості фізичної підготовки в спортивних танцях на сучасному етапі розвитку. - C. 26-32.
  7. Гевко І. В., Коляса П. І. Змішане навчання як засіб ефективної підготовки фахівців в закладах освіти. - C. 32-43.
  8. Гладка І. А. Особливості використання програмного забезпечення при дистанційному навчанні студентів в процесі вивчення іноземних мов. - C. 43-49.
  9. Денис О. Є. Музично-педагогічна компетентність педагога як чинник ефективної сценічної підготовки студента-музиканта. - C. 50-56.
  10. Деркач Т. М., Міхалко Я. Ю. Вплив переважаючих стилів навчання студентів фармацевтичних спеціальностей на їх успішність. - C. 56-65.
  11. Дриль С. Б. Формування компетентностей в оцінювальній діяльності вчителів української мови в умовах неперервної освіти. - C. 66-76.
  12. Калішук О. Д. Теоретичний аналіз поняття "мобільність" з точки зору різнопланових наукових підходів. - C. 77-83.
  13. Козир І. С. Конкурентоспроможність майбутніх фахівців як психолого-педагогічна проблема. - C. 84-94.
  14. Коновал О. А., Здещиц В. М., Туркот Т. І. Нові підходи до індивідуалізації навчання фізики школярів з особливими освітніми потребами. - C. 94-100.
  15. Кучера А. М., Бойко Н. І. Формування інформаційно-технологічної компетентності студентів-філологів як складова професійної підготовки. - C. 101-109.
  16. Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Купрій Т. Г. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку. - C. 109-116.
  17. Марусинець М. М. Сформованість професійної рефлексії у студентів-магістрів: емпіричний аспект дослідження. - C. 116-127.
  18. Мацейків Т. І. Громадянська компетентність особистості: сутність, структура та функції. - C. 128-137.
  19. Михайліченко А. Г. Спеціальна технічна підготовленість черлідирів, які виконують "базу" на етапі попередньої базової підготовки. - C. 137-145.
  20. Нагрибельний Я. А. Історико-педагогічний аналіз проблеми контролю навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти України. - C. 146-153.
  21. Орловська Л. К. Комплекс вправ на прикладі модальних граматичних структур, що виражають припущення, впевненість, можливість, неможливість та сумнів. - C. 153-162.
  22. Падалка О. С. Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції. - C. 162-170.
  23. Редьковець Т. Г., Шевчук Ю. В. Використання технік мобілізації шийного відділу хребта за Малліганом у комплексній фізичній терапії міофасціального больового синдрому. - C. 170-179.
  24. Романчук А. І. Актуальні проблеми реформування початкової освіти України в сучасних умовах. - C. 180-185.
  25. Сарнавський М. О. Cутність морально-вольових якостей особистості та значення настільних інтелектуальних ігор у їх формуванні. - C. 186-194.
  26. Силадій І. М. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді. - C. 194-204.
  27. Синекоп О. С. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного читання. - C. 205-214.
  28. Слабко В. М. Тexнoлoгiчнe зaбeзпeчeння прoцecу фoрмувaння прoeктнo-тexнoлoгiчнoї культури учитeлiв тexнoлoгiй в системі неперервної освіти. - C. 214-224.
  29. Тарабан Ю. В. Типологія закладів теологічної освіти Федеративної Республіки Німеччини та України. - C. 225-237.
  30. Титаренко В. П., Волоський В. В. Особливості вивчення технологічного практикуму в процесі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 237-244.
  31. Чжан Тан Лінь Педагогічний супровід як умова процесу формування культури самоосвіти майбутнього вчителя музики. - C. 244-250.
  32. Ющенко А. П., Шпильовий Ю. В. Основні аспекти створення інформаційно-освітнього середовища у вищих закладах освіти для якісного навчання студентів. - C. 251-260.
  33. Kobylianska I. Оral communication in the efl classroom in higher education institutions. - C. 261-270.
  34. Відомості про авторів. - C. 271-273.
2018
Вип. 140
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського