Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/139<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрагам В. І. Формування акмеологічних компетентностей майбутнього вчителя в умовах коледжу. - C. 5-12.
  4. Балакірєва В. А. Етапи підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи. - C. 13-20.
  5. Барахтян М. М. Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя. - C. 20-26.
  6. Бурдун В. В. Завдання, що стоять перед вчителем трудового навчання в реалізації stem-освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 26-35.
  7. Бусленко О. М. Дизайнерський конкурс як засіб підвищення професійних компетенцій майбутнього дизайнера костюма. - C. 36-45.
  8. Вдовенко О. Педагогічні умови формування готовності кухарів-кондитерів до конкурентоспроможності. - C. 45-52.
  9. Гевко І. В. Використання інтерактивних технологій в освіті. - C. 53-60.
  10. Геращенко В. В. Формування компетентнісно орієнтованого викладача правознавства в умовах професійної підготовки. - C. 60-69.
  11. Голіяд І. С., Березанська К. Роль студента в навчальному процесі: наука і активність. - C. 69-75.
  12. Журавлева А. В. Контактне танго як новітня форма. - C. 75-83.
  13. Знамеровська Н. П., Васильченко Г. Ю., Татарінцева Ю. Г. Формування графічних компетенцій фахівців морського транспорту з використанням комп’ютерних програм. - C. 84-96.
  14. Кітова О. А. Педагогічні погляди В. Сидоренка на трудове навчання учнів. - C. 97-105.
  15. Козяр М. М., Крівцов В. В Про доцільність застосування елементів проективної геометрії під час вивчення нарисної геометрії. - C. 105-114.
  16. Ковбаса Т. І., Ковбаса Ю. М. Зарубіжний досвід запровадження мобільного навчання. - C. 115-122.
  17. Корець М. С. Неперервність техніко-технологічної підготовки в умовах реформи "нова українська школа”. - C. 122-135.
  18. Кулик Є. В., Кондор М. Ю. Проблеми гуманізації технологічної освіти. - C. 135-142.
  19. Кулінка Ю. C., Літковець О. Д., Вовк Н. В., Симонович Н. В. Формування мотивів навчальної діяльності в учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 142-153.
  20. Кучменко О. М., Немченко Ю. В. Організація самостійної роботи майбутніх вчителів технологій в процесі виконання фізичних експериментів. - C. 153-162.
  21. Литвин А. Ф. Методологічні підходи до формування технологічної культури майбутніх учителів технологій у професійній підготовці. - C. 162-172.
  22. Медведенко І. С., Дьолог О. Значення технологічної виробничої практики в умовах виробництва у становленні та вдосконаленні професійної майстерності майбутніх педагогів ПТНЗ швейного профілю. - C. 172-179.
  23. Момот О. О. Створення здоров’язбережувального середовища у вищому навчальному закладі. - C. 179-185.
  24. Павлюх Н. С. Механізми та чинники соціалізації дошкільників. - C. 185-192.
  25. Райковська Г. О. Дизайн і ергономіка в професійній підготовці фахівців за спеціальністю "галузеве машинобудування". - C. 192-199.
  26. Ребенок В. М. Особливості застосування інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у навчальному процесі освітнього навчального закладу. - C. 199-207.
  27. Савченко Л. О. Аналіз нормативних документів підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій. - C. 208-216.
  28. Севіндж Іманова, Цина А. Ю. Інтеграція змісту трудового навчання учнів основної школи за технологіями укрупнення дидактичних одиниць. - C. 216-224.
  29. Сяо Цзяцзюнь Організаційно-методична модель формування слухацької культури підлітків мультимедійними засобами на уроках музики. - C. 224-231.
  30. Ткачук С. І. Професійна компетентність сучасного вчителя трудового навчання. - C. 231-239.
  31. Трегуб О. Д. Етапи та методика проведення педагогічних досліджень майбутніми вчителями технологій. - C. 239-247.
  32. Шевченко В. В., Маркусь І. С. Теоретичні аспекти використання мережевих сервісів на основі хмарних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 247-256.
  33. Шпотя Т. В. Методика навчання ресторанної справи майбутніх фахівців індустрії гостинності. - C. 257-264.
  34. Наші автори. - C. 265-268.
2018
Вип. 139
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського