Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2018/138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александрова Н. М., Случайна Л., Лобецька І. Організація науково-дослідної роботи студентів-майбутніх економістів в процесі вивчення іноземної мови. - C. 5-15.
  4. Барахтян М. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання школярів у роботі з творчим колективом. - C. 15-21.
  5. Барбінов В. В. Організація фахового навчального середовища у процесі вивчення спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 22-27.
  6. Бахмат Н. В. Інформаційно-освітнє середовище закладу вищої освіти в системі дистанційного навчання. - C. 28-38.
  7. Бенедисюк М. М. Аналіз результатів педагогічного експерименту щодо формування міжпредметної компетентності на уроках фізики учнів основної школи. - C. 39-46.
  8. Білан А. М. Багаторівневі засоби оцінювання в системі діагностики якості інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 46-54.
  9. Близнюк М. М. Проектування умінь у педагогічному дизайні системи підготовки майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва. - C. 54-59.
  10. Бреславець Н. О. Підвищення ефективності інноваційного менеджменту, поліпшення якості освіти – основні напрямки реформування сучасної вищої освіти. - C. 59-69.
  11. Галаган І. М. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент підвищення якості та доступності освітніх послуг. - C. 70-77.
  12. Григорчук О. М. Експериментальне дослідження використання системи задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів. - C. 78-87.
  13. Дзус С. Б. Педагогічні умови застосування засобів комп’ютерного моделювання у фаховій підготовці учителів технологій. - C. 88-95.
  14. Економова О. С., Гаркуша Л. І. Моніторінг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти. - C. 96-101.
  15. Журавльова А. В. Значення музичної творчості Джеймса Брауна для розвитку вуличної танцювальної культури (1960–1970-ті роки). - C. 102-109.
  16. Ковчина І. М., Панченко М. В. До проблеми організації самостійної роботи студентів-міжнародників. - C. 109-118.
  17. Лихограй Т. П. Моделювання лекційних курсів у навчальному процесівищої школи. - C. 118-125.
  18. Макаренко А. М., Долгий М. Л., Стрюк М. П., Дрозденко Н. В. Сучасні тенденції навчання з домедичної допомоги. - C. 125-132.
  19. Мельниченко О. Вплив музики на духовний розвиток особистості. - C. 132-138.
  20. Мисик О. С. Аналіз сучасного стану формування фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 138-148.
  21. Момот О. О. Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу. - C. 149-153.
  22. Олійник А. М. Самостійна робота на уроках вивчення морфології української мови в старших класах закладів загальної середньої освіти (профільний рівень). - C. 154-160.
  23. Олефіренко Т. О. Підготовка інженерів-педагогів: історичний аналіз. - C. 161-172.
  24. Охріменко Л. С. Кольорова гама жіночого українського костюма Полтавщини. - C. 173-179.
  25. Поклад В. П. Сценічна творчість Ірини Задаянної як важлива складова діяльності балетної трупи національної опери україни (1980–2000). - C. 180-187.
  26. Сідоров В. І. Етнорелятивістський підхід до кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 187-191.
  27. Скуратівська Г. С. Формування навичок використання нових фразеологічних одиниць англійської мови студентами економічних спеціальностей. - C. 192-198.
  28. Степаненко О. О. Обґрунтування поняття "тьютор" у освітньо-дослідницькому просторі. - C. 198-204.
  29. Сяо Цзяцзюнь Діагностика рівнів розвитку слухацької культури учнів-підлітків мультимедійними засобами на уроках музики. - C. 205-211.
  30. Топчієва І. О. Інноваційний напрям стратегій творчої діяльності у змісті фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 211-219.
  31. Федорець В. М. Розробка методології та методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі осмислення антиномії "норма – патологія". - C. 219-243.
  32. Черниш Л. С. Підготовка майбутнього вчителя у контексті реалізації концепції "нової української школи". - C. 243-250.
  33. Шкавро В. В. Поетапне впровадження тестових завдань із мовознавчих дисциплін як засобу формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 250-258.
  34. Kobylianska I. V. Тhe role of phonetics in teaching oral english at the university. - C. 258-265.
  35. Відомості про авторів. - C. 266-269.
2018
Вип. 138
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського