Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2017/136<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Андрущенко Т. В., Ковчина І. М., Стоян Т. А., Панченко М. В., Пасічніченко С. В. Актуальні проблеми формування компетенцій у студентів – майбутніх фахівців з міжнародних відносин. - C. 5-14.
- Бабенко В. В. Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання стилістики майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 14-22.
- Білан А. М. Теоретичні засади реалізації міжпредметних зв’язків у інформатичній підготовці педагогів професійного навчання. - C. 23-30.
- Божок О. С., Сурмач О. Я. Лінгвометодичні аспекти вживання понять у номінативному полі (на прикладі поняття багатство). - C. 30-37.
- Борисов В. В., Борисова С. В., Вихор В. Г. Професійно-особистісний саморозвиток учителя як належне і необхідне у виконанні професійного обов’язку. - C. 37-45.
- Галаган І. М. Системи колективного навчання у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 46-53.
- Герц І. І. Класичний танець у сучасному соціокультурному просторі. - C. 53-64.
- Грона Н. В. Реалізація задачного підходу до формуання текстотворчої компетентності студентів педагогічних коледжів. - C. 64-69.
- Гу Жань Принципи етнокультурної педагогічної підтримки майбутніх учителів музики в умовах інтеркультурного спілкування. - C. 70-76.
- Дзус С. Б. Методичні підходи до реалізації технологій комп’ютерного моделювання у навчанні фахових дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 76-85.
- Ільїна Г. А. Танець постмодерн як новітня форма музичного театру. - C. 85-95.
- Каричковський В. Д. Теоретичні аспекти системи вищої освіти Польщі. - C. 96-106.
- Кліпа Ю. В. Актуальні дослідження професійної підготовки студентів-економістів. - C. 107-119.
- Кміта Є.В. Теоретико-методологічні основи методичної системи підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом,як складова розвитку їх професійної (іншомовної) комунікативної компетентності. - C. 119-128.
- Коваленко О. М. Методика розроблення навчальних планів і програм з іноземних мов в університетах Великої Британії. - C. 128-136.
- Кондур О. С. Стратегії трансформацій менеджменту освіти в інтеграції суспільної теорії та критичної педагогіки. - C. 136-147.
- Куліш Л. А., Косовцева Л. С., Балюк В. А. Використання інформаційних технологій на уроках країнознавства у США за темою "Американська національна служба охорони парків”. - C. 148-155.
- Кухар Л. О. Електронні освітні ресурси та хмаро орієнтовані засоби навчання у професійній діяльності педагога. - C. 155-165.
- Лякішева А. В. Розгляд правової компетентності майбутніх соціальних педагогів у наукових дослідженнях. - C. 165-169.
- Малежик П. М., Зазимко Н. М. Використання методу проектів при навчанні студентів інформатичних напрямків підготовки. - C. 169-176.
- Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Ларіна О. О. Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в системі неперервної освіти як запорука самозбереження людини. - C. 176-185.
- Пацунова Л. К. Особливості режисерської діяльності у сучасній театралізованій виставі. - C. 186-192.
- Поклад В. П. До історії створення балету "Жізель” на сцені Київського національного академічного театру опери та балету ім. Т. Шевченка. - C. 192-200.
- Потапчук Т. В. Цінність особистості: змістова сутність поняття. - C. 200-206.
- Радченко А. Ф. Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови. - C. 207-214.
- Савченко Р. В. Використання принципів художнього реалізму у балетних виставах 1930-х років на прикладі балетмейстерської діяльності Павла Вірського та Миколи Болотова. - C. 214-222.
- Світайло С. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 222-229.
- Юань Кай Компонентна структура формування виконавської стабільності майбутніх учителей музики. - C. 229-235.
- Шкавро В. В. Методичні орієнтири до розроблення тестових завдань із мовознавчих дисциплін для майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 236-243.
- Pedorych A. V. Using of visualization elements in higher education institutions with specific learning environment. - C. 244-256.
- Наші автори. - C. 257-260.
| 2017 | | Вип. 136
|
|
|
|