Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2017/135<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балакірєва В. А. Методологія як підгрунтя педагогічного дослідження. - C. 5-13.
  4. Білик В. Г. Понятійно-термінологічний аспект природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. - C. 13-21.
  5. Бовсунівський В. М. Педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологій у процесі післядипломної проектно-художньої діяльності. - C. 21-29.
  6. Бордюк О. М. Чинники підвищення ефективності навчального процесу в мистецькій освіті шляхом застосування ІКТ. - C. 30-38.
  7. Булгакова Т. М. Морально-естетичне виховання учнів у загальноосвітніх закладах україни у другій половині ХХ століття. - C. 39-44.
  8. Бучківська Г. В. Вплив народного декоративно-ужиткового мистецтва на етнокультурне становлення і розвиток майбутнього вчителя початкових класів. - C. 45-52.
  9. Воєвода К. В. Організація навчання майбутніх фахівців з авіаційної безпеки в європейських регіональних навчальних центрах ІСАО. - C. 52-58.
  10. Галаган І. М. Психолого-педагогічні особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у педагогічному ВНЗ. - C. 59-66.
  11. Гу Жань Специфіка створення етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ як засобу інтенсифікації педагогічної підтримки майбутніх учителів музики. - C. 67-74.
  12. Гуменюк С. В. Педагогічна система формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 74-81.
  13. Дімітрова-Бурлаєнко С. Д. Дефініції понять "творчість” і "креативність” у сучасному науковому дискурсі. - C. 82-89.
  14. Заблоцька І. В. Готовність до професійної діяльності майбутніх фахівців сфери послуг як педагогічна проблема. - C. 90-97.
  15. Западинська І. Г. Мотивації до навчання в умовах модернізації системи освіти в Україні за європейськими стандартами. - C. 97-102.
  16. Карапетян А. О. Аналіз SWOT як інструмент оцінювання та розвитку "soft skills” студентів немовних спеціальностей у процесі навчання іноземної мови. - C. 102-112.
  17. Каричковський В. Д. Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у Республіці Польща. - C. 112-121.
  18. Карпенко А. С. Використання Google-диску сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ. - C. 121-132.
  19. Кисленко Д. П. Пpoфеciйнo-квaлiфiкaцiйнa xapaктеpиcтикa, як нaукoвa ocнoвa пoбудoви метoдики нaвчaння мaйбутнix фaxiвцiв з oxopoннoї дiяльнocтi дo викopиcтaння iнфopмaцiйниx теxнoлoгiй. - C. 132-139.
  20. Кліпа Ю. В. Особливості актуалізації досліджень гуманітарних наук з підготовки студентів-економістів. - C. 139-151.
  21. Кміта Є. В. Складові методичної системи підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом, як частини розвитку їх професійної (іншомовної) комунікативної компетентності. - C. 152-160.
  22. Комар О. С. Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління. - C. 161-170.
  23. Мартіросян О. І., Порошина В. Д., Видрич Н. М. Формування "нової історичної спільноти” – радянський народ, як початок ідеологічного тиску Кремля на національну систему освіти України у 60-80-ті років хх століття. - C. 170-177.
  24. Мусоріна М. О. Методичні засади формування технічної компетентності майбутніх фахівців із судноволодіння. - C. 177-188.
  25. Паньків Л. І., Андрушкевич Ф., Влох С. Сутність ціннісних орієнтацій у контексті формування духовності особистості. - C. 188-196.
  26. Подволоцька О. С. Психолого-педагогічні особливості формування функції просторового бачення в процесі образотворчої діяльності. - C. 196-202.
  27. Полінок О. В. Психолого-педагогічні засади формування граматичної компетентності старшокласників з використанням методу проектів. - C. 203-211.
  28. Савченко Р. В. Балетмейстерська діяльність Вахтанга Вронського у контексті розвитку вітчизняного балетного мистецтва другої половини ХХ століття. - C. 211-219.
  29. Сірик Л. М. Особливості американської системи вищої освіти. - C. 219-226.
  30. Слабошевська Т. М. Методика організації мультимедійного навчання майбутніх учителів. - C. 226-234.
  31. Ткаченко А. В. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до формування творчого потенціалу в умовах медіапростору. - C. 235-241.
  32. Ткачук Г. С. Особливості організаційно-методичного забезпечення системи самоосвіти. - C. 241-250.
  33. у Ціжуй Формування художньої емпатії студентів на аксіологічних засадах. - C. 250-256.
  34. Mudrecka I. Zapobieganie stosowania technik neutralizacji jako zadanie wychowawcze. - C. 256-267.
  35. Szafrańska K. Process of educating logopedists (speech-language pathologists) at the university level in Poland. - C. 268-274.
  36. Наші автори. - C. 275-278.
2017
Вип. 135
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського