Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2017/134<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова] : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Близнюк М. М. Наукові підходи до структурування методичних систем навчання етнодизайну майбутніх художників декоративно-прикладного мистецтва. - C. 5-18.
- Бутенко Т. М., Сахарова Л. О. Навчальний інструментальний колектив як творча лабораторія фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 19-27.
- Вахнова А. П., Смоляр І. І. Особливості мотиваційної складової у формуванні культури здоров'я учнів старшої школи. - C. 28-33.
- Верескля М. Р. Фактори успіху сучасного менеджера з економічної безпеки. - C. 33-40.
- Вихор В. Г. Сучасний стан проблеми реаліації особистісно-орієнтованого підходу в освітніх системах. - C. 41-50.
- Гелетій М. Д. Особливості профільного навчання учнів автосправі в інформаційно-освітньому середовищі старшої школи. - C. 51-58.
- Гермак О. Л. Моделювання процесу застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів. - C. 58-65.
- Герц І. І. Педагогічна взаємодія як важливий чинник удосконалення фахової підготовки майбутніх хореографів. - C. 65-70.
- Гу Жань Етнокультурна педагогічна підтримка майбутніх учителів музики як важливий чинник удосконалення фахової підготовки студентів. - C. 71-77.
- Дідик А. О. Віртуальний практикум з курсу "Електротехніка та електроніка" для майбутніх педагогів професійної освіти. - C. 77-83.
- Дікун І. А. Педагогічні умови оптимізації формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчтеля музики в процесі педагогічної практики. - C. 83-91.
- Дичка Н. І., Лазебна О. А. Навчальний курс для навчання англомовного професійно орієнтованого писемного мовлення студентів ІТ-спеціальностей. - C. 92-98.
- Дудоладова О. В. Роль навчальної автономії у процесі вивчення іноземних мов. - C. 98-104.
- Жембровский С. М. Особливості організації курсу витримки та виживання на полі бою під час підготовки майбутніх магістрів військового управління. - C. 104-114.
- Захарченко Ю. В. Спрямованість на дослідницьку діяльність як важливий чинник успішної роботи майбутніх маркетологів в умовах невизначеності. - C. 114-121.
- Качуровська О. Б. Інформаційно-комунікативні технології у навчанні дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 122-129.
- Кондратенко Н. Ю. Закономірності формування комунікативної компетенотності майбутніх журналістів в умовах сучасної університетської освіти. - C. 129-135.
- Кравченко О. Ю. Стратегія розвитку медіаосвіти в Україні. - C. 135-141.
- Мартіросян О. І., Ларіна О. О., Видрич Н. М. Ідеї політехнізму, колективної педагогіки та професійного спрямування в освіті дорослих та у працях громадських партійних діячів періоду 1920-х-50-х років ХХ століття. - C. 142-148.
- Мельниченко О. В., Горчинська І. В. Основні принципи роботи концертмейстера на заняттях з народної хореографії. - C. 148-155.
- Мова Л. В. Музичне формоутворення у танцях постмодерн. - C. 156-164.
- Орловська Л. К. Удосконалення граматичних навичок в усному мовленні на прикладі модальних граматичних структур. - C. 165-170.
- Пацунова Л. К. Різножанрова підготовка балетмейстера-педагога як необхідна складова в системі сучасної хореографічної освіти. - C. 171-178.
- Путіліна Т. М. Місце класичного танцю у формуванні творчої особистості студентів-хореографів. - C. 178-187.
- Ростока М. Л. Наукова преамбула запровадження технологій випережального розвитку майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 187-193.
- Рябова О. В. Педагогічні умови формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні. - C. 193-199.
- Салівон О. В., Кінішенко Н. Л. Фізкультхвилинки у початковій школі як важлива складова уроку та елемент фізкультурно-оздоровчої роботи. - C. 199-207.
- Сдвижкова О. О., Щербаков П. М., Тимченко С. Є. Метод математичного відкриття при вивченні числових послідовностей. - C. 207-215.
- Сігова А. Г. Формування громадянської компетентості учнів початкових класів. - C. 215-220.
- Синекоп О. С. Рівневий підхід диференційованому навчанні майбутніх фахівців з інформаційних технологій професійно-орієнтованого англомовного спілкування. - C. 221-231.
- Ситар І. В. Формування теорії та технологій наукового управління ЗНЗ у першому десятилітті державної незалежності України (1991-2000рр). - C. 231-242.
- Шовш К. Створення інформаційної інфраструктури та комп’ютерної бази навчального середовища ВНЗ. - C. 242-256.
- Шевченко А. Ф. Проблеми реалізації управлінської функції вчителя в умовах інформаційно-освітнього простору. - C. 256-262.
- Матвійчук-Юдіна О. В. Формування компетентності зі стеганографії у бакалаврів спеціальності "Кібербезпека" з навчальної дисциплітни "Комп’ютерна графіка”. - C. 262-270.
- Наші автори. - C. 271-274.
| 2017 | | Вип. 134
|
|
|
|