Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2016/130<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антоненко І. І. Компетентнісний підхід у навчанні студентів видавничо-поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення. - C. 5-12.
  4. Безкопильний О. О. Сучасний погляд на систему підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. - C. 13-19.
  5. Богославець Л. П., Житеньова Л. В. Електронний підручник – інструментарій модульного середовища освітнього процесу. - C. 19-28.
  6. Братанич А. А. Теоретичні підходи до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання у інформатичній підготовці майбутнього вчителя. - C. 28-34.
  7. Ван Сяочень Роль гуманістичної світоглядної позиції в реалізації освітнього потенціалу майбутнього вчителя музики в мультикультурному освітньому просторі. - C. 35-41.
  8. Воронцова К. В. Досвід освітньої підготовки юристів у Польщі. - C. 41-47.
  9. Гевко І. В. Характеристика підходів британських дослідників до професіоналізму як соціально-педагогічного явища. - C. 48-62.
  10. Гу Жань Етнокультурна педагогічна підтримка майбутніх учителів музики як важливий чинник формування естетичних цінностей студентів. - C. 63-69.
  11. Дячук Н. Особливості психодіагностичних умінь майбутніх учителів початкових класів з виявлення учнів, які зазнали сімейного насильства. - C. 69-76.
  12. Зайцева А. В. Логіка реалізації педагогічної технології формування художньо-комунікативної культури майбутнього вчителя музики. - C. 76-83.
  13. Іншакова Г. В. Фахова підготовка біостатистиків для медичної сфери: міжнародний та національний контекст. - C. 84-92.
  14. Каландирець Н. М. Критерії та показники підприємницької компетентності майбутніх економістів у вищому аграрному навчальному закладі. - C. 93-101.
  15. Клейно Є. О. Переваги використання інтерактивного програмного забезпечення у навчально-виховному процесі сучасної школи. - C. 101-109.
  16. Кміта Є. В. Методична система підвищення професійної іншомовної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом у процесі перепідготовки з використання високоточних диспетчерських тренажерів в Україні. - C. 109-117.
  17. Кінішенко Н. Л., Яковенко Ю. Л. Релаксаційні вправи як частина розкладу дня. - C. 117-123.
  18. Колодько Т. М. Специфіка використання дискусії у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 123-131.
  19. Кононенко А. М. Збереження етнічної ідентичності українськими переселенцями. - C. 132-143.
  20. Корзун В. В. Проблемне навчання у формуванні професійно-творчого мислення студента-музиканта. - C. 143-150.
  21. Корчевський Д. О. Методична система професійної підготовки фахівців з комп’ютерної графіки і дизайну. - C. 150-158.
  22. Мельникова О. В. Дослідження формування акцентуацій характеру у дітей молодшого шкільного віку. - C. 158-171.
  23. Насіковська Я. В. Стан розвитку соціальної опіки над дітьми в Україні (1943–1953 рр.). - C. 171-178.
  24. Насіров Р. М., Сергієнко Ю. П., Антоненко С. А. Спеціальна підготовка, як складова професійної діяльності фахівців державної фіскальної служби України. - C. 178-186.
  25. Одайський С. І. Розвиток виховної системи ПТНЗ в контексті реформаційних освітніх процесів. - C. 187-204.
  26. Орос Ільдіко Теоретико-методологічні засади формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 205-211.
  27. Полубок Н. М. Проблеми та перспективи формування професійної компетентності фахівця з освітніх вимірювань в процесі вивчення психометрії. - C. 211-219.
  28. Романовський О. О., Панов С. Ф. Формування комуникативної компетенції майбутніх технічних перекладачів у процесі вивчення гуманітарних і технічних дисциплін фахового спрямування. - C. 220-230.
  29. Сірик Л. М. Евристична технологія навчання – інноваційний феномен креативної освіти. - C. 230-239.
  30. Скляренко І. Ю. Кадрове забезпечення навчальних закладів міністерства шляхів сполучення в Україні у 1920-60 р.р. ХХ ст.. - C. 240-249.
  31. Скорнякова О. В. Складові конкурентоспроможності фахівця з інформаційних технологій. - C. 249-259.
  32. Слабошевська Т. М. Мультимедійні освітні технології в підготовці майбутнього фахівця. - C. 259-266.
  33. Чернова Т. Ю., Голіяд І. С. Концепт педагогічного коучингу: суб’єкт-суб’єктна взаємодія учасників освітнього процесу. - C. 267-275.
  34. Відомості про авторів.
2016
Вип. 130
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського