Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Білик Р. М., Предиткевич М. М. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 5-10.
  5. Братанич А. А. Особистісно орієнтовані технології в педагогічній освіті. - C. 10-17.
  6. Булгакова Т. М. Організаційні форми художньо-естетичного виховання учнів у загальнооствітніх закладах України другої половини XX століття. - C. 18-24.
  7. Волошенко А. В. Застосування активних методів навчання під час проведення групових занять на кафедрах підготовки офіцерів запасу. - C. 24-30.
  8. Герасимчук Л. В. Технологія підготовки майбутніх менеджерів туризму до інвестиційної діяльності. - C. 31-36.
  9. Давидович В. О., Томаш В. В. Виховання української національної самосвідомості майбутніх учителів технологій. - C. 37-41.
  10. Деркач Т. М. Перевірка ефективності методичної системи підготовки студентів-хіміків із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 42-49.
  11. Зайцева А. В. Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики. - C. 50-54.
  12. Кардаш Н. В. Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу "Етнодизайн”. - C. 55-62.
  13. Кашина Г. С., Ніколаєв К. Д., Степанюк О. О., Ісаєнко В. М. Особливості розроблення лекційного матеріалу в системі дистанційної освіти для підвищення кваліфікації фахівців в інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М. П. Драгоманова. - C. 63-70.
  14. Кобернік С. Г. Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 71-78.
  15. Коленко Ю. М., Селезень В. Д. Соціальна небезпека – тютюнопаління. - C. 79-84.
  16. Корнелюк В. О. Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами. - C. 84-89.
  17. Коршевнюк Т. В. Рестроспективний аналіз підходів визначення поняття "Зміст освіти" в педагогічній науці хх століття. - C. 89-99.
  18. Курилович А. Ю. Нормативно-правові та методичні аспекти процесу екологічного виховання учнів початкових класів (друга половина хх століття). - C. 99-105.
  19. Лук’яненко Г. В. Теоретичні засади морального виховання старшокласників у загальноосівтних закладах України другої половини хх століття. - C. 106-112.
  20. Максименко О. О. Новітні технології оцінювання у напрямі професійноорієнтованого навчання іноземних мов: погляд вчених зарубіжжя. - C. 112-120.
  21. Мартіросян О. І. Роль освіти дорослих у збереженні цінностей демократичного суспільства. - C. 121-127.
  22. Матвісів Я. Я. Концептуальні засади професійно-графічної підготовки майбутніхучителів технологій. - C. 128-136.
  23. Микитенко А. П. Психолого-педагогічні та дидактичні аспекти застосування ІКТ у підвищенні пізнавальної активності старшокласників. - C. 137-147.
  24. Михайленко О. А. Поняття "Перекладацькі стратегії" як складова стратегічної компетенції. - C. 148-154.
  25. Моргунова Н. С. Використання ігрових методик у викладанні української мови як іноземної студентам технічних ВНЗ. - C. 154-162.
  26. Пашко М. І. Задачний підхід до розвитку творчого мислення учнів навчальних закладів фізико-технічного профілю. - C. 162-175.
  27. Петляєва В. В. Моральна культура як основа формування особистості майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 175-181.
  28. Петько Л. В. Актуальність навчання студентів читання текстів іноземною мовою шляхом формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. - C. 182-190.
  29. Попова Г. Д. Педагогічний потенціал системи позашкільної освіти. - C. 190-196.
  30. Руденко Л. М. Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки . - C. 197-205.
  31. Селезень В. Д., Трохимець В. С. Охорона праці в комп’ютерному класі. - C. 205-210.
  32. Семененко І. Є. Пропедевтичний етап технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 211-218.
  33. Скрипченко І. Т. Основні дефініції в дитячо-юнацькому туризмі. - C. 218-230.
  34. Степаненко Л. М. Особливості підготовки студентів у контексті європейських інтеграційних процесів. - C. 231-235.
  35. Хомич І. М. Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти. - C. 236-242.
  36. Черненко Г. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства. - C. 243-250.
  37. Чугунова Є. В. Організація музично-дозвіллєвої діяльності як чинник художньо-естетичного розвитку учнівської молоді. - C. 250-255.
  38. Шабага С. Б., Цісарук В. Ю. Перспективи графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 255-260.
  39. Інь Хань Педагогічні умови удосконалення процесу етнохудожньої підготовки майбутніх учителів музики України та Китаю. - C. 260-267.
  40. Відомості про автора. - C. 268-271.
2014
Вип. 121
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського