Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/120<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Антонюк О. О. Роль та місце курсів з основ виробництва конструкційних матеріалів у системі підготовки молодших спеціалістів технологічної освіти. - C. 5-12.
  5. Бай Шаожун Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретації діяльності. - C. 12-18.
  6. Бондарєва Л. І. Викладач як суб’єкт педагогічної комунікації. - C. 19-24.
  7. Василенко І. О., Струтинська І. Ю. Лексична ідіоматика як міжкультурний феномен. - C. 24-34.
  8. Василишина Н. М. міжпредметні зв’язки у процесі навчання іноземної мови студентів з міжнародного бізнесу. - C. 34-40.
  9. Економова О. С. Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки. - C. 40-50.
  10. Кавун О. В., Мартіросян О. І. Модернізація українського суспільства та розробка шляхів побудови громадянської держави як основи демократичних цінностей. - C. 50-56.
  11. Килимник С. М. Організація професійно-орієнтованої діяльності студентів з фізики в коледжах. - C. 56-65.
  12. Конопленко Л. О. Технологія організації ділової гри в інтегрованому навчанні усного англомовного спілкування. - C. 66-73.
  13. Корзун В. В. Художня інтерпретація музичних творів як вищий щабель виконавської майстерності. - C. 74-79.
  14. Кострубань Р. В. Суть та практичне значення системного підходу для ефективної професійної підготовки в педагогічному коледжі. - C. 79-87.
  15. Кучай Т. П. Проблеми естетичного виховання молодших школярів у Японії. - C. 87-95.
  16. Макарова Е. В., Міщенко З. І. Компетентнісно-педагогічний аспект фахової підготовки майбутнього вчителя музики в системі наперевної професійної освіти. - C. 95-101.
  17. Петько Л. В. Шляхи формування професійно спрямованого іншомовного навчального середовища для майбутніх соціологів в умовах університету (на прикладі спеціальності 6.030101 "Соціологія"). - C. 101-110.
  18. Протоцька Ю. П. Запровадження моделі етнографічної підготовки майбутніх менеджерів тиризму. - C. 110-118.
  19. Рижиков В. С. Практичне впровадження ігрового навчання в системі управлінського обліку в професійній підготовці майбутніх фахівців з обліку і аудиту. - C. 118-127.
  20. Сітовська Л. В. Сучасний погляд на підготовку майбутніх юристів до професійної діяльності у пенітенціарній системі в педагогічній теорії. - C. 127-137.
  21. Сливка Л. В. Перспективи використання дидактичного потенціалу Інтернет-мережі в організації самостійної роботи студентів з вивчення "Історії України” у ВНЗ. - C. 137-147.
  22. Цина В. І. Проектування моделі професійно-зрілої особистості педагога. - C. 148-157.
  23. Чеботарева И. Г. Преодоление психологических проблем как условие формирование языковой компетенции студентов технического вуза. - C. 157-162.
  24. Шамчук М. Ю. Роль і місце знань з основ підприємства в системі фахової підготовки вчителів технологій. - C. 162-169.
  25. Шовкова Т. А. Методичні основи навчання граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови. - C. 170-178.
  26. Шпильовий Ю. В. Проектування в інструментальному середовищі Компас-3D в процесі підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 178-186.
  27. Щербина О. О. Формування навичок читання німецькою мовою у слухачів мовних курсів. - C. 186-193.
  28. Юрженко В. В., Агалець І. О. Психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки. - C. 193-203.
  29. Sydoruk H. I. Behavioral, psychological and ethical specifics of the interpretation process. - C. 203-209.
  30. Історичні науки

  31. Гай-Нижник П. П. Викрадення банкіра А. Доброго в квітні 1918 року (реконструкція та аналіз подій). - C. 210-226.
  32. Дорошенко В. С. Культура як історична цінність українського суспільства. - C. 226-233.
  33. Земзюліна Н. І. Населення українських міст в першій третині ХХ ст.: етнодемографічна характеристика. - C. 233-242.
  34. Кунецька О. О. Православне духовенство на українських землях ХІХ століття: формування та ліквідація станової замкнутості. - C. 242-248.
  35. Пількевич В. О. Культурні пам’ятки Києва у Списку всесвітньої спадщини Юнеско. - C. 249-255.
  36. Салата Г. В. Аспектуалізація діяльності публічних бібліотек України у проблемному полі державної інформаційної політики. - C. 255-260.
  37. Тимошенко Ю. О. Історичні умови та специфіка розвитку спорту й фізичного виховання в радянській Україні в 20-40 роки ХХ ст.. - C. 261-269.
  38. Цуп О. В. Українська трудова міграція в Чехії: проблеми і шляхи вирішення. - C. 269-277.
  39. Відомості про авторів. - C. 278-280.
2014
Вип. 120
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського