Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/118<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І., Опалюк Т. Л. Адаптивні процеси в системі навчання студентів професії вчителя. - C. 5-12.
  4. Андрейко О. І. Акмепедагогічний процес становлення виконавської культури скрипаля. - C. 13-19.
  5. Бай Шаожун Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання. - C. 19-24.
  6. Бадьора С. М. Вплив особистості вчителя на створення педагогічно доцільного виховного середовища в школі. - C. 25-31.
  7. Вавілова Г. В., Струтинська І. Ю. Роль сучасних інформаційних технологій в процесі навчання іноземної мови професійного спрямування в немовному вищому навчальному закладі. - C. 32-41.
  8. Величко Н. А. Естетичне виховання учнів початкових класів у школах Великої Британії на заняттях "Музики”. - C. 41-47.
  9. Волосюк М. А., Кулик О. П. Методологія створення підручника математики для іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. - C. 48-54.
  10. Гладка Г. Л. Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження. - C. 55-63.
  11. Драч І. І. Умови впровадження моделі компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх фахівців у ВНЗ. - C. 63-71.
  12. Западинська І. Г. Організація педагогічної практики студентів гуманітарних спеціальностей у системі вищої освіти України другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 72-81.
  13. Клачиньски Р. Политика Российской Федерации по отношению к постсоветским странам Центральной Азии. - C. 81-91.
  14. Кміта Є. В. Методична система підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом як складова розвитку їх професійної комунікативної компетентності у Канаді. - C. 91-99.
  15. Коваль В. М. Професіограма майбутнього інженера-металурга в контексті особливостей управління металургійним виробництвом. - C. 99-110.
  16. Кравченко І. М. Проблеми дидактики вищої школи у творчій спадщині М. І. Пирогова. - C. 111-118.
  17. Красняков Є. В. Державна політика в сфері позашкільної освіти: сучасний стан та перспективи її удосконалення. - C. 118-125.
  18. Куліш Л. А. Веб-технології в систeмі інформaтичної підготовки мaйбутніх учитeлів тeхнологій. - C. 125-130.
  19. Курилович А. Ю. Екологічне виховання початкових класів як педагогічна проблема. - C. 130-136.
  20. Литвинова С. Г. Дидактичні особливості проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 136-149.
  21. Лобачук І. М. Ділова гра як ефективний засіб навчання студентів нелінгвістичних ВНЗ іноземної мови. - C. 149-155.
  22. Локшин В. С. Психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників з використанням електнонних підручників в сучасному інформаційному освітньому середовищі. - C. 155-161.
  23. Малінка О. О. Проектна технологія як ефектний засіб підвищення пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови. - C. 162-167.
  24. Назаренко І. М. Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів. - C. 167-172.
  25. Отрох Н. В. Інноватика в музейній педагогіці. - C. 173-181.
  26. Петриків В. І. Формування змісту вищої історичної освіти в Україні у кінці 40-х – початку 50-х рр. ХХ ст.. - C. 181-188.
  27. Потужній О. В. Шляхи підвищення інтересу до занять з фізичної культури старших дошкільників. - C. 188-194.
  28. Реброва О. Є. Підготовка майбутніх учителів музики та хореографії до роботи в художньо-ментальному шкільному середовищі. - C. 194-201.
  29. Редчук Р. О. Методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій. - C. 201-208.
  30. Савченко Р. А. Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів. - C. 208-213.
  31. Сватьєв А. В. Особливості теоретичної підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності. - C. 213-220.
  32. Терещенко С. А. Роль і місце навчання промисловому дизайну в системі освіти. - C. 220-225.
  33. Федоришин В. І. Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 225-233.
  34. Фогельзанг-Адлер Е. Социальная политика Народной Польши в области представления возможности выполнения профессиональной деятельности женщинам-матерям (1945–1955). - C. 234-249.
  35. Wiśniewska E. Funkcje i zadania zawodowe współczesnych nauczycieli w Polsce. - C. 249-259.
  36. Глушук В. М. Політичне та військове мистецтво Івана Мазепи в боротьбі за ідею незалежності України. - C. 260-268.
  37. Казаков О. О. Англо-шотландські відносини в другій половині ХХ ст.: історія двох референдумів. - C. 269-274.
2014
Вип. 118
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського