Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2013/112<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Асланлы Гунтюрк М. И. Вопросы физического воспитания в творчестве А. Бакиханова. - C. 5-11.
  4. Білан М. Б. Навчально-виховний процес у вищих військових навчальних закладах України за виконання Болонської конвенції. - C. 11-22.
  5. Бондар Л. В. Вимоги до навчального матеріалу для формування компетентності у франкомовному говорінні у майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 22-29.
  6. Вус В. И. Духовно-религиозный компонент в учебно-воспитательном процессе. - C. 30-36.
  7. Гладка Г. Л. Перспективи застосування інтерактивних методів у викладанні курсу політології у ВНЗ. - C. 36-44.
  8. Гризоглазова А. В. Регіоналізація етнокультурного виховання молодших школярів засобами декоративно-ужитвового мистецтва у полікультурному середовищі. - C. 44-47.
  9. Гріднєва О. С. Підготовка учителів технологій до формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху. - C. 48-53.
  10. Кекош О. М. Виховання молоді крізь призму педагогічних поглядів митрополита Андрея Шептицького. - C. 53-59.
  11. Ковчина І. М. Особливості підготовки соціальних педагогів до соціально-правового захисту населення: проблеми формування професійного становлення. - C. 59-66.
  12. Кожем’яко Н. В. Модель формування комунікативної компетентності у майбутніх фахівців юридичного профілю ОКР "молодший спеціаліст” у ВНЗ I-II р.а.. - C. 66-74.
  13. Кондрак Еліас Аріф Модель і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією врятують людство. - C. 74-80.
  14. Костюков В. В. Функціональний аналіз педагогічного артистизму майбутнього вчителя музики. - C. 80-86.
  15. Косяк І. В. Поетапне формування професійної компетентності у майбутніх учителів технологій у процесі навчання конструювання та моделювання одягу у ВНЗ. - C. 87-93.
  16. Криштоф С. Д. Теоретичні аспекти педагогічної технології. - C. 93-99.
  17. Кудрик К. О. Іноземна мова у підготовці кадрів для міжнародного туризму у ВНЗ України. - C. 99-107.
  18. Любашенко О. В. Текстоцентричий підхід у побудові лінгводидактичних стратегій навчання в університеті. - C. 107-113.
  19. Масленникова Т. А. Економіка-правова компетентність у професійній підготовці майбутніх юристів. - C. 113-119.
  20. Муравська С. М. Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл. - C. 120-129.
  21. Нечипоренко В. В. Теоретичні та практичні засади впроваждення системи управлінського моніторингу в навчально-реабілітаційному центрі. - C. 129-139.
  22. Піддячий В. М. Професійні параметри майбутнього вчителя. - C. 140-146.
  23. Романчук Я. М. Діагностика рівнів сформованості готовності студентів до організації колективного музикування учнів. - C. 146-152.
  24. Руденченко А. А. Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладів. - C. 152-158.
  25. Сакалюк О. П. Сформованості емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 159-164.
  26. Слабко В. М. Організаційні форми навчання майбутніх учителів технологій з основ дизайну. - C. 164-170.
  27. Трофименко А. О. Філософсько-теоретичні основи вивчення педагогічного професіоналізму. - C. 170-176.
  28. Уваркіна О. В. Вища освіта як чинник подалання ціннісного розколу. - C. 176-183.
  29. Холоденко О. В. Інноваційні методи навчання англійської мови у ВНЗ в педагогічній теорії і практиці. - C. 183-189.
  30. Цепкало О. В. Текстова діяльність студентів технічних спеціальностей у ситуаціях науково-дослідницької роботи в процесі навчання англійської мови. - C. 190-198.
  31. Чернишова Є. Р., Сіданіч І. Л. Проблеми духовно-морального виховання студентської молоді у вищій школі. - C. 198-208.
  32. Чернявський Б. В. Формування пізнавальної самостійності в професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва із застосуванням комп’ютерних технологій навчання. - C. 209-213.
  33. Чугунова Є. В. Специфіка художньо-виховного впливу різних видів та форм музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді. - C. 214-219.
  34. Юрченко Є. О. Особливості захисту прав особистості в соціумі в процесі фахової підготовки студентів-правозахисників. - C. 219-225.
  35. Ягенич Л. В., Акулова М. Е. О проблеме гуманизации высшего медицинского образования. - C. 225-231.
  36. Антонюк Т. Д. Міжнародна співпраця НТУУ "КПІ" - основа інноваційних перетворень у сфері вищої технічної освіти. - C. 232-245.
  37. Драпушко Н. А. Особливості соціальної структури суспільства Автономної Республіки Крим в період незалежної України (1990–2010-ті рр.). - C. 245-252.
  38. Кирієнко О. Ю. У витоків контролю за духовним друкованим словом: церковна цензура у XVII-XVIII ст.. - C. 252-261.
  39. Сокол С. М. Роль східноєвропейського вектора в зовнішній політиці ФРН у ХХІ ст.. - C. 261-266.
  40. Тимошенко Ю. О. Фізична куьтура як складова Рядянської економічної політики: історія питання. - C. 267-276.
2013
Вип. 112
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського