Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2013/110<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко О. Б. Особливості техніко-технологічної підготовки майбутніх вчителів технологічної освіти. - C. 5-11.
  4. Бовсунівський В. М. Особливості підготовки вчителів технологій до проектно-художньої діяльності у процесі післядипломної освіти. - C. 11-18.
  5. Гладун Т. С. Організація самостійної роботи студентів-екологів у процесі підготовки до професійної діяльності. - C. 18-23.
  6. Гурницка Б. Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической дияльности. - C. 24-30.
  7. Демченко А. В. Особливості організації виховної роботи з майбутніми фахівцями пожежно-рятувальної служби у вищих навчадьних закладах. - C. 30-38.
  8. Дмитренко П. В., Косяк І. В. Формування профорієнтаційної компетентності як складової фахової підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 39-45.
  9. Жерноклєєв І. В. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій у Республіці Ісландія. - C. 46-51.
  10. Камінська B. C. Міжкультурна освіта як засіб формування полікультурної компетентності учнів. - C. 52-58.
  11. Кміта Є. В. Професійна компетентність диспечера управління повітряним рухом, її сутність та складові. - C. 58-65.
  12. Ковалькова Т. О. Особливості професійної діяльності психолога в авіаційній галузі. - C. 66-70.
  13. Колодько Т. М. Мовленнєва культура, інтелект та іншомовна підготовка майбутніх учителів іноземної мови. - C. 71-78.
  14. Кривич Н. Ф. Структура культури професійного спілкування фахівця економічного профілю. - C. 79-87.
  15. Кучменко О. Б. Гуманізація як складова в оптимізації біологічної освіти у вузі. - C. 87-91.
  16. Малков Д. Ю. Діяльність клубів як соціокультурна умова оптимального впливу на соціалізацію молоді у сфері дозвілля. - C. 92-101.
  17. Нечипоренко В. В. Експерементальне дослідження ефективності навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи. - C. 102-109.
  18. Павлов Ю. О. Професіоналізм особистості як наукова проблема у професійній підготовці фахівців. - C. 109-118.
  19. Парфенюк Т. Ю. Ринково-орієнтована освітня реформа Південної Австралії (короткий аналіз, характеристика змін). - C. 119-123.
  20. Плазовська Л. В. Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру. - C. 124-132.
  21. Пригода В. В. Особливості викладання дисципліни "Право інтелектуальної власності” іноземним студентам. - C. 132-138.
  22. Рябова З. В. Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 138-147.
  23. Сакалюк О. П. Емпатія як соціально-психологічний феномен. - C. 147-153.
  24. Світайло С. В. Педагогічні технології формування фахової компетентності майбутніх учителів музики. - C. 153-160.
  25. Сергійчук О. М., Сембрат А. Л. Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ. - C. 161-167.
  26. Сердюк Н. Ю. Розробка нетрадиційних форм роботи із студентами-філологами в позанавчальний час - інтелектуальний капітал викладача ВНЗ. - C. 168-172.
  27. Сиротюк Т. А. Деякі аспекти організації та методичного забезпечення проведення уроку з постановки голосу студентами-практикантами. - C. 173-177.
  28. Сітовський А. М. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства. - C. 177-183.
  29. Тоцька Л. О. Методика формування умінь співу бельканто у процесі вокальної підготовки педагога-музиканта. - C. 184-193.
  30. Турчинова Г. В. Структура та характеристика етапів курсу навчання викладання біології англійською. - C. 193-204.
  31. Цоколенко О. А. Формування вмінь аналізувати проведення навчальних занять під час проходження практики магістрантами у педагогічному університеті. - C. 205-211.
  32. Рященко Д. С. Борис Грінченко: сторінки життєвого і творчого шляху. - C. 212-220.
2013
Вип. 110
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського