Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2012/107<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст .
  3. Педагогічні науки

  4. Бондаренко В. Ф., Василишина Ю. М. Шляхи підвищення ефективності навчання англійської мови у немовних ВНЗ України. - C. 3-11.
  5. Борисов В. В. Веб-дизайн як складова фахової підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 12-18.
  6. Воробель М. М. Природа як засіб емоційно-естетичного розвитку дошкільників (на прикладі німецького досвіду). - C. 18-25.
  7. Гадалова І. М. Передумови самореалізації особистості молодшого школяра в процесі музичного виховання. - C. 25-30.
  8. Гладун Т. С. Створення системи дидактичних умов розвитку продуктивного мислення майбутніх екологів. - C. 31-35.
  9. Горбач В. М., Люхтан О. А. Моделювання елементів функціональності навчальної лабораторної установки "Дослідження температурної залежності проникності феромагнетиків”. - C. 36-48.
  10. Дем’янова В. Г., Моргунова Н. С. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу під час створення посібників з російської мови як іноземної для технічних вищих навчальних закладів України. - C. 48-54.
  11. Жолобов О. В. Досвід застосування рейтингової системи оцінювання знань студентів факультету підготовки офіцерів запасу. - C. 54-59.
  12. Журавська Н. С., Ященко Л. Д. Методика самостійної роботи з дисципліни "Контроль та безпека якості сільськогосподарської продукції" для майбутніх екологів на прикладі ВП НУБіП України "Боярський коледж екології і природних ресурсів". - C. 60-64.
  13. Ісаєнко С. А., Яковенко-Глушенкова Є. В. Соціокультурна проблематика в змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації. - C. 64-71.
  14. Каплун І. В. Емоційно-ціннісний компонент у структурі професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профелю. - C. 71-78.
  15. Квас О. В. Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних концепціях та напрямах. - C. 78-87.
  16. Клименко А. О. Педагогічний зміст роботи сучасного викладача ВНЗ у соціальних мережах Інтернету. - C. 87-92.
  17. Кузнєцова О. Я. Методично-організаційні цілі і завдання навчання загальної фізики майбутніх інженерів авіаційних спеціальностей в сучасних увовах. - C. 92-102.
  18. Макаренко Л. Л. Роль інформаційно-освітнього середовища в процесі формування інформаційної культури. - C. 102-117.
  19. Мен Мен Дослідно-експериментальна робота з формування музично-імпровізаційних умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 117-124.
  20. Муранова Н. П. Моніторинг рівня навчальних досягнень старшокласників із математики в доуніверситетській системі підготовки. - C. 125-134.
  21. Мосьпан Н. В. Педагогічні аспекти перекладу дитячої літератури. - C. 135-142.
  22. Назола О. В. Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови. - C. 142-150.
  23. Нижник О. В. Методика вивчення нормального розподілу випадкових похибок вимірюваннь майбутніми вчителями технологій. - C. 150-156.
  24. Нечипоренко В. В. Формування життєвих компетенцій в учнів з обмеженими можливостями здоров’я в умовах системного розвитку навчально-реабілітаційного центру. - C. 157-167.
  25. Павицька К. М. Організація роботи школи з батьками старшокласників: теоретичний аспект. - C. 167-174.
  26. Павлов Ю. О. Адаптаційні процеси у професійній підготовці щодо формування професійного здоров’я майбутніх фахівців у ПТНЗ. - C. 175-182.
  27. Пантюк Т. I., Пантюк Ю. М. Методи виховання як способи реалізації виховних цілей. - C. 183-187.
  28. Повалій Л. В. Педагогічна взаємодія школи і сім’ї у контексті професійного самовизначення сільських старшокласниць. - C. 188-193.
  29. Робак В. Є. Старість у стародавньому світі: освітньо-геронтологічний контекст. - C. 194-202.
  30. Сиротюк Т. А. Педагогічні аспекти формування у студентів вокально-виконавських умінь та навичок. - C. 202-208.
  31. Тоцька Л. О. Вокально-виконавський стиль "bel canto”: історико-теоретичний аспект. - C. 208-217.
  32. Холоденко О. В. Деякі соціально-історичні аспекти розвитку та поширення англійської мови. - C. 217-225.
  33. Юрченко Є. О. Деякі аспекти формування поняття "самозахисту” у системі захисту прав особи в процесі правової підготовки соціальних працівників. - C. 226-232.
  34. Янжула О. В. Співвідношення понять "компетентність” та "компетенція” як психолого-педагогічна проблема. - C. 232-239.
  35. Історичні науки

  36. Антонюк Т. Д. Міжнародне співробітництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова як фактор суб’єктності української вищої школи у світовому освітньому просторі. - C. 240-257.
  37. Дмишук О. С. Причини та характер початкового етапу становлення Київської Духовної Академії: історичний аналіз. - C. 257-265.
  38. Новикова О. В. Взаимоотношения греков и варваров в Заподном Крыму VI – II вв. до н. э.: формирование концепций в досоветский период. - C. 266-272.
  39. Черкасов О. В. Історіографія досліджень мезоліту Криму протягом 20– 30-х рр. ХХ століття. - C. 273-280.
2012
Вип. 107
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського