Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2012/102<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биковська О. В. Сучасна стратегія розвитку позашкільної освіти. - C. 3-6.
  4. Андрушкевич Ф. Г. Развитие образования в системе глобализационых изминений современного мира. - C. 7-15.
  5. Арістова Н. О. Вивчення мотивів навчальної діяльності у студентів сучасних вищих нелінгвістичних навчальних закладів. - C. 15-24.
  6. Бендес Ю. П. Методичні аспекти використання інноваційних технологій в процесі формування інструментальних компетентностей під час вивчення фізики. - C. 24-31.
  7. Бойко О. В. Сутність і мотиви лідерства у військовому колективі: результати інтерв’ю з офіцерами тактичної ланки управління. - C. 32-40.
  8. Бондар Л. В. Сучасні підходи до навчання французької мови професійного спрямування майбутніх фахівців технічної галузі. - C. 40-45.
  9. Вавілова Г. В., Жулківська А. М. Оцінювання знань студентів як фактор організації успішного навчання. - C. 46-51.
  10. Вайло К. М. Використання методів навчання як чинника удосконалення самостійності учнів (історичний аспект). - C. 52-57.
  11. Глоба О. П. Вдосконалення адаптаційних можливостей студентів з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 57-62.
  12. Данько Н. П. Умови творчого розвитку молодших школярів. - C. 62-69.
  13. Дармостук О. В. Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації учнів У системі позашкільної освіти. - C. 70-74.
  14. Дудоладова А. В. Методика використання англомовних казок на заняттях з іноземної мови. - C. 74-79.
  15. Жигадло Г. Б. Особливості методичної підготовки як складової професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення спортивних ігор. - C. 80-86.
  16. Жиглій Т. С. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні дисципліни "Управлінський облік". - C. 86-91.
  17. Журавська Н. С., Татарчук Р. Я. Методика організації курсового проектування на прикладі дисципліни "Проектування об’єктів зеленого будівництва". - C. 91-96.
  18. Журавська Н. С., Степаненко Л. П. Особливості методики навчання дисципліни "Лісництво". - C. 96-101.
  19. Квас О. В. Засади дитиноцентризму, як педагогічного світогляду, у науково-практичній спадщині С. Т. Шацького. - C. 102-109.
  20. Кобрій О. М. Структурний аналіз змісту педагогічних дисциплін. - C. 110-115.
  21. Ковалик П. А. Аксіологічний потенціал духовної хорової музики у фаховій підготовці диригента – хормейстера. - C. 116-122.
  22. Кузнєцова О. О. Філологічно-світоглядні засади моралістичної концепції Л. Кольберга. - C. 122-133.
  23. Лисенко О. Ю. Використання індивідуальних завдань, як елемент формування професійно-орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 133-140.
  24. Мартіросян О. І. Педагогічна підготовка фахівців у Ніжинській гімназії вищих наук (ІІ пол. ХІХ ст. – 1940 р. ХХ ст.) (історико-педагогічний аспект). - C. 141-147.
  25. Муляр Н. М. Етнічна толерантність особистості у полікультурному просторі. - C. 147-154.
  26. Павлов Ю. О. Виховна роль родини у боротьбі із шкідливими залежностямі молоді в країнах Євросоюзу на прикладі Польщі. - C. 154-162.
  27. Павловська Ю. В. Особливості організації заняття з англійської мови у різнорівневих групах студентів немовних спеціальностей. - C. 163-169.
  28. Полюк І. С. Формування у майбутніх економістів соціокультурної компетентності у процесі навчання французької мови. - C. 169-174.
  29. Савенкова Л. В. Бібліографічні бази даних як складова інформаційно-пошукової системи бібліотеки університету. - C. 174-180.
  30. Сергеєва О. С. Концепт "дорослий учень" у контексті освіти дорослих та освіти впродовж життя. - C. 180-187.
  31. Степаненко О. І. Упровадження моделі формування готовності викладачів вищих навчальних закладів МВС України до попередження та розвязання професійних конфліктів. - C. 188-198.
  32. Уварова С. Г. До питання психологічного аспекту самореалізації творчої особистості учня. - C. 198-203.
  33. Хоменко С. В. Поняття та структурні компоненти професійної компетентності майбутноьго вчителя фізичної культури. - C. 203-208.
  34. Цина А. Ю. Інентифікація небезпек технологічних процесів і обладнення навчально-виробничих майстерень загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 208-215.
  35. Чеботарева И. Г. Интернет-технологии в обучении иностранному языку в неязыкомов вузе. - C. 215-220.
  36. Швець Н. А. Мотивація студентів на здоровий спосіб життя в системі вузівського навчання. - C. 220-227.
  37. Шевченко В. В. Інтернет-технології в системі фахової підготовки майбутніх учителів. - C. 227-234.
  38. Яковенко О. І. Категорії компетентнісного підходу. - C. 234-241.
  39. Яременко Л. А. Організаційні форми і методи виявлення, розвитку та підтримки креативно обдарованих дітей та молоді у системі Малої академії наук України. - C. 242-251.
  40. Орлова Т. В. Основні тенденції політичного розвитку світу на сучасному етапі. - C. 252-262.
  41. Халецька Л. П. Евалюція поняття "могутність" у політичній думці Франції кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 262-272.
  42. Черкасов О. В. До питання про започаткування вивчення палеоліту Криму: наукова спадщина К. С. Мережковського. - C. 272-280.
2012
Вип. 102
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського