Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69705:Психол./2015/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми гуманітарних наук
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрійчук І. Феномен самоставлення в структурі особистості підлітка. - C. 4–15.
  4. Партико Т. Мотивація самоставлення осіб літнього віку, залучених до організованого навчання. - C. 16–27.
  5. Яблонська Т. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинник самовдосконалення особистості. - C. 28–39.
  6. Яворська-Вєтрова І. Дослідження типів рефлексії за спрямованістю у контексті становлення особистісної ефективності учнів. - C. 40–55.
  7. Галян А. Психологічний ресурс особистості як чинник подолання стресу (огляд досліджень з проблеми). - C. 56–66.
  8. Гринців М. Психічна саморегуляція як умова особистісного зростання студентів. - C. 67–79.
  9. Дуб В. Психологічні особливості ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів. - C. 80–91.
  10. Адамська З. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. - C. 92–104.
  11. Єсип М., Пильо Ю. Особливості самоактуалізації осіб з низьким рівнем стресостійкості в період проведення АТО. - C. 105–116.
  12. Попіль М. Психологічні зміни в учасників бойових дій та особливості процесу їх адаптації до життя в мирних умовах. - C. 117–125.
  13. Турецька Х. Застосування імагінативних технік при психокорекції ПТСР в учасників бойових дій. - C. 126–136.
  14. Галян І. Психологія вибору особистості у ситуації невизначеності. - C. 137–149.
  15. Грабовська С., Шульц Н. Суб’єктивна картина життєвого шляху у осіб з різним рівнем настановлення до бідності. - C. 150–159.
  16. Гребінь Н. Статеві та гендерні особливості осіб з різним рівнем схильності до маніпуляції. - C. 160–173.
  17. Кормило О. Явище булінгу в освітньому просторі. - C. 174–187.
  18. Шпак М. Розуміння емоцій молодшими школярами як структурна складова емоційного інтелекту. - C. 188–199.
  19. Олексюк В. Психологічні особливості Інтернет-залежності в підлітковому віці. - C. 200–212.
  20. Чіп Р. Психологічні особливості розвитку ідентичності підлітка в умовах дисфункційної сім’ї. - C. 213–224.
  21. Хавула Р. Психологічні особливості становлення уявлень про взаємини зі своїми майбутніми дітьми у юнаків і дівчат. - C. 225–236.
  22. Стасюк Г. Особливості формування етнокультурної та громадянської ідентичності в освітньому середовищі. - C. 237–246.
  23. Калька Н., Орищин Л. Дослідження детермінант селфі у студентської молоді. - C. 247–258.
  24. Черепущак В. Деформація спрямованості особистості злочинця як передумова його злочинної поведінки. - C. 259–271.
  25. Наші автори. - C. 272–275.
  26. Вимоги. - C. 282–283.
2015
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського