Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2014/251/239<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Доротюк В. І. Педагогічні умови професійного самовизначення старшокласників. - C. 10-14.
  4. Калашнікова Л. Ю. Навчально-виховне середовище педагогічного університету як один із чинників формування соціальної позиції студентів. - C. 15-18.
  5. Каленський А. А. Вибір методів емпіричного дослідження розвитку професійно-педагогічної етики. - C. 19-22.
  6. Микаілов Руслан Паша огли Теоретико-методологічні засади дослідження народно-педагогічних традицій виховання в азербайджанській сім’ї. - C. 23-27.
  7. Кузьменко Л. В. Теоретико-методичні засади формування у старшокласників інтернатних закладів почуття взаємодопомоги як сімейної цінності. - C. 28-32.
  8. Михайловский А. В. Дистанционное обучение как эффективный инструмент развития экономического мышления учителей информатики. - C. 33-36.
  9. Янченко Т. В. Вивчення дитячого колективу в українській педології (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.). - C. 37-40.
  10. Ткачов С. І. Проблема громадянського виховання в українській педагогічній науці кінця ХХ – початку ХХІ століття: історіографічний аспект. - C. 41-44.
  11. Аймедов К. В., Нікогосян Л. Р., Сторож В. В. Проектування в професійній діяльності майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 46-48.
  12. Аймедов К. В., Стрельбицька С. М. Професійна мобільність майбутніх фахівців у процесі навчання у ВНЗ: компетентнісний підхід. - C. 49-52.
  13. Білан Л. Л. Формування системи підготовки викладачів для закладів аграрної освіти України. - C. 53-56.
  14. Васюк О. В. Застосування технології контекстового навчання в методиці формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 57-61.
  15. Кічук Н. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів: деякі методологічні орієнтири. - C. 62-65.
  16. Михайленко І. П. Зображально-вербальна модель змісту тексту як спосіб керування самостійним читанням студентів немовних спеціальностей. - C. 66-69.
  17. Осіпов В. М. Впровадження в підготовку майбутніх фахівців з фізичної реабілітації спецкурсу "Реабілітація в спорті". - C. 70-73.
  18. Самсутіна Н. М. Діяльнісно-практичний компонент у формуванні професійних функціональних компетентностей майбутніх учителів фізичної культури. - C. 74-77.
  19. Устинова Н. В. Формування етичної компетентності сучасного вчителя. - C. 78-82.
  20. Чубук Р. В. Теоретичні засади формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників. - C. 83-88.
  21. Шапран Ю. П. Діагностування сформованості професійної компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 89-93.
  22. Архипова С. П., Смеречак Л. І. Формування професійно значущих якостей майбутніх соціальних педагогів. - C. 95-99.
  23. Вовк Л. М. Психолого-педагогічні аспекти теорії гендеру. - C. 100-106.
  24. Завацька Л. М. Дослідження стану схильності учнів професійно-технічних училищ до девіантної поведінки. - C. 107-111.
  25. Леонова В. І. Теоретичні засади становлення соціального захисту дітей: соціально-педагогічний аспект. - C. 112-115.
  26. Луганцева О. Г. Методи навчання як засоби формування і розвитку професійно важливих якостей для соціально-педагогічної роботи з сім’ями. - C. 116-120.
  27. Михайленко О. В. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 121-126.
  28. Платонова О. Г. Особливості соціалізації дітей з обмеженими функціональними можливостями. - C. 127-130.
  29. Білик Л. В. Педагогічне моделювання формування паліативної компетентності медичних сестер-бакалаврів. - C. 132-136.
  30. Осіпцов А. В. Проектування теоретичної моделі загальнолюдських цінностей особистості в студентів класичних університетів. - C. 137-142.
  31. Шапран О. І. Технології формування управлінської компетентності майбутніх керівників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 143-146.
  32. Вербицький В. А. Досвід оздоровлення школярів у Російській імперії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 147-152.
2014
Т. 251
Вип. 239
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського