Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2009/108/95<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Арт-педагогіка та арт-терапія

  4. Букач М. М. Музичне виховання – запорука здоров’я. - C. 6-14.
  5. Козир А. В. Впровадження арт-педагогічних методів у підготовку майбутніх учителів музики. - C. 15-18.
  6. Вознесенская Е. Л. Особенности и перспективы развития арт-терапии в Украине. - C. 19-24.
  7. Калініна Л. А. Використання лялькотерапії як напряму арт-терапії у корекційній роботі з дітьми, які мають проблеми у розвитку. - C. 25-29.
  8. Клименюк Н. В. Виховання гуманних якостей у студентів засобами бібліотерапії. - C. 30-35.
  9. П’ятницька-Позднякова І. С. Арт-терапевтичні можливості видів мистецтва. - C. 36-42.
  10. Іванова В. Л. Арт-терапія: проблеми становлення і розвитку. - C. 43-46.
  11. Куненко Л. О. Використання арт-педагогічних методів у корекційній педагогіці. - C. 47-50.
  12. Бернацька О. Б. Використання елементів арт-терапії у вихованні самостійності молодших школярів інтернатних закладів різного типу. - C. 51-56.
  13. Піхтар О. А. Активізація мислення у студентів засобами музикотерапії. - C. 57-61.
  14. Роговик Л. С. Використання тілесних символів як засобів комунікації в танцювально-психомоторному тренінгу. - C. 62-67.
  15. Ушакова І. В. Особливості психокорекції емоційної сфери дітей засобами малюнку в арт-терапії. - C. 68-72.
  16. Парфентьєва І. П. Розвиток мистецької рефлексії як основного компонента арт-педагогічної підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 73-76.
  17. Белая О. Н. Опыт практического исследования возможных оснований арт-терапии. - C. 77-80.
  18. Зінов’єва Г. Ю. Японські прикладні мистецтва як механізм гармонізації світу і особистості. - C. 81-83.
  19. Ніколау І. В. Застосування арт-терапії та елементів методу "Занурення" у роботі зі спортсменами. - C. 84-88.
  20. Філологічна освіта

  21. Савенкова Л. О. Тренінг як засіб формування психолого-педагогічної компетентності викладачів. - C. 90-94.
  22. Бутенко Т. О., Резнік С. М. Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки. - C. 95-99.
  23. Мендрух Ю. М. Структура комунікативної компетентності фахівця з маркетингу. - C. 100-104.
  24. Артемчук В. В. Застосування андрагогічних принципів навчання в процесі формування комунікативної компетентності майбутнього менеджера. - C. 105-109.
  25. Кунашенко О. В. Сформованість підходів щодо культури спілкування та мовленнєвого етикету. - C. 110-117.
  26. Денищич Т. А. Психологічні основи формування професійно-комунікативних умінь і навичок майбутнього політолога. - C. 118-122.
  27. Козакевич О. О. Використання інтерактивних методів навчання для формування та розвитку граматичної компетенції в першокурсників. - C. 123-128.
  28. Гришкова Р. О. Англомовна підготовка студентів нефілологічних спеціальностей до міжкультурної взаємодії. - C. 129-134.
  29. Копил Г. О. Застосування тексту у формуванні інтеркультурологічної складової професійної компетентності майбутніх фахівців із міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов. - C. 135-140.
  30. Шмідт В. В. Етапи формування іншомовної лексичної компетенції студентів немовних спеціальностей. - C. 141-145.
  31. Казакова М. М. Запровадження європейських освітніх стандартів у навчання англійської мови студентів-філологів. - C. 146-149.
  32. Шерстюк Л. В. Організаційно-педагогічні засади навчання професійного іншомовного спілкування. - C. 150-154.
  33. П’янковська І. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 155-160.
  34. Рудіна М. В. Модель професійного зростання молодого вчителя англійської мови. - C. 161-165.
2009
Т. 108
Вип. 95
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського